رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان کرد: نه تنها در بازار بلکه در کل سطح شهر تهران وضعیت خوب و عادی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعدادی از افسران نظامی رژیم صهیونیستی به همکاری خود با نیروهای پلیس پایان دادند.
رئیس پلیس راه تهران گفت: مأموران وظیفه شناس پلیس راه تهران - شمال، کیف حاوی مدارک شناسایی، ۶۶۶ دلار و ۲۰ لیر ترکیه و تعدادی کارت عابر بانک و مدارک هویتی را به صاحبش باز گرداندند.
رئیس پلیس راه تهران گفت: مأموران وظیفه شناس پلیس راه تهران - شمال، کیف حاوی مدارک شناسایی، ۶۶۶ دلار و ۲۰ لیر ترکیه و تعدادی کارت عابر بانک و مدارک هویتی را به صاحبش باز گرداندند.
سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا اظهار کرد: پس از اعلام خبر فوت تعدادی از استفاده‌کنندگان مشروبات الکلی تقلبی، کارآگاهان پلیس استان البرز با رصد آنی و اقدامات پلیسی ۳ نفر از تولیدکنندگان اصلی را دستگیر و تعداد دیگری را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ شهرکی و همسرش در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ شهرکی و همسرش در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.
بازرسان در حال بررسی دقیق فروش میلان از جانب موسسه الیوت به ردبرد و توقیف تعدادی از شرکت های مرتبط به باشگاه هستند.
معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس فتا فراجا از کلاهبرداری تعدادی افراد سود جو با ترفند دریافت فطریه خبر داد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با نرم‌افزار رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.
پلیس رژیم صهیونیستی از زیرگرفتن جمعیتی از صهیونیست‌ها توسط یک خودرو در تل آیو خبر داد که بر اثر آن تعدادی از افراد زخمی و مجروح شدند.
سخنگوی فراجا گفت: هیجان‌طلبی دانش‌آموزان و استفاده از بمبک‌های بد بو و موارد مشابه از عوامل اصلی این رخداد است که در این راستا حدود ۹ هزار بمبک بدبو جمع‌آوری و از فروش آن جلوگیری به عمل آمد و تعدادی از واردکنندگان عمده که این مواد را از طریق کشور‌های همجوار وارد کرده بودند، دستگیر شدند.
سخنگوی پلیس با اشاره به اینکه دستگیری عوامل مسمومیت دانش آموزان در دستور کار فوری پلیس است، گفت: تعداد گشت‌های ویژه و تخصصی در اطراف مدارس افزایش می‌یابد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل تهدیدات اینترنتی علیه تعدادی از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی خبر داد
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری تلگرامی تعدادی از شهروندان خبر داد.
پلیس آلمان تعدادی از فعالان محیط زیست ازجمله گرتا تونبرگ را در روستای کوچکی در آلمان بازداشت کرده است.
سرهنگ شاکری گفت: با بررسی تخصصی کارشناسان سایبری، مشخص شد گرداننده صفحه مذکور، ساکن شهرستان فاروج بوده و به‌صورت زنده، زمینه انحراف تعداد زیادی از کاربران اینترنتی را فراهم نموده بود؛ لذا باتوجه‌به حساسیت موضوع، شناسایی مالک صفحه مجرمانه، در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پی شهادت تعدادی از نیروهای پلیس فدرال عراق در اثر انفجار تروریستی در استان کرکوک ضمن محکوم کردن این اقدام با دولت و ملت عراق ابراز همدردی کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی عاملان تخریب قفل تعدادی از مغازه‌ها در غرب تهران خبر داد و گفت که اقدامات برای بازداشت این افراد در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفته است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در بررسی داخل خودروی متهمان تعدادی لوازم سرقتی اعم از سه عدد باکس بزرگ و دو دستگاه ضبط خودرو با مارک‌های مختلف که ساعاتی قبل سرقت شده بود، کشف و ضبط شد. متهمان هم که ۲۰ تا ۲۷ سال سن داشته و ساکن یکی از استان‌های مجاور تهران بودند، تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند و مدعی شدند که برای تفریح دست به این سرقت‌ها زده‌اند.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس پیشگیری تهران بزرگ مجموعا ۶۰۴ سارق به عنف، سارق منزل، زورگیر خفت‌گیر، سارق خودرو و موتورسیکلت و دوچرخه، سارق گوشی تلفن همراه و ... دستگیر شدند، گفت: در مجموع ۱۴ باند نیز که تعدادی از دستگیر شدگان در آن فعال بودند، منهدم شده است.
در پی شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس فتا استان البرز مبنی بر اینکه از حساب بانکی آنان مبالغی به سرقت رفته است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت و مشخص شد برداشت از حساب مالباختگان به صورت اینترنتی نبوده و به صورت فیزیکی از طریق دستگاه پوز از کارت آن‌ها خرید شده است. به این ترتیب شک ماموران به کپی اطلاعات کارت بانکی مالباختگان از طریق دستگاه اسکیمر به یقین تبدیل شد.
رئیس پلیس فتا فراجا از شناسایی تعدادی کلاهبردار حرفه ای با شگرد برقراری تماس صوتی از بستر پیام رسان های موبایلی و جعل آرم صداوسیما خبر داد.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درباره ماجرای رخ داده در مجاورت یک هنرستان رخ داده در خیابان کارون توضیحاتی را ارائه کرد.
پلیس با استفاده از گاز اشک‌آور جمعیت را متفرق کرد و تعدادی از معترضین به خیابا‌ن‌ها و کوچه‌های اطراف رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ