پیشکسوت فوتبال در خصوص حضور دوباره کی روش در تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس همیشه با کلیدواژه «تیم صنعتی» رقبا را خطاب قرار داده و تلاش کرده که تیم خود را در موضع ضعف مالی نشان دهد.
محمد جواد ظریف گفت: کسانی که منتقد مذاکرات هسته‌ای‌اند و فکر می‌کنند دولت یازدهم و دوازدهم توجهش را به موضوع هسته‌ای برد، توجه داشته باشند که مذاکرات مسقط یک سال قبل از دولت یازدهم، علی‌رغم مخالفت دبیر و رئیس شورای عالی امنیت ملی و با مجوز رهبری (البته برخی می‌گویند دستور رهبری که به نظر من درست نیست، بلکه با مجوز رهبری بود) شروع شده بود.
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران دوباره به عادل فردوسی‌پور کنایه زده است.
سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس دوباره به تیم‌های رقیب پرسپولیس طعنه زده است.
رئیس اسبق بانک مرکزی به اعتراف تکان‌دهنده قالیباف درباره «هدررفت سالی ۱۰۴ میلیارد دلار از سوی ما مدیران» طعنه زد.
محمدجواد آذری‌جهرمی دوباره به استقلالی‌ها کنایه زد.
سپهر حیدری بازیکن قدیمی پرسپولیس دوباره به استقلالی‌ها طعنه زده است.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دشمن فرضی برای خودمان درست نکنیم، هرکه داور دربی باشد احترام می‌گذاریم.
رضا درویش در مورد لفظ جنجالی علیه سرمربی سپاهان توضیح داد.
عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی در واکنش به سخنان روز گذشته ابراهیم رئیسی در مورد بریدن بند ناف قدرت دلار گفت: حفظ ارزش ریال⁩ و اجتناب از روی آوری به دلار⁩ با کنترل تورم میسر است نه مبادله با ارز‌های دیگر!
ررئیس اسبق بانک مرکزی گفت: مطالب را به نقل از گزارشات گمرک و مرکز آمار آورده‌ام. اگر فکر میکنید بی اساس است،بگویید مثل آمار تورم سالانه و تورم مسکن،بقیه آمارها را هم اعلام نکنند!
محمود کریمی هنگام خواندن نامه مولا علی علیه‌السلام به مالک گفت: « یعنی وقتی قرارداد خارجی میبنده فرق لغو با تعلیق رو بدونه.»
رئیس فدراسیون فوتبال روسیه می‌گوید ترجیح می‌دهد به جای بازی با تیم رسانه روسیه با ایران رودررو شود.
یک فعال سیاسی در کنایه ای به نوباوه در موضوع حجاب نوشت: چرا جرات نداشتی به افسر زن روسی که با بی حجابی کامل وارد جلسه رسمی تو کشورت شده نهی از منکر کنی.
یک فعال رسانه ای به مصوبه سران قوا درباره فروش اموال دولت کنایه زد.
مهدی فضایلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتی به استفاده وزیرخارجه از لفظ بانوی اول برای همسر رهبر انقلاب واکنش نشان داد.
هادی چوپان، به سجاد غریبی هالک ایرانی حمله کرد. او از غریبی خواست تا از اقدامات تحقیر آمیز خود دست بکشد و بیش از این خودش را دستمایه طنز و تمسخر قرار ندهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به اظهارات مداخله‌جویانه رئیس‌جمهور آمریکا درباره زنان ایران واکنش نشان داد.
زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی بار دیگر به پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که در بارسلونا با او درگیر شده بود، حمله کرد.
گزارشگران مسابقات جهانی پدل با به میان آوردن نام مهدی طارمی، به این مهاجم ایرانی تیم پورتو کنایه زدند. این اتفاق باعث اعتراض باشگاه پورتو و عذرخواهی شبکه تلویزیونی شد.
خبری در رسانه‌ها منتشر شد که فدراسیون ایران پیشنهاد داده که تیم‌ملی با عمان دیدار دوستانه برگزار کند.
یک عضو ائتلاف فتح به ریاست هادی العامری به اظهارات صالح محمد العراقی درباره کنارگذاشتن جناح‌های سیاسی قدیمی از روند انتخابات آینده واکنش نشان داد.
حکم رسیدگی هیات مدیره بورس‌ها به تخلفات انضباطی سهامداران از سوی دیوان عدالت اداری، خارج از حدود اختیار و مغایر با ماده ۳۵ قانون بازار اعلام و ابطال شد.
رئیس‎جمهور در جدیدترین سفر استانی خود اعلام کرد: می توان به صورت تصویری در جریان مشکلات استان ها قرار گرفت اما شنیدن کی بود مانند دیدن. تا روزی که در دولت باشم بنا دارم که سخن مردم را از نزدیک بشنوم. ممکن است برخی از افرادی که این دیدارها را مورد سرزنش قرار می‎دهند تجربه این دیدارها را نداشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ