رسانه‌های فلسطینی فایلی ویدئویی را منتشر کردند که لحظات دشوار خبرنگاران فلسطینی برای پوشش خبری تجاوزگری ارتش اسرائیل در خط مقدم در اردوگاه جنین در کرانه باختری را نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده پارلمان لبنان به حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت خبرنگاران در مرز لبنان با فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.
یک نماینده پارلمان لبنان به حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت خبرنگاران در مرز لبنان با فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.
کارشناسان و محققان بین‌المللی جزئیات تازه‌ای از قتل خبرنگار فلسطینی-آمریکایی شبکه الجزیره به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی را فاش کردند.
جزئیات جدیدی از ترور «شیرین ابو عاقله»،خبرنگار فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی مشخص شده است.
لحظه فرار خبرنگار اینترنشنال هنگام حمله راکتی مقاومت فلسطین را مشاهده می‌کنید؛ این فیلم به شدت از طرف کانال‌ها و مخاطبان فلسطینی و صهیونیست مورد تمسخر قرار گرفته است.
خبرنگار امنیتی و نظامی تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی موسوم به شبکه کان اعلام کرد که ترور سران گردان‌های قدس تغییری در معادلات ایجاد نکرده است.
حیرت خبرنگار نیویورکر از رفتار سرباز اسرائیلی با فعال فلسطینی
یک خبرنگار صهیونیست در پی شهادت پنج مبارز فلسطینی در اردوگاه کفر عقب به ضرب گلوله نظامیان این رژیم، درباره عملیات تلافی جویانه مقاومت فلسطین در واکنش به این رخداد هشدار داد.
یک خبرنگار صهیونیست که در صدد تحت فشار قرار دادن یک نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی با سوال پیچ کردن وی بود، با پاسخ محکم وی شوکه شد.
اتحادیه روزنامه نگاران فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۰ تا کنون ۵۵ خبرنگار فلسطینی را به قتل رسانده است.
یک نهاد حقوقی فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی بیش از ۷۰۰ بار حقوق خبرنگاران و رسانه های فلسطین را نقض کرده است.
یک هوادار انگلیسی در مصاحبه با خبرنگار اسرائیلی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شعار می‌دهد: فلسطین را آزاد کنید! خبرنگاران اسرائیلی که برای پوشش بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال به دوحه سفر کرده اند، می‌گویند مردم کشورهای عرب و مسلمان برخورد مناسبی با آن‌ها ندارند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که منصبش به پایان رسیده گفت که اجازه نخواهد داد اف بی آی درباره ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار زن فلسطینی تحقیقات کند.
معاون وزیر امور خارجه قطر شانه خالی کردن رژیم صهیونیستی از اذعان به ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی را محکوم کرد.
نظامیان صهیونیست با حمله به خبرنگاران شبکه تلویزیونی «فلسطین» را در غرب نابلس زخمی کردند.
نظامیان صهیونیست به شهروندان فلسطینی در جنوب الخلیل واقع در کرانه باختری حمله کرده و شماری از آنها را زخمی کردند.
منابع فلسطینی از موافقت دادگاه صهیونیستی با آزادی مشروط لمی غوشه خبرنگار فلسطینی خبر دادند.
لمی غوشه خبرنگار زن فلسطینی که اخیرا به اسارت رژیم صهیونیستی درآمده، در جریان انتقال به دادگاه مقابل دوربین‌ها فریاد زنان خواهان دیدار با فرزندانش شد.
لمی غوشه خبرنگار زن فلسطینی که اخیرا به اسارت رژیم صهیونیستی درآمده، در جریان انتقال به دادگاه مقابل دوربین‌ها فریاد زنان خواهان دیدار با فرزندانش شد.
ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین به جدیدترین ادعای رژیم صهیونیستی درباره ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی الجزیره واکنش نشان داد.
یک خبرنگار فلسطینی در شهر ام الفحم واقع در فلسطین اشغالی به قتل رسید.
یک خبرنگار صهیونیست در اظهاراتی که عمق نژادپرستی و خوی جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را برملا می‌سازد، خواستار قتل اسرای فلسطینی شد.
سخنگوی سازمان ملل متحد ضمن بر عدم تغییر موضع این نهاد بین المللی درباره لزوم انجام تحقیقات جامع درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی، تاکید کرد.
خبرنگار اسپوتنیک در فلسطین اعلام کرد که در جریان درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر نابلس یک فلسطینی ۱۸ ساله به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ