رانش زمین در جنوب غربی کاراکاس پایتخت ونزوئلا ۲۲ کشته و بیش از ۵۰ مفقود بر جا گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی بارش باران‌های موسمی که باعث سیل و رانش زمین در منطقه هیمالیا شد، دست کم ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر نیز گرفتار شدند.
در پی بارش باران‌های موسمی که باعث سیل و رانش زمین در منطقه هیمالیا شد، دست کم ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر نیز گرفتار شدند.
براساس اعلام اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز انفجار گاز در یک منزل مسکونی در روستای لالب باغملک منجر به وقوع یک حادثه ناگوار شد. در این انفجار ۶ نفر با سن‌های ۸، ۲۲، ۱۲، ۶۰، ۲۵و ۵۰ سال کشته شدند.
درگیری‌ها در مناطق مختلف شهر خارطوم پایتخت سودان میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع همچنان ادامه دارد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۳۴۰ مزدور و نظامی اوکراینی در محور دونتسک کشته شده و ۲۲ پهپاد تهاجمی کی‌یف هم منهدم شدند.
بر اثر وقوع ۲ حمله به مردم در ایالت بورنو واقع در نیجریه، ۷ نفر کشته و ۲۲ تَن هم زخمی شدند.
متهم به قتل ۲۲ ساله گفت: وقتی آن نوجوان ۱۴ ساله به علت مصرف مشروب حال طبیعی خود را از دست داد و گیج شد ناگهان چاقویش را بیرون کشید و با آن ضربه‌ای به سرم زد! من هم قصد داشتم چاقو را از دستش خارج کنم که به شدت مقاومت می‌کرد. در همین گیر و دار بود که در یک لحظه تیغه چاقو به گلویش خورد و روی زمین افتاد، اما من قصد کشتن او را نداشتم!
سازمان حوادث غیرمترقبه ترکیه اعلام کرد در پی زمین‌لرزه ۵.۶ ریشتری در «ملطیه» حداقل یک نفر نفر کشته و ۶۹ نفر دیگر مجروح شدند. ۲۲ ساختمان نیز فرو ریخته است.
۲۲ نفر در آتش‌سوزی‌های شیلی کشته شدند
این کشتی به دلیل وزش باد‌های شدید زمستانی واژگون شده و در حال حاضر بالگرد‌ها و قایق‌های امداد و نجات و همچنین چندین قایق خصوصی برای پیدا کردن ۹ خدمه کشتی که مفقود شده‌اند، آب‌های منطقه را جستجو می‌کنند.
صبح امروز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ در جاده تفرش به فرمهین یک دستگاه کامیون و اتوبوس مسافربری با هم برخورد کردند و در جریان آن ۱۸ نفر کشته یا زخمی‌شدند.
به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، توفان آخر هفته –که به گفته کتی هوچول فرماندار نیویورک، به‌عنوان «کولاک ۲۲» و «کولاک قرن» در تاریخ ثبت خواهد شد - اکنون مسوول کشته شدن حداقل ۴۸کشته در سراسر ایالات متحده است.
فوتبالیست ۲۲ ساله فرانسوی به ضرب گلوله کشته شد.
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: در این حادثه که شامگاه سه‌شنبه - ۲۴ آبان - رخ داده است، کارشناسان اورژانس پس از حضور در محل حادثه به رغم اینکه جوان ۲۲ ساله فاقد علایم حیاتی بود تحت اقدامات احیای قلبی ریوی تحویل اتاق احیای مرکز تروما دادند که متاسفانه اقدامات موثر نبود و فوتش تایید شد.
خبر کشف جسد مرد ناشناس ساعت یک بامداد ۲۲ مهرماه به پلیس اعلام شد و وقتی ماموران به محل حادثه رفتند، متوجه شدند مقتول یک کارتن‌خواب حدودا ۴۰ ساله است که سه نفر از اراذل و اوباش با انگیزه‌ای نامعلوم او را کتک زده، با چاقو کشته و فرار کرده‌اند.
محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست در مورد آخرین وضعیت پرونده قتل برومند نجفی، محیط‌بان کرمانشاهی که روز ۲۲ مرداد امسال جلوی درِ دادگاه مورد شلیک گلوله قرار گرفت و کشته شد، اظهار کرد: علی‌رغم گذشت بیش از دو ماه از قتل این محیط‌بان، هنوز قاتل او دستگیر نشده و این شخص همچنان تحت تعقیب پلیس آگاهی کرمانشاه است.
انفجار معددن زغال سنگ در شمال ترکیه ۲۲ کشته برجای گذاشت و ده‌ها نفر دیگر نیز پس از این انفجار به شدت مجروح شدند.
بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور از روز ۲۲ مهرماه آغاز می‌شود.
بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور از روز ۲۲ مهرماه آغاز می‌شود.
یک منبع امنیتی افغان از وقوع یک انفجار در مسجد ساختمان وزارت کشور افغانستان در کابل خبر داد.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
در پی تصادف یک اتوبوس با ماشین آتش‌نشانی و آمبولانسی در مسیر جاده‌ای جنوب‌شرقی ترکیه، شماری کشته و زخمی شدند.
حوالی ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه بود که یکی از دسته‌های عزاداری منطقه در حال عبور از بلوار بود که ناگهان یک خودروی پژو ۲۰۶ که سرعت زیادی داشت سر رسید و به‌دلیل ناتوانی در کنترل خودرو با عزاداران برخورد کرد.
رقابت‌های کشتی بازی‌های کشورهای اسلامی روزهای ۱۹ تا ۲۲ مردادماه در شهر قونیه ترکیه برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ