سرمربی تیم والیبال پیکان تاکید کرد که تا نیم فصل بازیکنی جذب نخواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیری آنری یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی زیر 21 ساله‌‌های فرانسه است.
بایرن مونیخ به صورت رسمی پیشنهادی را برای جذب کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی، ارسال کرده است.
کاوه رضایی یکی از گزینه‌های مورایس برای بازی در هفته اول فصل جدید است.
باستان‌شناسان به شواهدی دست یافته‌اند که نشان می‌دهد یکی از اقوام گونه‌های انسان در ۱.۴۵ میلیون سال پیش به دست همنوعانش قصابی و خورده شده است.
مدیرعامل ذوب‌آهن می‌گوید احتمالا ظرف یکی دو روز آینده قاسم حدادی‌فر به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاه معرفی می‌شود.
پیش از این محمد ربیعی ، مجتبی حسینی و مهدی تارتار گزینه‌های هدایت تیم ملی امید ایران بودند که هیچکدام با فدراسیون و کمیته ملی المپیک به توافق نرسیدند. یکی از اختلافات بودجه و پیشنهاد مالی به مربیان بود که به نظر می‌رسد عنایتی با آن کنار آمده است.
بالاخره صبر مدیران رئال به پایان رسید و فرلاند مندی در تابستان پیش رو یکی از گزینه‌های جدی فروش باشگاه خواهد بود.
نان خانگی یکی از گزینه‌های مناسب برای سفره افطار است که شما می‌توانید با دستور پختی آسان این نان خوش بافت و خوشمزه را در منزل تهیه کنید.
یکی از جدی‌ترین گزینه‌های قهرمانی لیگ عربستان، الاتحاد است که بهترین آمار دفاعی فصل را در اختیار دارد.
یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی اعلام کرد که برنامه‌های خود را تا ۲ روز آینده به فدراسیون ارائه می‌دهد.
یکی از گزینه‌های خانه تکانی و نظافت، تمیز کردن پنجره‌هاست. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که فقط قسمت داخلی پنجره‌ها را تمیز می‌کنید در واقع آب در هاون می‌کوبید، چون شست‌وشوی قسمت بیرونی پنجره‌ها هم اهمیت بسیار دارد.
یکی از گزینه‌های اصلی و شناخته شده انتخابات هیات کشتی استان تهران از احتمال رد صلاحیت و کارشکنی در روند انتخابات خبر داد.
یکی از گزینه‌های اصلی و شناخته شده انتخابات هیات کشتی استان تهران از احتمال رد صلاحیت و کارشکنی در روند انتخابات خبر داد.
زردچوبه یکی از بهترین گزینه‌های غذایی برای کمک به از بین بردن چین و چروک‌های پوستی و همچنین رفع التهاب است. این ادویه همچنین به افزایش سطح آنزیم گلوتاتیون-S-ترانسفراز در خون کمک می‌کند. این آنزیم نقش مهمی در سم زدایی، حفظ شفافیت پوست و سلامت آن دارد.
حامد پاکدل یکی از گزینه‌های جانشینی لوکادیا در روزهای غیبت شیخ دیاباته و جدایی لوکادیا است که هنوز پایش در این فصل به گلزنی باز نشده است.
گفته می‌شود یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی والیبال مردان ترکیه، ولادیمر آلکنو سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران است.
یکی از مهمترین وعده‌های سید ابراهیم ریسی ساخت یک میلیون مسکن در سال بود که این وعده با استقبال مناسب عموم مردم و چشم انتظاران به ساماندهی عرصه مسکن مواجه شد. به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران عملی شدن این وعده می‌تواند اثرات کوتاه مدت و بلند مدت مثبت فراوانی داشته به گونه‌ای که .....
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهاد راه گفت: ایشان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی این وزارتخانه است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهاد راه گفت: ایشان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی این وزارتخانه است.
یکی از گزینه‌های جدی تراکتور برای خط حمله، مهاجم فرانسوی به نام سلیمان دوکارا است که اصلیتی فرانسوی دارد و با تابعیت موریتانی برای تیم ملی این کشور به میدان رفته است.
محمد خدابنده‌لو یکی از گزینه‌های خرید پرسپولیس بود، ولی او نهایتا سر از گل گهر درآورد.
یکی از گزینه‌های مطرح شده حمید استیلی ملی‌پوش اسبق و مدیر تیم ملی فوتبال ایران بود، اما پیگیری‌ها نشان داد وی استعفا نداده و به فعالیت خود به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال ایران ادامه می‌دهد.
کرمانشاه- معاون اول رئیس جمهور گفت: مرز خسروی یکی از بهترین گزینه های مرزی برای تردد زائران اربعین است.
یکی از گزینه‌های خط حمله پرسپولیس آلف مانگا بود که در نهایت انتقالش به پرسپولیس نهایی نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ