پدر یکی از خانواده‌ها که فردی عادی است شش گلوله به سمت همسایگان خود که یک خانواده شش نفره بودند شلیک می‌کند، درپی این اقدام چهار نفر در دم جان می‌بازند و دو نفر دیگر راهی بیمارستان می‌شوند که حال یکی از این دو وخیم گزارش شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال ۵ بار تیر زد، بارسا در تگزاس تیرباران کرد!
دو تن از شاخه های گروهک تروریستی و ضد انقلاب کومله  وارد درگیری شدند. با وجود ادعای بسیار در مورد اتحاد این دو گروه، حالا با تیربار و دوشکا به جان هم افتاده اند.
چند سال بعد از این‌که ضارب حسنعلی منصور و دوستانش به اتهام برنامه‌ریزی و ترور نخست‌وزیر دستگیر و تیرباران شدند، رییس وقت پزشکی قانونی ایران در مصاحبه با روزنامه کیهان اشتباه تیم پزشکیِ معالج در جراحی زخم ناشی از ضربه وارد شده به سر نخست‌وزیر را عامل خونریزی مغزی و مرگ او اعلام کرد.
سحرگاه سوم خرداد ۱۳۵۹، اکبر گودرزی، سرکرده گروهک تروریستی فرقان به همراه پنج تن دیگر از اعضای این گروه به نام‌های سعید مرآت، علی حاتمی، محمد متحدی، حسن اقرلو، عباس عسگری و علیرضا شاه‌بیک بعد از محاکمه در دادگاه، اعدام شدند.
در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ و یک ماه پس از اعدام فراقانونی این زندانیان، دو افسر امریکایی به نام‌های سرهنگ پل شفر و سرهنگ دوم جان ترنر از افسران نیروی هوایی امریکا به ضرب گلوله کشته شدند. ترور این دو برای ساواک شرم‌آور بود. موج خشونت و ضد خشونت تبدیل به امری بی‌انت‌ها شده بود. ۴۸ سال پس از جنایت وحشیانه ساواک، دوستان این قربانیان همچنان خاطرات خود را از این ۹ نفر با اشک و اندوه فراوان بیان می‌کنند.
دو سیاهپوست در میشیگان آمریکا، وسط خیابان قصد آزار و اذیت یک دختر را داشتند که پلیس از راه رسید و مهاجمین را به رگبار گلوله بست.
استنلی کی‌روش دو مرتبه در نیمه دوم تیرک عمودی و افقی دروازه فولاد خوزستان را لرزاند.
یک پژوهشگر حوزه دفاع مقدس در یادداشتی نوشت: رفتارهای دوگانه حزب بارزانی با هم تباران خود در دو کشور ایران و ترکیه نشان از نگاه سوداگری قومی دارد.
سوانت پابو، زیست شناس سوئدی به خاطر کشفیاتش درباره «ژنوم انسان تباران منقرض شده و تکامل انسان» برنده جایزه نوبل پزشکی ۲۰۲۲ شد.
اسناد و شواهد تازه‌ای به دست آمده است که نشان می‌دهد طالبان اسرای جنگی را در حالی که دست‌‎ها و چشم‌هایشان بسته است، تیرباران گروهی می‌کنند.
منابع عراقی صبح امروز از ورود خودروهای حامل سلاح‌ نیمه سنگین از نوع تیربار متعلق به سرایا السلام به اطراف منطقه سبز بغداد خبر داده و شدت درگیری ها در این منطقه را در حال افزایش گزارش کردند.
محیط‌بان برومند نجفی ۲۲ مرداد سال جاری در جریان اعاده دادرسی و در حالی که از دادگاه به زندان منتقل می‌شد در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه توسط پدر شکارچی مقتول با اسلحه کلاشینکف تیرباران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ