شرکت‌های معتمد ارائه کننده خدمات مالیاتی به مودیان معرفی شدند تا طبق قانون در زمینه ارائه آموزش‌های لازم به مودیان برای ارائه خدمات مالیاتی با این شرکت‌ها همکاری‌های لازم صورت گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر مجارستان با ارائه آماری اعلام کرد که علی‌رغم اعمال تحریم‌های غرب، شرکت‌های غربی خاک روسیه را ترک نکردند.
روز گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که نشان می‌داد فردی در مواجهه با زنانی که حجاب بر سر نداشتند با گفتن جملات تهدیدکننده‌ای مانند «یا روسری‌ات را سر کن یا سوار ون شو» و «اگر معتقد به آزادی هستید من دست همه سارقین و متجاوزین را باز می‌گذارم تا حسابتو کف دستت بگذارند» خواستار مراعات حجابشان می‌شد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و دیگر اجزای زیست‌بوم نوآوری رشد بسیار خوبی داشته و امروز توان حل مسائل بزرگ ملی را پیدا کرده‌اند.
رضا معتقد است بسیاری از کسانی که در شبکه‌های اجتماعی به ظاهر دغدغه زندگی افغان‌ها را دارند بیشتر درگیر یک ژست‌ها انسان‌دوستانه هستند: «من زوجی را می‌شناختم که مدتی مشغول کمک رسانی به مهاجران بودند و هر روز کامنت‌های خوبی هم در شبکه‌های اجتماعی می‌گرفتند، اما همان‌ها هم به یک‌باره شروع کردند که افغان‌ها چنین و چنان هستند. متاسفانه در بهترین حالت بسیاری از ایرانی‌ها افغان‌ها را مهمان ایران می‌دانند و از دیگر‌پذیری خبری نیست.»
در راستای ارائه خدمات حمایتی، شرکت‌های دانش بنیان از سوی معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی حمایت‌های قضایی و حقوقی می‌شوند.
شورای نگهبان پس از بررسی این طرح در چندین جلسه، آن را واجد ابهامات و اشکالاتی شناخت. از مهم‌ترین ایرادات شورای نگهبان به این مصوبه، می‌توان به موارد پیش‌رو اشاره کرد: در بند «ر» ماده ۸ طرح، کلیه اشخاص مکلف شده بودند تا صورتحساب هرگونه معامله خود از طریق اسناد عادی را با مراجعه به مشاوران املاک و یا شرکت‌های معتمد، صادر کنند که شورای نگهبان در راستای تسهیل امور مردم، الزام مراجعه به مشاوران املاک و شرکت‌های معتمد را مصداق تشکیلات غیرضرور دانسته و اعطای انحصاری صدور صورتحساب را مغایر بند ۱۰ اصل سوم قانون اساسی تشخیص داد.
تبریز- رئیس اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی، نرخ جدید شیر خام را کیلویی ۱۵ هزار تومان اعلام کرده ولی شرکت‌های لبنی اعتنایی به این قیمت مصوب ندارند.
حضور شرکت‌های روسی در نمایشگاه نفت ایران، امکان شناخت بیشتر فعالان دو کشور و توسعه روابط اقتصادی و مراودات تجاری بین ایران و روسیه را فراهم می‌کند و مهم‌تر از آن زمینه همکاری‌های مشترک در بازارهای منطقه و کشورهای خاورمیانه را ایجاد می‌کند.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: با 5 درصد کاهش در هزینه‌ها و ۲۰ درصد افزایش در درآمدها شاهد سودآوری در سازمان‌ها و شرکت‌ها در سال ۱۴۰۲ خواهیم بود.
شرکت‌های نیمه‌رسانای آمریکایی به رغم نگرانی‌های امنیت ملی دولت آمریکا، خواهان دسترسی به بازار چین بوده و خواستار قوانین شفاف دولت بایدن هستند.
جلو کشیدن ساعت که زمانی، راهی برای افزایش کارآمدی کسب و کار‌ها و کارخانه‌ها بود، حالا از هدف اصلی‌اش دور شده و حتی به برخی صنایع آسیب می‌زند. تلاش‌هایی توسط نهاد‌های دولتی کشور‌ها از جمله مجلس سنا و اتحادیه اروپا برای توقف تغییر ساعت‌ها انجام شده، اما تا تصویب نهایی این طرح‌ها، راه زیادی باقی‌است، چون برای سیاستمداران دنیا، مسائلی مثل جنگ اوکراین، تورم و بحران انرژی دراولویتند. به نظر می‌رسد که فعلا امیدی به تغییر در این رویه صد ساله نیست و در بسیاری از نقاط جهان در آستانه فصل گرما، «زمان پرواز می‌کند».
مدیرعامل مولفار معتقد است که روس‌ها هم درک خوبی از اطلاعات منابع باز دارند و دلیل خطا‌های اطلاعات عملیاتی آن‌ها عمدتا به خاطر فقدان نظام و بی‌عرضگی عملیاتی است. او افشای دستاورد‌های اطلاعاتی‌اش را یک پیروی تبلیغاتی می‌داند و می‌گوید که انتشار این دستاورد‌ها باعث تقویت روحیه اوکراینی‌ها شود، روسیه را ضعیف نشان دهد و به سربازان اوکراینی هشدار دهد که از خط مقدم عکس منتشر نکنند. او می‌گوید: «فکر می‌کنم اصلی‌ترین هدف این است که به روس‌ها نشان دهیم از آن‌ها نمی‌ترسیم.»
براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، شرکت‌های بیمه مکلف به پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان از درآمد خود بابت هزینه‌های مالیاتی شدند.
طبقه متوسط مصنوعی، نهایتا به ضد جامعه و ضد حکومت بدل می‌شود/نسل جدید به دنبال تخریب و فروپاشی و جنگ و جدال نیست/طبقه متوسط معتقد است تجربه‌های قبلی از حرکت‌های انقلابی در ایران، نتایج نامناسبی داشته است، بنابراین از حرکت انقلابی دوباره پرهیز می‌کند/هر آن باید منتظر یک اتفاق بزرگ و بنیادین بمانیم/ممکن است تعطیلی یک کارخانه، برخورد با یک بانوی ایرانی، یک اعتراض صنفی و... جرقه این رخداد‌های اعتراضی جدید و فراگیر باشد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرکت‌های دولتی اجازه دادند تا در سال آینده تا سقف یکصد هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی منتشر کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرکت های دولتی اجازه دادند تا در سال ۱۴۰۲ تا سقف یکصد هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی منتشر کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه ای از مدیران شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی خواست که ارزهای صادراتی خود را در مرکز مبادله ارز و طلا عرضه کنند.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی نفت بصره در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان خبرداد.
رئیس سابق کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران معتقد است: باید حمایت‌های دولت از این شرکت‌های پتروشیمی به روش‌های دیگری به غیر از اعطای یارانه فرآیندی باشد؛ مثلاً تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار دهیم یا مالیات بر عملکرد آن‌ها کاهش یابد.
رئیس سابق کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران معتقد است: باید حمایت‌های دولت از این شرکت‌های پتروشیمی به روش‌های دیگری به غیر از اعطای یارانه فرآیندی باشد باشد. مثلاً تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار دهیم یا مالیات بر عملکرد آن‌ها کاهش یابد.
محمد الحجری معروف به ماجومبا، یک سلبریتی عمانی در شبکه‌های اجتماعی است که تصمیم گرفت برای تماشای بازی‌های جام جهانی عازم قطر شود. اگر به خرافات معتقد باشید، قطعا حضور او در قطر را عامل ناکامی بسیاری از تیم‌های جام جهانی می‌دانید! چند روز پیش بود که تصاویری از این هوادار عمانی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که نکته عجیب، شکست خوردن و حذف تمامی تیم‌هایی بوده که ماجومبا پیراهن آن‌ها را بر تن کرده است!
پیمان میری معتقد است رضا مهاجری می‌تواند نفتی‌ها را از این بحران خارج کند.
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی معتقد است: ما تجربه موفقی در زمینه واگذاری شرکت‌ها و هلدینگ‌های تخصصی را نداشته ایم. هر کدام از این بخش‌ها اگر به نهاد سهام عدالت واگذار شود، بسترساز مشکلات عدیده‌ای خواهد شد و اگر به مانند قبل باشد، امکان نظارت و کنترل وجود ندارد و اوضاع بدتر از قبل می‌شود.
سازمان بهداشت جهانی به بزرگسالان توصیه می‌کند روزانه حداقل ۳.۵ گرم پتاسیم و کمتر از ۲ گرم سدیم (پنج گرم نمک) مصرف کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ