سرلشکر سلامی در تبیین سرنوشت خطاکاران و توهین کنندگان به مقام مرجعیت خاطرنشان کرد: فرانسوی ها و مدیران این موسسه را به سرنوشت سلمان رشدی ارجاع می دهم؛ با مسلمانان بازی نکنید، سلمان رشدی سی و چند سال پیش به قرآن و پیامبر اسلام اهانت و جسارت کرد و در مخفیگاه های مخوف پنهان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه با صدور پیامی درگذشت «زکیه اهوازیان» والده سردار شهید «علی هاشمی» را تسلیت گفت.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به راهبردهای دشمن افزود: تحریم اقتصادی مرکزش در خوزستان، راهبرد تجزیه در جنگ تحمیلی و اکنون، تحریم در موضوع برجام، تفرقه در تهاجم فرهنگی، استحاله دینی فرهنگی که باید با تمام این سیاست‌ها بجنگیم.
سرلشکر سلامی در پیامی درگذشت مادر سردار سرلشکر شهید دقایقی را تسلیت گفت.
فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به محضر رهبر انقلاب، از الطاف معظم له نسبت به بسیجیان و گروه‌های جهادی قدردانی و بر آمادگی بسیجیان برای یک نبرد بزرگ و یک جهاد عظیم و اعجاز جدید تاکید کرد.
سردار سلامی، فرمانده کل سپاه در مراسم رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح گفت: به دانش و فناوری تنوع بخشی و تاکتیک‌پذیری انواع سامانه‌ها در بخش‌های مختلف رسیده‌ایم.
در متن پیام تبریک فرمانده کل سپاه خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی آمده است: انتصاب مبارک جنابعالی به «نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی» با حکم معظم له و نیز تصدی سمت «دبیر شورای عالی امنیت ملی» که جلوه‌ای از مراتب تعهد، لیاقت، شایستگی و توانمندی‌های آن برادر ژرف نگر و با درایت است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
سردار فدوی اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا که برای گفتن یک کلمه ساعت‌ها تمرین می‌کرد در مورد حوادث ایران بلافاصله موضع‌گیری و اظهار نظر صریح داشت و دشمنی خود را بی‌پرده بیان می‌کرد برای اینکه به سقوط جمهوری اسلامی برابر محاسبات خود ایمان داشت، اما متوجه شدند که قدرت آن‌ها با جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست و با تعداد اندکی از رزمندگان توانستیم نقشه شوم آن‌ها را نقش برآب کنیم.
فرمانده‌کل سپاه گفت: جهاد قهرمانانه و شهادت افتخارآمیز "شهید غیرت" حمیدرضای عزیز را می‌ستایم و بر ملت ایران و جوانان پهلوان این سرزمین که یکپارچه و مصمم پرچم "معروف" و "دفاع از ناموس" را در میهن اسلامی و در این ماجرا به اهتزاز درآوردند، درود می‌فرستم.
فرمانده کل سپاه در پیامی به سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتش و سپاه دست در دست هم در خط مقدم پاسداری از انقلاب و ایران عزیز همچنان دشمنان را ناامید خواهند ساخت.
سردار سرلشکر پاسدار حسن سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ حضور یافت.
سردار سلامی فرمانده کل سپاه عنوان کرد: ما می‌توانیم برد سلاح‌هایمان را افزایش دهیم، ولی این کار را نکردیم، چرا از این خویشتن‌داری سوءاستفاده می‌کنند؟ مگر ملت ایران چقدر صبر دارد؟ این را در جنگ تحمیلی نیز می‌توان دید. به این‌ها می‌گوییم بیشتر از این ادامه ندهند، خویشتنداری کنند و آرام باشند، دامنه تحمل ملت ایران هم حدود و حدودی دارد.
تصاویری از دومین سفر سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناطق زلزله زده خوی را مشاهده می‌کنید.
ارومیه - سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه برای پیگیری آخرین اقدامات صورت‌گرفته در پی زمین لرزه ۵.۹ ریشتری،از کمپ شهرک ولیعصر خوی بازدید کرد.
ارومیه - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای بررسی و بازدید از مناطق زلزله زده صبح شنبه وارد شهرستان خوی شد.
سردار سلامی گفت: عصر حاضر عصر سرقت ثروت فرهنگی جوامع توسط غرب است. در این میدان نباید اجازه غلبه دشمن را بدهید. این رویداد یک عملیات مانند عملیات‌های دفاع مقدس بود و خرمشهر‌های امروز در فضای مجازی است و جنگ امروز در ورای مرز‌های زمینی و دریایی است و جنگ امروز در فضای مجازی است.
سرلشکر سلامی به مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا با اسرائیل برنامه‌ریزی کردند ایران را در منطقه بی‌ثبات کنند.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز آتش تفرقه به جان دشمنان افتاده است و به همدیگر بی اخلاقی می‌کنند؛ آن‌ها شکست خوردند و عصبی هم هستند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان دیار مردان غیرتمند ایرانی است، گفت: مردمان این دیار شریف، با شرافت، اهل کرامت، با غیرت و جوانمرد و در مقابل دشمنان این سرزمین همواره مصمم هستند.
فرمانده کل سپاه طی پیامی ضمن تسلیت حادثه تروریسیتی شیراز گفت: این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی برای دست یابی به اهداف و آرزو‌های شیطانی خود از هیچ جنایتی فرو گذار نمی‌کنند.
فرمانده کل سپاه گفت: ما در هر شرایطی از منافع حیاتی خود دفاع می‌کنیم و تاکیدمان به همسایگان این است که غیرتهاجمی برخورد کنند، منطق سیاسی، بین المللی و قواعد حقوقی هم همین را بیان می‌کند.
سردار حسین سلامی گفت: عجیب است که این اتفاقات در عاشورا ها تکرار می شود ، عاشورا ها همواره تعیین موقعیت می‌کنند و همه افراد موقعیت شان را نسبت به امام و رهبر جامعه مشخص می کنند که در جبهه یزید هستتد و یا نه در سپاه حضرت امام حسین (ع) هستند.
فیروزکوه- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مناطق سیل زده فیروزکوه از این مناطق بازدید کرد.
در حالی که شرزود تمیروف در اینستاگرام پستی با مضمون جدایی از پرسپولیس منتشر کرده، اما مسئولان پرسپولیس از جدایی وی اطلاعی ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ