تیم‌های هوادار و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه دستگردی باید به مصاف هم بروند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 28 مردادماه 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ 28 مرداماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
هنگامی که زائران بیت‌الله الحرام به میهن باز می‌گشتند، از ورود یک نفر از میان ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر به ایران جلوگیری شد و مساله زمانی رسانه‌ای شد که سخنگوی وزارت خارجه از جلوگیری عربستان برای بازگشت علی‌اکبر رائفی‌پور خبر داد و مشخص نبود چرا عربستان به او اجازه همراهی با سایر زائران کاروان اعزامی از تهران را نداده است.
هر چه از نظر مادی بیشتر به دست آوریم بیش‌تر باور می‌کردیم که از نظر عاطفی لیاقت داریم. راحتی دنیای مدرن شروع به فریب دادن مان کرد تا فکر کنیم شادی در لحظه حقی است که از زمان چشم باز کردن و تولدمان برای ما در نظر گرفته شده است.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۰ تیرماه را بخوانید.
اوماس با نام اصلی جردن اوموگبهین از زمان پیوستن به WWE در سال ۲۰۱۹ ابتدا نقش مجری و محافظ را برای ای جی استایلز بازی می‌کرد و در مسابقات با ورزشکارانی مانند براک لزنر، سث رولینز و بابی لشلی روبه‌رو شده است.
تیم ملی آرژانتین در یک بازی دوستانه در شهر پکن، پایتخت کشور چین به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و در این بازی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. در جریان این دیدار یک هوادار چینی برای رساندن خودش به لیونل مسی از میان تماشاگران از روی سکو‌ها وارد زمین چمن شد و در نهایت هم موفق شد خودش را به لیونل مسی و همچنین امیلیانو مارتینز برساند. اما نحوه خروج او از زمین جالب نبود. نیرو‌های امنیتی ورزشگاه از دست‌ها و پا‌های او گرفتند و او را به بیرون زمین بردند.
در میان صدای شلیک گلوله و غرش هواپیما‌های جنگی گروهی از جوانان سودانی در حال بازی فوتبال در یک زمین خاکی در خارطوم پایتخت سودان هستند. سودان از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) شاهد درگیری بین ارتش این کشور به فرماندهی عبدالفتاح البرهان با نیرو‌های پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو (حمیدتی) از جمله در خارطوم و سایر شهر‌های شمال و غرب کشور بوده است. تاکنون چندین بار آتش‌بس در سودان اعلام شده، اما طرف‌های درگیر بطور مداوم آن را نقض می‌کنند. درگیری‌های اخیر سودان تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ کشته برجای گذاشته و سازمان ملل اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر در داخل این کشور آواره شده‌اند، علاوه بر آن ۳۰۰ هزار سودانی به کشور‌های همسایه پناه برده‌اند.
«بقیع» یا «بهشت بقیع» در شهر مدینه، آرامگاه حضرت فاطمه (س) و چهار تن از امامان شیعه و حدود ۲۴ تن از خاندان و صحابه پیامبر اکرم (ص) است. قبرستانی بسیار بزرگ و مسطح که حتی مساحت‌اش را بیشتر از مسجدالنبی (ص) می‌دانند، که هر چند قدمت آن مشخص نیست، اما گفته می‌شود پیشینهٔ تاریخی آن به قبل از اسلام می‌رسد و حتی بعد از هجرت مسلمانان به مدینه، این قبرستان، تنها مکانِ دفنِ مسلمانان بوده است. از زمان پیامبر (ص) تا همین امروز، بسیاری از مسلمانان را که در مدینه از دنیا می‌رفتند، در بقیع به خاک می‌سپردند، در حال حاضر نیز آن قبرستان عمومی مدینه به شمار می‌رود. قبرستان بقیع در طول روز به جز اوقاتی که شخصی را برای دفن کردن می‌آورند، بسته است و تنها، پس از نماز صبح و عصر و روزی حدود ۳ ساعت، برای زیارت زائران (فقط آقایان) باز می‌شود.
ساعت شروع دیدار فینال جام حذفی میان دو تیم پرسپولیس و استقلال تغییر کرد.
مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در مصاف میان هوادار و تراکتور دو بازیکن شاخص و مورد توجه زمین بودند.
یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویندوز توسط کارآموزی به نام وز چری نوشته شد. چری در اینباره گفته: «این بازی را وقتی کارآموز مایکروسافت بودم، خارج ساعات کاری ام در تابستان سال ۱۹۸۸ برای ویندوز ۲.۱ نوشتم. آن زمان دانشجو بودم و به جای درس خواندن برای امتحانات پایان ترم روی یک کامپیوتر مک پاسور بازی می‌کردم و می‌خواستم یک نسخه از آن را برای خودم روی ویندوز هم داشته باشم.»
در دیدار میان تیم های تانزانیا و اوگاندا، داور مسابقه 36 دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان و مکان بازی های تیم فوتبال جوانان ایران در جام ملت های زیر ۲۰ سال را مشخص کرد.
جدی‌ترین تهدید در مناسبات میان اسرائیل و ایران در عصر جدید (بعد از به‌قدرت رسیدن مجدد نتانیاهو) در ارتباط با گسترش و تقویت همکاری‌های امنیتی با ایالات متحده آمریکا است. در این زمینه بیش از هر موضوع دیگری عضویت اسرائیل در سنتکام و تهدیدات آن برای جمهوری اسلامی ایران است که اهمیت پیدا می‌کند
برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد. در این میان دیدار استقلال و پرسپولیس در یکی از روزهای میان هفته برگزار خواهد شد!
مانی حقیقی، فیلمساز ایرانی که هم به عنوان نویسنده و هم بازیگر با فرهادی همکاری کرده بود نیز مدعی شده که فیلم «گذشته» فرهادی بر اساس اپیزودی از زندگی خودش ساخته شده است. او مدعی است که فرهادی هرگز اجازه استفاده از داستان زندگی‌اش را نگرفته و تنها زمانی که از حقیقی درخواست بازی در این فیلم را داشته، این موضوع را با او در میان گذاشته است. حقیقی در این باره می‌گوید: «عجیب است که یک نفر به داستان زندگی شما گوش کند و برود و فیلمنامه ای درباره آن بنویسد و به شما بگوید "دوست داری در این فیلم بازی کنی؟" این نوعی راه دوربرگردان برای برقراری ارتباط است، اما برای من توهین‌آمیز نبود.»
استقلال علاقمند است، بازی با تیم هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر در یک زمین خوب و ترجیحا در استادیوم آزادی برگزار شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر تولید اقتصادی و حفظ حقوق سهام داران و ذی نفعان، تصریح کرد: مادامی که قیمت تمام شده تولید محصول از قیمت فروش بالاتر باشد، سفته بازی و تقاضای کاذب در بازار وجود خواهد داشت و برای رفع این مشکل باید تقاضای کاذب را از میان ببریم و به تقاضای واقعی برسیم.
در میان کاسبان داخلی تحریم، افرادی وجود دارند که نقش «کاترین شکدم» و «ایلی کوهن» را بازی می‌کنند و زمانی فراخواهد رسید که نقاب از چهره آن‌ها کنار خواهد رفت و نفوذی بودن آن‌ها به اثبات خواهد رسید.
فدراسیون فوتبال زمان و مکان برگزاری بازی های هفته نخست رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور موسوم به لیگ آزادگان را مشخص کرد.
هفته نخست لالیگا در میان لیگ های معتبر اروپایی کمترین زمان مفید را داشت و متوسط زمان بازی نیز طولانی‌ترین بود.
هفته نخست لالیگا در میان لیگ های معتبر اروپایی کمترین زمان مفید را داشت و متوسط زمان بازی نیز طولانی‌ترین بود.
طبق اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ یک روز زودتر از زمان مقرر و میان میزبان و تیم ملی اکوادور برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ