سخنگوی شورای نگهبان درباره اصلاح شیوه گشت ارشاد گفت: اختیار قانونی مجلس است که از طریق طرح و لایحه موضوعی را تصویب یا اصلاح کنند. درصورتی که مصوبه‌ای در این رابطه به شورای نگهبان ارسال شود، در خصوص آن تصمیم خواهیم گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان با حضور در خبرگزاری مهر با محمدمهدی رحمتی مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر دیدار و گفتگو کرد وی در ادامه به سوالات خبرنگاران خبرگزاری مهر پاسخ داد.
دقایقی پیش، سخنگوی شورای نگهبان به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
دقایقی پیش نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان با اصحاب رسانه آغاز شد.
دقایقی پیش نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان با اصحاب رسانه آغاز شد.
دکتر هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان بعد از ظهر روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برپا شده است، بازدید کرد.
سخنگوی شورای نگهبان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید و با ناشران و نویسندگان گفتگو کرد.
سخنگوی شورای نگهبان به بحث واگذاری بی‌ضابطه خودرو به برخی نمایندگان واکنش نشان داد.
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به فرمایشات انتخاباتی رهبری؛ اعلام کرد: تمام توان خود را برای برگزاری شایسته انتخابات به کار می‌گیریم
نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان دقایقی پیش آغاز شد.
نشست خبری هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز دوشنبه ۲۴بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود اعلام کرد که مصوبه مولدسازی اموال مازاد دولت ارتباطی به شورای نگهبان ندارد و این شورا نسبت به جزییاتش، فارغ از اظهارنظر است.
سخنگوی شورای نگهبان خبر داد: دولت در حال تنظیم لایحه‌ای در مورد انتخابات است و مجلس هم طرحی را در این باره دنبال کرده که به نظر می‌رسد مراحل پایانی بررسی را طی می‌کند.
دقایقی پیش، نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان با اصحاب رسانه آغاز شد.
هادی طحان نظیف در مورد اقدام دولت کانادا نوشت: تحریم‌های‌ اخیر دولت کانادا فارغ‌ از آنکه ناکارآمدی سیاست تحریمی غرب را به رخ می‌کشد، مبین استیصال این کشورها در مواجهه با ایران است.
طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: اختیار قانونی مجلس است که از طریق طرح یا لایحه، چیزی را تصویب یا اصلاح کند.
دقایقی پیش نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان با اصحاب رسانه آغاز شد.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «با توجه به دستگیری پسر یکی از نماینده‌های مجلس به اتهام ارتباط با منافقین» آیا شورای نگهبان مسایل امنیتی را برای تایید صلاحیت‌ها در نظر می‌گیرد؟ گفت: شورای نگهبان مکلف است از ۴ مرجع استعلام کند و شورای نگهبان براساس گزارش‌های واصله، اعلام نظر می‌کند.
نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان در محل این شورا آغاز شد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هر آنچه در قانون به عنوان وظیفه برای ما در نظر گرفته شده موظف به انجام آن هستیم و نمی‌توانیم به وظایف شورای نگهبان چیزی اضافه کنیم چرا که بر خلاف قانون است، اما بنده هم مثل شما معتقدم در حوزه مصوبات و مباحث تخصصی شورا باید بیشتر با مردم گفتگو کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ