دو بازیکن خارجی استقلال نقشی انکارنشدنی در موفقیت‌های استقلال در سال گذشته و تا اینجای لیگ داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا منصوریان در دیدار برابر صنعت نفت، از تمام خارجی هایش بهره می برد.
علی علیزاده اعتقاد دارد اگر مسائل زیرساختی درست نشود مشکل ساز می‌شود.
الهلال موفق شد به لطف درخشش بازیکنان خارجی خود، از سد الاتحاد گذشته و راهی مرحله نیمه نهایی جام ملک سلمان شود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عجیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه تو، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عحیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
نورنیوز در صفحه توییتر خود نوشت: منافقین با توسعه خشونت و ترور می‌خواستند خود را لیدر اپوزیسیون معرفی کرده و موقعیتی نزد کشور‌های معاند ‎ایران خلق کنند.
سرمربی تیم ملی معتقد است ایران دو دهه قبل هم می‌توانست لژیونرهای بیشتری داشته باشد.
قرارداد دلاری با خارجی‌ها در ورزش ایران ممنوع
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: وقتی فرآیند چرخه انتخابی تیم ملی مشخص است حضور کمیته فنی در مسابقات بی‌اثر خواهد بود.
الهلال قصد دارد به همکاری با سه بازیکن خارجی و سرمربی آرژانتینی خود پایان دهد و وضعیت مارگا و میشائیل نیز نامشخص است.
مسعود پزشکیان نماینده تبریز می‌گوید: این روند حاکم به زور در خصوص حجاب می‌تواند خطراتی را برای کشور به بار بیاورد و احتمال اینکه این رویکرد، خود بستری باشد برای اینکه در دام توطئه‌هایی که خارجی‌ها برای ما دیدند، بیفتیم، وجود دارد. به هر حال یک عده از افراد با اسلام و دین مشکل ندارند و شاید رفتار ما کاری کند که آن‌ها با اسلام و دین هم، مشکل‌دار شوند که این کار، حتماً درست نیست.
با نگاهی به جداول لیگ‌های اروپایی مشخص می‌شود اقدام سازمان لیگ در آرایش جدول بر اساس تفاضل گل حتی با وجود اولویت بازی رو در رو، رایج است.
رافائل و بخش‌هایی از داستان زندگی او به طور گسترده‌ای شناخته شده است، اما کار او به عنوان یک عکاس مطبوعاتی، مستندی از دسترسی منحصر به فرد او در کشور‌هایی است که خارجی‌ها معمولاً از آن‌ها استقبال نمی‌کردند. در اردوگاه‌های آموزشی مخفی مورد استفاده مبارزان فلسطینی و همچنین اقامتگاه رهبران عرب.
مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت آلومینیوم در تمرین امروز این تیم حضور یافتند.
حضور کریستیانو رونالدو در عربستان زنگ خطری جدی برای ساختار ورزش ایران است.
فاضل میبدی گفت: من معتقدم بحران اخیر کار خارجی‌ها نیست؛ ممکن است برخی کشور‌ها در راستای منافع خود تحرکاتی داشته باشند، اما زمینه جنبش اخیر از درون کشور می‌جوشد. یعنی امریکا اینقدر قدرت دارد که وارد کشور ما شود و جوانان ما را حدود ۷۰ روز در صحنه نگه دارد؟ اگر این اندازه قدرت و نفوذ دارد، وای به حال نیرو‌های امنیتی ما. من معتقدم اینگونه نیست و ریشه اعتراضات از داخل کشور است.
3 بازیکن خارجی استقلال طبق برنامه قبلی در ایران حضور یافتند و کار خود را شروع کردند.
دو بازیکن خارجی آلومینیوم به تمرینات این تیم در اراک اضافه شدند.
چهار عضو خارجی تیم فوتبال پرسپولیس که در جریان تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر و تمرینات پرسپولیس برای استراحت از ایران خارج شده بودند، ویزای کار خود را دریافت کردند.
قانون استفاده از بازیکنان خارجی با دو احتمال روی میز مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد و به زودی درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.
بازیکنان خارجی استقلال از روز گذشته به محل تمرین رفتند و کار خود را از سر گرفتند.
ژوزه مورایس با وجود برتری سپاهان مقابل استقلال سه تغییر در ترکیب تیمش برابر نساجی به وجود آورده است.
خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در نقاط مختلف کشور
تمرینات امروز (شنبه) استقلال در حالی پیگیری خواهد شد که 2 بازیکن خارجی استقلال در این تمرین حضور خواهند داشت.کوین یامگا و عزیزبک آمانوف در اولین جلسه تمرینی باشگاه استقلال در فصل جدید حاضر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ