اسناد و شواهد تازه‌ای به دست آمده است که نشان می‌دهد طالبان اسرای جنگی را در حالی که دست‌‎ها و چشم‌هایشان بسته است، تیرباران گروهی می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده ارتش سودان به شدت به ژنرال حمیدتی حمله کرد.
سفارت روسیه در آمریکا در واکنش به بیانیه کاخ سفید درباره تامین بمب خوشه‌ای برای اوکراین، تاکید کرد که آمریکا به طور غیررسمی به ارتکاب جنایت جنگی در اوکراین اعتراف کرده است.
اتحادیه عرب در بیانیه‌ای تل آویو را به دلیل جنایت جنگی در جنین محکوم کرد.
مفتی جعفری لبنان به یورش نظامیان صهیونیست به جنین واکنش نشان داد و اعلام کرد: آنچه ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در جنین انجام می دهد به مثابه جنایت جنگی و بدترین جنایت ضدبشری است.
پارلمان اروپا برای کمک به دیوان کیفری بین‌المللی و دادستان کل آن در جهت پیشبرد تحقیقات و بازخواست و مجازات سران رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرده است.
رئیس‌جمهور اوکراین با طرح این ادعا که روسیه طی یک ماه در اوکراین مرتکب ۶۱۰۰ مورد جنایت جنگی شده است، محاکمه پوتین در دادگاه بین المللی کیفری را خواستار شد.
رئیس‌جمهور اوکراین با طرح این ادعا که روسیه طی یک ماه در اوکراین مرتکب ۶۱۰۰ مورد جنایت جنگی شده است، محاکمه پوتین در دادگاه بین المللی کیفری را خواستار شد.
یک مسئول فلسطینی عالی رتبه اعلام کرد که جنایت ترور خضر عدنان از رهبران بارز جهاد اسلامی، پاسخی دردناک را برای تل آویو به همراه خواهد داشت.
سرباز سابق هنگ هوایی ویژه استرالیا به دلیل ارتکاب جنایت جنگی در افغانستان در دوره اشغال این کشور از سوی محور غرب به سرکردگی تروریست های آمریکایی محاکمه خواهد شد.
دادستان آلمان اعلام کرد که برلین شواهدی از جنایات جنگی در اوکراین را جمع آوری کرده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اوکراین با هدف قرار دادن یک بیمارستان، مرتکب جنایت جنگی شده است.
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که محاصره ملت این کشور جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
سازمان ملل متحد تبعید اسیر فلسطینی صلاح الحموری به فرانسه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
شهردار شهر دونتسک حملات اخیر ارتش اوکراین به این شهر را «سهمگین‌تری» حملات از سال ۲۰۱۴ تاکنون خواند.
جنسیت نوزادان انسان و سایر پستانداران توسط یک ژن تعیین کننده نر در کروموزوم Y تعیین می‌شود، اما کروموزوم Y انسان در حال انحطاط است و ممکن است در چند میلیون سال آینده به کلی ناپدید و منجر به انقراض ما شود، مگر اینکه ما در روند تکاملی خود ژن جنسی جدیدی را ایجاد کنیم.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین جنایت اعدام یک جوان فلسطینی در نابلس را جنایت جنگی برشمرد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای ارتش روسیه بیش از ۱۰ اسیر جنگی این کشور را به شکلی بی‌رحمانه‌ای به قتل رسانده که نمونه‌ای از جنایت جنگی دولت اوکراین است.
وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد که قطع آب بیش از یک میلیون شهروند سوری در حسکه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
وزارت خارجه روسیه تأکید کرد اروپا به علت نادیده‌گرفتن کشتار مردم در شرق اوکراین، صلاحیت اخلاقی ندارد که مسکو را به جنایت جنگی متهم کند.
روسیه برای نخستین بار به طور علنی به ادعای اوکراین درباره جنایات جنگی مسکو در شهر ایزیوم، واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت حقوق بشر یمن تاکید کرد که جنایت های ائتلاف متجاوز سعودی – آمریکایی علیه شهروندان یمنی در حد جنایت جنگی است.
وزارت امور خارجه سوریه حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و غیر نظامی سوریه را محکوم و اعلام کرد که این حملات جنایت جنگی است.
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به جنگ جدید رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه گفت، برخی رژیم‌ها می‌خواهند ما را متقاعد کنند که اسرائیل «کبوتر صلح» است، اما این رژیم بر کشتار و جنایت بنا شده است. برخی دنبال قلب حقیقت هستند در حالی که اسرائیل متکی بر ارتکاب جنایات است.
بستگان و دوستان مدافعان کارخانه آهن و فولاد آزوفستال در ماریوپول اوکراین با تجمع در شهر کی‌یف پایتخت این کشور خواستار به رسمیت شناختن روسیه به عنوان حامی تروریسم پس از کشتن اسیران جنگی اوکراینی در یک زندان شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ