فیلمی از تروریستهای مسلح زاهدان در حمله به کلانتری زاهدان را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعاتی پیش یک تروریست مسلح از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاه چراغ قصد ورود به حرم را داشته با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می شود.
روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید. / فارس
صبح روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید.
تصاویر واقعی از حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان: از لحظه ورود و تیراندازی متقابل تا هلاکت تروریست ها.صحنه‌هایی از حضور و مقابله حافظان امنیت در مقابل تروریست‌ها در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان را ببینید./ ایرنا
تصاویری از حضور و مقابله جانانه و مقتدرانه حافظان امنیت در مقابل تروریست‌های کوردل در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان را مشاهده می‌کنید.
در حمله انتحاری صبح امروز تروریست‌های مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان تاکنون یک نفر از نیرو‌های کادر و یک نیروی وظیفه به شهادت رسیده‌اند.
بیش از ۱۰۰۰ پلیس در آلبانی با حضور در مقر گروهک تروریستی منافقین در تیرانا به بازرسی این محل پرداختند.
لحظه دستگیری یکی از سرکردگان اصلی حادثه تروریستی ایذه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حمله تروریستی ایذه به روایت دوربین‌های نظارتی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویر منتشر شده از عملیات دستگیری قاتلین کیان پیرفلک و حمله تروریستی ایذه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تلاش گروهک‌های تجزیه طلب برای به آشوب کشیدن جوانرود را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از اغتشاشاگران در جوانرود که به خانه‌ای که زن و بچه‌ در آن است با کوکتل مولوتف و نارنجک دست‌ساز حمله میکنند.
فاس نوشت: تروریستها راکبان مسلح دو موتور سیکلت در تصویر دیده می‌شوند که قبل از ارتکاب به جنایت با سلاحی که احتمال می‌رود کلاشینکف باشد در حال شلیک به دوربین های نظارتی هستند.
ایذه- اولین تصاویر دوربین مداربسته از تروریست‌های حادثه ایذه که برای عملیات آماده می‌شوند را می‌بینید.
سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: خلع سلاح و برچیدن بساط تروریست ها از تعطیلی مقرها تا اقدام اطمینان‌بخش مقامات اقلیم نسبت به دورسازی تروریست‌های مزدور و جنایتکار از منطقه خواسته مشروع، قانونی و قطعی نیروهای مسلح و ملت عزیز ایران بوده است.
غروب امروز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی 13 نفر به شهادت رسیدند.
غروب امروز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی 13 نفر به شهادت رسیدند.
تصاویری جدید از حملات موشکی و پهپادی سپاه به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب و کومله را ببینید.
تصاویری از حمله توپخانه‌ای سپاه به مقر تروریست‌ها را مشاهده نمائید. / فارس
تصاویری از حمله توپخانه‌ای سپاه به مقر تروریست‌ها را مشاهده نمائید. / فارس
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
تصاویری از عملیات سپاه پاسداران علیه تروریست‌های تجزیه طلب در شمال اقلیم عراق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از عملیات سپاه پاسداران علیه تروریست‌های تجزیه طلب در شمال اقلیم عراق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وزارت دفاع آذربایجان روز چهارشنبه، ۱۲ مرداد ماه، تصاویری از حملات هوایی به مواضع ارمنستان در منطقه کوهستانی قره باغ منتشر کرد. ارتش جمهوری آذربایجان اعلام کرد که این عملیات را تحت عنوان انتقام در پاسخ به اقدامات تروریستی گروه‌های مسلح غیرقانونی ارمنی در خاک آذربایجان که منجر به کشته شدن یک سرباز آذربایجانی شد، انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ