از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد، امروز یورگن لوکادیا پنالتی زن اول این تیم است که در صورت پنالتی احتمالی پشت توپ خواهد ایستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنجامین مندی با امضای قراردادی به تیم لوریان فرانسه پیوست.
یک روزنامه کشور پرتغال، مهاجم تیم ملی ایران را نزدیک به در‌های خروجی پورتو می‌داند.
شاید مهم‌ترین خروجی جلسه برگزار شده بین مهدی تاج، حبیب کاشانی و البته امیر قلعه‌نویی، انتخاب گزینه‌ای داخلی برای سرمربیگری تیم امید است.
سرمربی تیم ملی ایران فردا نشست مهمی با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهد داشت.
اولین تعویض یحیی خروج مهدی عبدی از زمین بود.
«مهدی المشاط» ضمن درخواست از بیگانگان برای خروج از کشورش، از متجاوزان خواست تا جنگ یمن را متوقف کنند و به محاصره این کشور پایان دهند و اگر چنین نکنند، عواقبش وخیم خواهد بود.
«مهدی المشاط» ضمن درخواست از بیگانگان برای خروج از کشورش، از متجاوزان خواست تا جنگ یمن را متوقف کنند و به محاصره این کشور پایان دهند و اگر چنین نکنند، عواقبش وخیم خواهد بود.
مدتی است که مهدی طارمی درخشش گذشته را ندارد و حالا بین دو نیمه توسط سرمربی پورتو تعویض می‌شود و خروج او هم مشکل تیم را حل می‌کند!
ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتور اعلام شد که مهدی قایدی از ترکیب اصلی خارج شده و پیمان بابایی از ابتدا به میدان می رود.
روزنامه اوجوگو خبر داد که باشگاه پورتو درهای خروج را به روی مهدی طارمی بسته است.
این مهدی ترابی است که دست پرسپولیس را می‌گیرد و تیم را در صف مدعیان حفظ می‌کند.
مهاجم هلندی پرسپولیس در زمان دریافت مجوز خروج از تهران، به مدیران تیم قول داد امشب به تهران بازگردد.
رسانه انگلیسی از مبلغ انتقال احتمالی ستاره تیم ملی ایران به آرسنال پرده برداشت.
قایدی به شدت در هنگام خروج از زمین ناراحت بود و مشخص نبود این ناراحتی بابت تعویض شدنش است یا اینکه نتوانسته در مدت زمان ۵۸ دقیقه حضورش درون ترکیب استقلال اقدام مثبتی برای پیروزی تیمش و یا گلزنی خودش انجام بدهد.
دکتر محمد رضا فرزین در آیین" عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران" که با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان آغاز شد،بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
علیرغم شایعاتی که حول مهدی عبدی برای جدایی در نیم فصل شکل گرفته، این بازیکن در حال حاضر برنامه‌ای برای خروج از جمع سرخپوشان ندارد.
علیرغم شایعاتی که حول مهدی عبدی برای جدایی در نیم فصل شکل گرفته، این بازیکن در حال حاضر برنامه‌ای برای خروج از جمع سرخپوشان ندارد.
مهدی قایدی از جمله بازیکنان نسل جدید فوتبال کشورمان پس از خروج کارلوس کی‌روش از ایران بود که در دوران سرمربیگری مارک ویلموتس چهره و به تیم ملی دعوت شد.
رئیس فدراسیون فوتبال باز دیگر برای توافق با سرمربی پیشین تیم ملی ایران به توافق نرسید.
مهدی تاج هنگام خروج از سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما با فریاد‌های زن سالخورده‌ای روبرو شد که به شدت او را مورد انتقاد قرار داد و بابت قرارداد‌های دوران حضورش در فولاد مبارکه، مدارکی را نشان می‌داد.
ارسال نامه مرتبط با صلاحیت قضایی و عدم سوء پیشینه نامزدها به فدراسیون فوتبال درباره تایید صلاحیت تنها دو نفر از نامزدهای حوزه ریاست، شرایط را برای انتخابات هشتم شهریورماه تغییر خواهد داد.
با اضافه شدن محمد محبی، استقلال در خط حمله با ترافیک بازیکن روبرو شده، بطوریکه ممکن است این حضور پیش از پایان نقل و انتقال منجر به خروج یکی دو بازیکن از ترکیب تیم آبی شود.
روزنامه امارات الیوم از خروج نام مهدی قایدی از فهرست بازیکنان خارجی شباب الاهلی خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعلام برخی تحریم‌های یکجانبه جدید آمریکا علیه تجارت با کشورمان گفت: اعتیاد کاخ سفید به تحریم‌ها و استفاده ابزاری از آنها، شاخصی از نظام سلطه آمریکا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ