پس از مراسم اهدای کاپ و مدال، بازیکنان آرژانتین به سمت دروازه‌ای رفتند که ضیافت پنالتی‌ها را در آن پیروز شده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
ستاره ایرانی پورتو آماده انجام دومین بازی فصل مقابل فارنسی است.
یاسین سلمانی بازیکن فصل گذشته سپاهان با قراردادی به جمع بازیکنان پرسپولیس پیوست؛ به همین مناسبت باشگاه پرسپولیس از پوستر خوش‌آمدگویی به این بازیکن رونمایی کرد.
دیبو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در سفر به بنگلادش با استقبالی ویژه مواجه شد و با رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرد.
آرژانتینی‌ها تصویر اول صفحه ویکیپدیای دیوید بکام را با عکس پاپو گومز، بازیکن آرژانتینی سویا، عوض کردند چرا که مسی و آگوئرو در مصاحبه‌ای او را با بکام مقایسه کرده بودند.
کیلیان ام باپه در فینال جام جهانی برابر مارتینز هتریک کرد
آرژانتینی‌ها تور دروازه دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بعد از بازی کندند.
پس از مراسم اهدای کاپ و مدال، بازیکنان آرژانتین به سمت دروازه‌ای رفتند که ضیافت پنالتی‌ها را در آن پیروز شده بودند.
جشن بازیکنان فرانسه پس از زمین چمن ورزشگاه لوسیل در رختکن این ورزشگاه ادامه داشت.
گونسالو مونتی‌یل با گل کردن پنالتی پیروزی‌بخش آرژانتین مقابل فرانسه، نام خود را در تاریخ فوتبال این کشور جاودانه کرد.
لیونل مسی موقع خواندن سرود ملی آرژانتین از تمام وجود مایه گذاشت.
فیفا اعلام کرد به دلیل استقبال تماشاگران باقی مانده بلیت‌های فینال را با قیمت رسمی به فروش می‌رساند.
جام جهانی برای آرژانتینی‌ها به بدترین شکل ممکن آغاز شد، ولی حالا رویایشان دارد به واقعیت تبدیل می‌شود. آلبی سلسته در بازی اول مرحله گروهی مقابل عربستان شکست خورد. یاران مسی در حالی نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند، اما در نیمه دوم دو گل از عربستان دریافت کردند تا اولین شگفتی رقم بخورد.
گل انفرادی جولین آلوارز در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دیدار نیمه نهایی جام جهانی حسابی رونالدینیو را سر ذوق آورد.
مت رایان، دروازه‌بان استرالیا، در دیدار امشب مقابل آرژانتین با اشتباهی بزرگ عامل دریافت گل دوم توسط استرالیا بود که توسط جولین آلوارز به ثمر رسید.
آرژانتینی‌ها که در اولین بازی جام برابر یک تیم آسیایی (عربستان) غافلگیر شدند، نمی‌خواهند اینبار برابر استرالیا این اشتباه غیرقابل جبران را تکرار کنند.
ابهام درباره اینکه آیا لیونل مسی در خوشحالی آرژانتینی‌ها بعد از برد مکزیک در رختکن به لباس تیم حریف توهین کرده بحثی را در میان هواداران دو تیم راه انداخته و حتی یک قهرمان بوکس مشهور در مکزیک مسی را تهدید کرده است.
عکسی از مسی دست به دست می‌چرخد و همه دوباره نگران غیبت ستاره در بازی اول جام‌جهانی شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ