تیم بسکتبال سه نفره دختران ایران در اولین دیدار خود در مرحله مقدماتی کاپ آسیا در رده سنی زیر ۱۷ سال مقابل مالزی شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال ایران نوین در یک بازی بسیار نزدیک، مقابل ژاپن شکست خورد.
تیم دوبل برادران عالمیان با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مقابل چین شکست خورد تا دستش از مدال مسابقات کرواسی کوتاه بماند.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال در ست اول با پیروزی تیم والیبال آمریکا همراه شد.
تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از نزدیک به دو سال در لیگ داخلی اسپانیا متحمل شکست شد.
آرسنال امشب در خانه نیوکسل به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریفش را 2-0 شکست دهد تا به تهدید سیتی صدرنشین از فاصله نزدیک ادامه دهد.
صفحات هوادارای و خبرنگاران نزدیک به باشگاه الهلال، به شدت از عملکرد این تیم انتقاد کردند.
تیم پیاچنزا با شکست میلانو یک قدم دیگر به سکوی سوم سری آ ایتالیا نزدیک شد.
تیم فوتبال تراکتور که هفته گذشته با شکست دادن سپاهان به بالای جدول نزدیک شده بود، دیدار هفته بیست و ششم برابر ملوان را با تساوی به پایان برد.
تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در مرحله یک چهارم نهایی کاپ آسیا بعد از پنج پیروزی متوالی، برابر نیوزیلند شکست خورد.
تیم بسکتبال سه نفره دختران ایران در یک بازی نزدیک در اولین مصاف خود در کاپ آسیا مغلوب فیلیپین شد.
تیم والیبال هورسان رامسر در دومین دیدار روز نخست مرحله پلی‌آف با شکست سه بر دو پاس گرگان یک گام به مرحله نیمه نهایی نزدیک شد.
تیم ملی هاکی ایران نخستین دیدار خود در مسابقات جام جهانی آفریقای جنوبی را با نتیجه ای نزدیک به تیم ملی آرژانتین واگذار کرد.
تیم پرستاره لیگ برتر والیبال ایران در ادامه روند ناامیدکننده خود یک شکست دیگر را متحمل شد.
تیم فوتبال سپاهان در یکی از دیدارهای حساس هفته هجدهم لیگ برتر تیم گل گهر را در هم کوبید و در حالی که نزدیک به یک نیمه ۱۰ نفره بود، به یک پیروزی پرگل دست یافت.
یکی از نفرات حاضر در استادیوم لوسیل، دراگان اسکوچیچ بود و شکست سنگین کرواسی را از نزدیک تماشا کرد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با شکست 9 بر یک ژاپن علاوه بر نزدیک شدن به فینال برای رقبا خط و نشان کشید.
سرمربی ایرانی تیم الشحانیه قطر که از نزدیک نظاره گر دیدار تیم ملی در برابر انگلیس بود، معتقد است، علت شکست ایران مسایل فنی به خصوص ترکیب تیم ملی بود.
علیرضا بیرانوند پس از برخورد با مجید حسینی و مصدومیت از ناحیه بینی در ابتدای دیدار ایران و انگلیس با سیدحسین حسینی تعویض شد. تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود از در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس قرار گرفت، ولی شروع بدی داشت و با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، پس از پیروزی وتحمیل نخستین شکست به تیم فولادخوزستان درهفته دهم رقابت های لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشورگفت: تیمش با شیب ملایم به صدرجدول نزدیک خواهد شد.
تیم ملی تنیس روی میز ایران که در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان مقابل ژاپن شکست خورد نتیجه دومین دیدار خود در این رقابت ها را هم واگذار کرد.
تیم فوتبال شباب الاهلی پس از نزدیک به 4 سال در استادیوم خانگی خود برابر الشارجه تن به شکست داد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های جام واگنر مقابل صربستان قرار گرفت و به‌رغم نمایش خوب و رقابتی نزدیک مغلوب این تیم شد.
تیم سپاهان دیروز در حالی در حضور نزدیک به 10 هزار تماشاگر موفق به شکست 4-0 تیم خوشه طلایی شد که با سیستم 1-4-1-4 بازی کرد.
بعداز هم‌گروهی تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس و آمریکا در جام جهانی پیش‌رو، حالا تیم اوکراین نیز به یکقدمی پیوستن به این گروه نزدیک شده تا سياسی ترین گروه مسابقات ، تکمیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ