سخنگوی دولت گفت: قرن‌هاست که بدخواهان و تجزیه‌طلبان مقابل یکپارچگی ایران اسلامی با مذاهب و اقوام گوناگون، زمین‌گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی ربیعی نوشت: هر روز شکایاتی سازمان‌یافته، تن چند رسانه نحیف که در اوج ناآرامی‌ها با صدای داخل مقابل صداگذاری‌های بدخواهان ایران ایستادند را می‌لرزاند و از همه ناگوارتر برخی اظهارنظرات نیش‌زننده، تحریک‌کننده و تنش‌زا هست. دولت هم گویی وظیفه‌ای جز حمله به مخالفان داخلی و دولت قبل ندارد.
رئیس پژوهشکده شورای نگهبان گفت: زیر سؤال بردن سازوکارهای اجرا و نظارت بر انتخابات را از روش‌های همیشگی بدخواهان نظام برای دلسرد کردن مردم است؛ در حالی که در کشور ما اجرا و نظارت بر انتخابات کاملاً مردمی است و هم اعضای هیأت‌های اجرایی و هم اعضای هیأت‌های نظارت از میان مردم هستند.
عارف نوشت: باشد که در شکل دهی به فصل جدیدی از مناسبات بین مردم و حاکمیت  و غلبه بر نقشه های شوم بدخواهان ایران عزیز ، شاهد تصمیماتی بزرگ در عرصه ی سیاست کشور باشیم در غیر این صورت صرفا باید با نگاه حسرت آلود انتخاباتی نظیر انتخابات ترکیه را نظاره گر بود
باید بدون ملاحظه، با کمترین زد و بندی، در صورت اثبات، برخورد شود؛ اما هوچی‌گری و عملیات روانی برای به تقابل کشاندن دولت و مجلس، و باز داشتن از مسئولیت خدمتگزاری، داستان دیگری است. کشاندن مسئولان به درگیری با یکدیگر، نقشه بدخواهان ملت ایران است که راز حمایت‌شان از مدیران ناکارآمد در دولت سابق را «رساندن کشور به نقطه جوش» می‌خواندند.
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه امروز سال‌گشت شکست حمله نظامی آمریکا در طبس است، گفت: هر اقدام بدخواهان علیه پیشرفت، تمامیت ارضی و وحدت ملت ایران، منهدم و تجزیه می‌شود.
رئیس جمهور گفت: بدخواهان ملت‌های مسلمان به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی میان کشورها، ملت‌ها، اقوام و مذاهب اسلامی هستند، اما خدای متعال و رسول گرانقدرش ما را به وحدت و یکپارچگی دعوت کرده‌اند.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی نگاه تحولی به آموزش و پرورش را برای مقابله با نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان کارگشا دانست وگفت: امروز تمرکز دشمن و مقصد اصلی بدخواهان بر مسأله آموزش و پرورش است.
سخنگوی دولت نوشت: امنیت و عزت امروز ایران، مرهون رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهیدانی چون صیاد شیرازی در مقابله با منافقان و بدخواهان این مرز و بوم است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه ورزش، مسائل آن کاملا برای عموم مردم قابل درک است و این حوزه‌ای است که افتخارات ورزشکاران، بدخواهان مردم ایران را عصبانی کرده است و باید خطاب به بدخواهان ملت ایران گفت، از این عصبانیت بمیرید، زیرا چشم دیدن درخشش ورزشکاران ایرانی را ندارید.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هرگونه نتیجه درباره مسمومیت دانش‌آموزان از جمله مداخله احتمالی بیگانگان و بدخواهان ملت قطعاً در اسرع وقت در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به حوادث اخیر گفت: دشمنان و بدخواهان و افراد ضد ارزش تلاش زیادی کردند که کشور را به هم بریزند و بتوانند در کشور بیش از آنچه ملاحظه شد مشکلات ایجاد کنند، دشمن به این مقدار قانع نبود و قصد بهم ریختن و تجزیه کشور را داشت.
اراک- رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان و افراد ضد ارزش تلاش زیادی کردند که کشور را به هم بریزند، گفت: دشمن به این مقدار قانع نبود و قصد به هم ریختن و تجزیه کشور را داشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم‌ احساسی درباره روابط دو کشور خواسته دشمنان مشترک و بدخواهان جهان اسلام است و باید درباره تصمیماتی که می‌تواند تبعات بلندمدت داشته باشد هشیار و دقیق بود.
رئیس جمهور در تماس تلفنی با رئیس جمهور آذربایجان گفت: دولت‌های ایران و آذربایجان، اجازه نمی‌دهند روابط فیمابین تحت تاثیر القائات بدخواهان دو ملت قرار گیرد.
نوری با اشاره به مطالعه‌ای که در دانشگاه استنفورد با عنوان۲۰۴۰ در حوزه حکمرانی انجام شده است، گفت: این دانشگاه پول گرفته است تا در مطالعات خود اعلام کند که فساد در جمهوری اسلامی سیستماتیک است و دیگر اینکه بگویند پیشرفت‌های جمهوری اسلامی نمایشی است، اما بعد‌ها مشاهده کردند که بسیاری از اقدامات مانند واکسیناسیون حداکثری در ایران نمایشی نبوده است سپس خواستند که با اقدامات نامناسب، مدارس و دانشگاه‌ها را به تعطیلی بکشانند بنابراین باید مراقب باشیم که چنین تفکراتی از سوی بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان القا نشود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: توسل به تهدید، ارعاب و ترور مردم نشان می‌دهد که بدخواهان نظام پایگاه مردمی ندارند، همچنان که در ابتدای انقلاب شخصیت‌ها و مردم کوچه و بازار را به شهادت رساندند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: از جوانان، دانش آموزان و دانشگاهیان انتظار داریم با بصیرت خود و رهنمودهای رهبر توطئه بدخواهان را خنثی کنند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت در توییتی نوشت: تولید شایعات مسترم این روزها در خصوص استعفای وزیر صمت به علت ترس بدخواهان از تعاملات فنی و کارشناسی بین دولت مردمی و مجلس انقلابی است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مرز بین انتقاد با جریان‌های معاند و بدخواهان جدا شود.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره ملت ایران را با ترفندهای گوناگون آزموده اند اما این ملت با هوشیاری و بصیرت تمامی دسیسه های بدخواهان را نقش بر آب کرده و ناکام گذاشتند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: باید میان احساسات پاک مردم در پی فوت «مهسا امینی» و اهداف گروهک‌های بدخواه و تجزیه طلبان تفکیک قائل شویم.
رهبر جریان صدر عراق تأکید کرد که باید فرصت تفرقه افکنی در مراسم اربعین را از بدخواهان و تفاله های رژیم بعث گرفت.
رئیسی: دولت مردمی حسرت این را که دولت و مجلس به جای پرداختن به کار مردم گرفتار حاشیه شوند، به دل بدخواهان خواهد گذاشت و وجه همت خود را صرف این خواهد کرد که مردم شیرینی خدمت را بچشند.
خبر ترور ناجوانمردانه‌ات را شنیدیم و افسوس خوردیم که چرا به قدر بدخواهان میهنمان تو را نمی‌شناختیم. کمی دیر شده، ولی به پاس یک عمر تلاش علمی بی‌منت و بی‌نام و نشان برای اقتدار کشور عزیزمان ایران، به تو افتخار می‌کنیم. روحت شاد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ