هواداران میلان از خنده‌های تمسخرآمیز جورجینیو، ستاره ایتالیایی، چلسی در زمان مصاحبه ساندرو تونالی بسیار عصبانی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اوج‌گیری دامنه خشونت‌ها در سرتاسر فلسطین اشغالی علیه اصلاحات جنجالی قضایی نتانیاهو، بزرگراه‌های اصلی تل‌آویو و فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون در درگیری میان پلیس و معترضان مسدود شد.
فروش ساندرو تونالی به نیوکسل و ناتوانی از خریدن مارکوس تورام که به اینتر ملحق خواهد شد، تنش بین هواداران میلان و جری کاردیناله، مالک باشگاه را بیشتر کرده است.
یک سایت صهیونیستی با انتشار گزارشی به وجود شکاف‌های داخلی در رژیم صهیونیستی، خشم این رژیم از روابط میان ایران و عربستان و کاهش نفوذ آمریکا در منطقه اشاره کرد.
اندکی پس از توافق ایران و عربستان، آرام آرام بحث عادی سازی روابط میان تهران و قاهره مطرح شده است؛ موضوعی که تحقق آن نیازمند عوامل و مولفه‌های متعددی است.
ماسیمیلیانو آلگری در آستانه دیدار یوونتوس با میلان گفت، تیمش هنوز به کسب سهمیه اروپایی امیدوار است، اما هفته‌ای که گذشت را پر از تلخی و خشم خواند.
سیمون کیائر، مدافع میلان، به شدت از عملکردش در دیدار برابر اینتر و تعویضش در این بازی عصبانی بود.
ادامه سیاست ترور از سوی رژیم صهیونیستی خشم مقامات مصری را در پی داشته و در عزم آنان برای میانجیگری میان نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی تردید ایجاد کرده است.
یک کنایه از وینیسیوس به بازیکنان اوساسونا کافی بود تا درون میدان و حتی پس از بازی تنش بین این دو شکل بگیرد. چیمی آویلا در پایان بازی قصد کتک زدن ستاره برزیلی را داشت.
داویده کالابریا، کاپیتان میلان، معتقد است که کارت زردی که داور پس از پایان بازی برابر ناپولی به او نشان داد احمقانه بوده است.
اورلیو دی لورنتیس، رییس باشگاه میلان، به شدت از نحوه قرعه‌کشی یوفا برای لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد.
ژاوی از آنسو فاتی و صبر و تحمل کم او دلخور است و دیشب برای اولین بار به او میدان نداد.
در دیدار میلان و ساسولو که با شکست 5-2 روسونری به پایان رسید دو گل میلان آفساید اعلام شده و مردود شد. میلانی‌ها به تصمیم تیم داوری معترضند و آن را تاثیرگذار در روند بازی می‌دانند.
یک معلم در ایالت فلوریدا آمریکا به دلیل رفتار نژادپرستانه خود با دانش آموزان مسلمان هنگام اقامه نماز در مدرسه موجی از خشم را در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.
امروز شنبه نقاط مختلف کرانه باختری شاهد درگیری های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اعتراض به اعدام خیابانی «عمار مفلح» جوان فلسطینی در نابلس بود.
این ایمیل‌ها نشان دهنده خشم و نارضایتی درون نهاد‌های امنیتی از جنگی است که به دلیل فرمان پوتین علیه اوکراین در تاریخ ۲۴ فوریه آغاز شد. ایمیل‌های تازه در تاریخ نوامبر نشان می‌دهند که یک جنگ داخلی میان نزدیک‌ترین متحدان پوتین در گرفته است.
انگلیسی‌ها از تعویض‌های گرت‌ ساوت‌گیت و به خصوص به میدان فرستادن جردن هندرسون به جای جود بلینگام در بازی امشب مقابل آمریکا عصبانی هستند.
فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم‌های رئال مادرید، میلان و رم گفت عدم حضور تیم ملی ایتالیا در جام جهانی برای دومین دوره متوالی، مردم این کشور را نا امید کرده است.
روابط میان دو متحد قدیمی یعنی آمریکا و عربستان این روزهای بحرانی است و ریاض تصمیم به نادیده گرفتن خشم آمریکا برای نخستین بار گرفته است.
مجادلات لفظی میان ساپینتو با داور مسابقه و مربی گل گهر، در رسانه های پرتغالی بازتاب وسیعی داشت.
«مجید ابهری»، آسیب‌شناس و رفتارشناس اجتماعی درباره افزایش جرایم منجر به قتل می‌گوید: در میان آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری‌ها قتل یکی از خشن‌ترین عوارض پرخاشگری و خشم است. از نگاه رفتارشناسی اجتماعی قتل را می‌توان به دو شکل با برنامه‌ریزی قبلی و بدون مقدمات و برنامه‌ریزی تقسیم کرد. قتل با برنامه‌ریزی یعنی اینکه فرد با تهیه مقدماتی نظیر ابزار کشتار، اسلحه سرد یا گرم برای انجام هدف شوم خود به سمت فرد یا افراد حرکت می‌کند.
مارکو آسنسیو امروز هم برای رئال به میدان نرفت و در دقیقه 71 که کارلو آنچلوتی آخرین تعویض خود را انجام داد، به شدت عصبانی شد.
مارکو آسنسیو امروز هم برای رئال به میدان نرفت و در دقیقه 71 که کارلو آنچلوتی آخرین تعویض خود را انجام داد، به شدت عصبانی شد.
معاون رئیس یک نهاد آمریکایی در توییتی از میزان درآمد ایران پس از حصول توافق احتمالی در وین انتقاد کرد.
عبادی‌پور می‌گوید اگر پاداش ۱۸ میلیونی را نمی‌دادند خیلی بهتر بود و شان بازیکنان بیشتر از این‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ