قدمت این کتیبه سنگی به سال ١٢۵١ قمری بر می‌گردد و در دوره محمدشاه قاجار و فضلعلی حاکم مازندران بر سر در غربی مسجد جامع بابل نصب شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکه روزنامه‌فروشی منطقه چهاردانگه که چیزی جز سیگار و خوراکی نداشت، فقط توانست بخشی از حرف و حدیث‌های پر از ترس و ارعاب را در خود جای دهد. حرف و حدیث‌هایی که ناشی از انتشار تصاویر یک سرقت مسلحانه عجیب بود.
دکه روزنامه‌فروشی منطقه چهاردانگه که چیزی جز سیگار و خوراکی نداشت، فقط توانست بخشی از حرف و حدیث‌های پر از ترس و ارعاب را در خود جای دهد. حرف و حدیث‌هایی که ناشی از انتشار تصاویر یک سرقت مسلحانه عجیب بود.
ویدیویی از دوربین های یک دکه روزنامه فروشی سارقانی را نشان می دهد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت کردند را ببینید. منبع: چندثانیه
تصاویر منتشر شده از سرقت مسلحانه و قتل طلافروش در شهرستان زرندیه را مشاهده می‌کنید. دخترسارق دستگیر و پسر به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسید.
در پی انتشار تصاویر دوربین مداربسته یک فروشگاه از سرقت یک جفت عینک آفتابی توسط "بیورنار موکسنس" رهبر حزب کمونیستی نروژ، وی مجبور به استعفا از پارلمان شد.
ساعتی پیش دو سارق مسلح، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان زرندیه کردند. در جریان سرقت و با تیراندازی سارقان، مالک طلافروشی هدف گلوله قرار گرفته و جان باخت. سارق که در یک ساختمان مسکونی پنهان شده بود، پس از مقاومت و تیراندازی، با شلیک عوامل انتظامی کشته شد و همدستش که یک زن بود دستگیر شد.
محمدرضا گلزار به تازگی در اینستاگرام یک جوک منتشر کرده است. سام درخشانی که مدتی با استوری جوک‌هایش سوژه‌ی مخاطبان در فضای مجازی شده است به این عمل گلزار با انتشار یک استوری واکنش نشان داد. درخشانی گلزار را متهم هب سرقت جوک کرد.
حمید مطهری نیز مقاومت به خرج داده و تلاش کرد مانع سرقت زورگیران شود، اما در نهایت سارقان در حضور بهت‌زده مردم در ترافیک اتوبان مدرس، گردنبند مربی تیم ملی را سرقت کرده و پا به فرار گذاشتند!
تصاویری از دستگیری باند سرقت از کارت‌های بانکی به روش کپی اطلاعاتِ کارت بانکی را مشاهده می‌کنید.
بوگاتی در حالی که مدل‌های فعلی را تکمیل می‌کند، چشم به آینده دارد. مت ریماک، رئیس شرکت می‌گوید این وسیله نقلیه آینده دارای موتور احتراقی است، اما با کمک الکتریکی. این شرکت می‌گوید که چیزی از شیرون به وجود نمی‌آید و همه چیز از ابتدا است.
یک خودروی برقی در مدت زمان باورنکردنی ۲۹.۹۳ ثانیه به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید و رکورد زد به این بهانه با ۸ مدل از سریع‌ترین خودروهای جهان بیشتر آشنا می‌شویم که بوگاتی بولاید شاخص ترین آن‌هاست.
حفاری‌های قبلی در این خانه‌ها منجر به شناسایی کف‌پوش‌های موزاییکی چند رنگی شده است، از جمله موزاییکی با تصاویر گل‌های نیلوفر آبی که نماد جایگاه والای ساکنان است. در بررسی‌های اخیر مشخص شد که به رغم تخریب‌های قرن سوم و سرقت مصالح ساختمانی رومی، موزاییک‌های بیشتری در انتظار کشف هستند.
«اسکای مگنتار» (SKY Magnetar) نامی که از یک نوع ستاره نوترونی گرفته شده است، نیمی هواپیما و نیمی موشک است که ۱۱۲ متر طول دارد و فضایی برای حدود ۱۲۰ مسافر دارد.
امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه، جمعیت مردمی طلبکاران شاه با تجمع مقابل دادستانی کل کشور، طومار شکایت اموال غارت شده مردم ایران توسط خاندان پهلوی را به عبدالصمد خرم آبادی معاون دادستان کل کشور تحویل داده و خواستار پیگری اموال به سرقت رفته مردم ایران از طریق مراجع قضایی بین المللی توسط قوه قضاییه و دادستان کل کشور شدند.
سرقت گوشی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خیابان بهشت تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آقایان سید سعید قاسمی، شاهو گنجعلی، پوریا جعفری بیاتی به موجب پرونده مطروحه در شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج، متهم هستند به سرقت مستوجب تعزیر از داخل خودرو‌ها در سطح شهرستان کرج؛ این افراد اموال با ارزش از جمله ضبط، ساعت و وسایل قیمتی شکات را می‌ربوده‌اند.
دوربین مداربسته، تصاویر سرقت دستگیره‌های خانه‌ای را توسط دزد‌ها ضبط کرد.
تعیین حداکثر سرعت برای یک ماهی در طبیعت چالش برانگیز است، زیرا هم ماهی و هم آب گاهی با هم و گاهی در جهت مخالف هم حرکت می‌کنند.
فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: مهمانان ناخوانده و شیک پوش پس از انتقال به مقر انتظامی و مواجهه با تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته ورودی تالارها و لباس‌ها و مدارک کشف شده در صندوق عقب خودرو پیکان به ۲۵ فقره سرقت از مهمانان مجالس عروسی اعتراف کردند.
تحقیق‌ها نشان می‌دهد که سرعت انقراض پرندگان در حال افزایش است و اگر روند فعلی ادامه یابد، این نرخ تا پایان قرن جاری، ده برابر افزایش خواهد یافت. طیق آمار‌ها در حال حاضر، بیش از ۱۳۰۰ گونه پرنده دیگر در معرض انقراض هستند.
دوربین مداربسته پمپ بنزین، تصاویر سرقت از خودرو پراید را ضبط کرد.
از آنجا که سارقان دوربین‌های مداربسته صرافی را از کار انداخته بودند تصویری به دست نیامد، اما کارآگاهان جنایی در بازبینی دوربین‌های اطراف محل سرقت، موفق شدند تصاویری از سارقان بدست آورند. تصاویر نشان می‌داد مردان نقابدار وارد مغازه صرافی شده و ۱۰ دقیقه بعد، پس از سرقت با ساک‌های پر از ارز، سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شده‌اند.
چندی پیش تصاویری با عنوان زورگیری وحشیانه بانوان در محله سعادت آباد تهران منتشر شد که در این تصاویر سارق به صورت وحشیانه بانوان را بیهوش و اقدام به سرقت اموالشان می‌کردند.
تصاویر دوربین‌های مداربسته از لحظه سرقت یک دستگاه پراید توسط یک پسر نوجوان در اهواز را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ