کارمندان و بازیکنان پاری سن ژرمن هر روز از حضور کیلیان امباپه ناراضی ترند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- سربازان گمنام امام زمان(عج) دو کارمند شهرداری شاهرود را دستگیر کردند تا شمار دستگیر شدگان مفاسد اداری طی ۲۰ روز اخیر به پنج نفر برسد.
مالک شریعتی نیاسر گفت: دریافتی نمایندگانی که از مجلس حقوق می‌گیرند، بین ۲۰ تا ۲۴ میلیون تومان است. البته بنده حقوق هیات علمی می‌گیرم و مابه‌التفاوت را مجلس می‌دهد. اگر قرار بود یک بخشدار هم، هزینه اجاره دفتر، خودرو، چند کارمند و سایر هزینه‌های کارش را نقدا بگیرد، بسیار بیشتر از هزینه نمایندگی می‌شد.
مالک شریعتی نیاسر گفت: دریافتی نمایندگانی که از مجلس حقوق می‌گیرند، بین ۲۰ تا ۲۴ میلیون تومان است. البته بنده حقوق هیات علمی می‌گیرم و مابه‌التفاوت را مجلس می‌دهد. اگر قرار بود یک بخشدار هم، هزینه اجاره دفتر، خودرو، چند کارمند و سایر هزینه‌های کارش را نقدا بگیرد، بسیار بیشتر از هزینه نمایندگی می‌شد.
دبیر فدراسیون والیبال می‌گوید اعضای تیم ملی ایران تا دهم تیرماه برای دریافت ویزای آمریکا زمان دارند.
هرچند ریاضیدانان موافق بودند که این تصویرسازی موسوم به «کلاه» اولین انیشتین است، با این حال هر هفت بار یک بار لازم بود تا تصویر آینه‌ای از آن کپی شود تا الگوی بدون تکرار بتواند ادامه پیدا کند. در این وضعیت یک مقاله دیگر در ماه گذشته منتشر شد که در آن آقای اسمیت و سه ریاضیدانی که به او کمک کردند تا این کشف را تأیید کند، شکل جدیدی را به نام «شبح» عرضه کردند.
البته هنوز مجلس دراین‌باره که خود مجلسی‌ها که به این طرح رای داده‌اند ساعت ۶ صبح در مجلس خواهند بود چیزی نگفته‌اند، اما طبق نظر نهایی دولت و مجلس، این طرح از روز ۱۶ خرداد عملیاتی شده و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.
فریدون عباسی، نماینده کازرون گفت: نظام روزانه‌ای و دقیقه‌ای هزینه می‌کند تا این نماینده در مجلس بنشیند این همه کارمند، خودرو و ساختمان که نگهداری همه این‌ها هزینه است، چقدر پول هواپیما داده می‌شود و چقدر پول دفاتر نمایندگان است. چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟ مگر قیمت ماشین شاسی بلند چقدر است؟
عباسی خاطرنشان کرد: نظام روزانه‌ای و دقیقه‌ای هزینه می‌کند تا این نماینده در مجلس بنشیند این همه کارمند، خودرو و ساختمان که نگهداری همه این‌ها هزینه است، چقدر پول هواپیما داده می‌شود و چقدر پول دفاتر نمایندگان است. چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟ مگر قیمت ماشین شاسی بلند چقدر است؟
بلومبرگ می‌گوید مدیرعامل IBM مدعی شده است که هوش مصنوعی می‌تواند تا پنج سال آینده جای 7800 کارمند این شرکت را بگیرد.
نسائی زهان گفت: افراد مجرم در زمینه عفاف و حجاب، خودروی افراد بی حجاب یک تا ۲۰ روز توقیف می‌شود؛ بی‌حجاب‌ها یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و به محاکم معرفی و احضار می‌شوند. بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، بالای یک میلیون تومان جریمه و در صورت تکرار، با افزایش جریمه و محرومیت امکانات در جامعه روبرو خواهند شد.
گفته شده که سامسونگ با محدودکردن طول دستورات ChatGPT به یک کیلوبایت یا ۱۰۲۴ کاراکتر، تلاش کرده است تا از بروز مشکلات مشابه در آینده جلوگیری کند.
طبق گزارش Engadget، بلافاصله پس از اینکه بخش نیمه‌هادی سامسونگ اجازه استفاده از ChatGPT را به مهندسان خود داد، کارمندان غول فناوری حداقل در سه نوبت اطلاعات محرمانه‌ای را به آن لو دادند. گفته می‌شود یکی از کارمندان از چت‌بات OpenAI درخواست کرده است تا کد منبع پایگاه داده حساسی را از نظر خطا بررسی کند، کارمند دیگری بهینه‌سازی کد را درخواست کرده و نفر سوم جلسه ضبط‌شده‌ای را برای ChatGPT ارسال کرده است تا آن را به یک یادداشت تبدیل کند.
پیشتر جمهوری آذربایجان چهار کارمند سفارت ایران در باکو را عنصر نامطلوب معرفی کرد و از آن‌ها خواست تا خاک این کشور را ظرف ۴۸ ساعت ترک کنند.
حالا که خانم معلم به مدرسه برمی گردد معلوم شده تا اتفاقی می‌افتد کار به دستان به جای حل و بررسی نگران‌اند خودشان متهم شناخته نشوند و زورشان به پایین دست می‌رسد و انگار هنری جز برخورد ندارند در حالی که مدیر کل هم یک کارمند است و اخراج کارمند دیگر در زمره اختیارات او نیست. اگرچه تازه روشن شده کارمند نبوده اصلا!
جورج هیوارد، کارمند سابق فیسبوک، مدعی شده که فیسبوک و پیام‌رسان آن توانایی تخلیه عمدی باتری گوشی‌های هوشمند کاربران خود را دارند. این فرآیند که به آن «تست منفی» گفته می‌شود، شرکت‌های فناوری را قادر می‌سازد تا به طور مخفیانه باتری‌های تلفن کاربر را خالی کنند تا ویژگی‌های یک برنامه را آزمایش کنند.
به گفته یک منبع آگاه آمازون تصمیم دارد حدود ۱۰ هزار کارمند در مشاغل شرکتی و فناوری را از هفته جاری اخراج کند. این اقدام احتمالا بزرگترین کاهش نیروی انسانی شرکت تا به اکنون به حساب می آید.
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴ هزار نفر اضافه شود.
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴ هزار نفر اضافه شود.
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴هزار نفر اضافه شود.
شرکت پست سلطنتی انگلیس اعلام کرد که احتمالا تا آگوست سال آینده، ۶ هزار نیروی این شرکت اخراج شوند.
استاندار تهران گفت: در طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات می‌خواهیم زمان شروع فعالیت ادارات را ۲ ساعت شناور کنیم به عنوان مثال کارمند از ساعت هفت تا ۹ صبح می‌تواند به محل کار بیاید به شرطی که زمان فعالیت روزانه هشت ساعت کار را رعایت کند.
لیگ امسال تا به الان ۲۴ بازیکن خارجی اسم‌و‌رسم‌دار هم دارد؛ البته تعدادی از آن‌ها کاملا شناخته‌شده هستند و تعدادی دیگر هم بعد از مدت‌ها فعالیت در لیگ ایران، مورد توجه تیم‌ها و مربیان داخلی قرار گرفته‌اند
قیمت مس که از ابتدای ماه جاری میلادی روند نزولی به خود گرفت، در آخرین روز معاملات بورس لندن ۲۹۷ دلار دیگر کاهش یافت و با نرخ ۸۲۸۰ دلار در کف ۸ ماهه نشست. در بازار ایران نیز فلز سرخ در پایین‌ترین سطح یک ماه اخیر قرار دارد و در هر تُن ۸۳۲۵ دلار معامله می‌شود.
پارسال بسیار درگیر این مساله بودم و به برخی گفتم خواسته قوه قضاییه این است سازمانی که تعدادی کارمند دارد، حداقل نصف آن مبلغ را به قوه قضاییه هم پرداخت کنید. بالاخره کاری جهادی از این مجلس انقلابی یک روز باید اتفاق بیفتد و این وضعیت از کف به بالا بیاید تا مشکل معیشتی همکاران ما حل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ