کلاس مربیگری درجه A آسیا از امروز در تهران شروع شده و ستاره‌های سابق فوتبال در این دوره حضور دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناپولی‌، قهرمان فصل گذشته سری A، در اولین بازی فصل جدید با نتیجه 3-1 فروزینونه را شکست داد.
شاگردان ژابی آلونسو در نخستین بازی فصل بدون حضور مهاجم ایرانی موفق به کسب پیروزی مقابل لایپزیش شدند.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال چین شروع تیمش را ضعیف دانست و گفت: بازیمان لحظه به لحظه در دیدار برابر اندونزی بهتر شد.
هری کین در اولین بازی فصل بوندسلیگا و اولین بازی‌ای که برای بایرن مونیخ فیکس به میدان رفته بود پاس گل اول تیمش را به لروی سانه داد.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید، یک بار دیگر از علاقه بالای خود برای پیوستن به بارسلونا خبر داد.
تیم ملی بانوان هاکی چمنی ۵ نفره ایران در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش برابر عمان به پیروزی رسید.
برنامه مسابقات هفته های اول تا سوم لیگ یک باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.
رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در فصل 2023-2024 از امروز آغاز خواهد شد.
باشگاه آرسنال برای قدردانی از مارتین اودگارد بابت بازی‌های خوبش قصد دارد قرارداد او را تمدید کند.
هافبک ایرانی تیم آلمالیق ازبکستان در ترکیب ثابت این تیم در برابر سیب عمان حضور دارد.
با توجه به شروع عملیات پمپاژ آب از تلمبه خانه سد لار به سد لتیان، واحدهای نیروگاهی کلان و لوارک در مدار تولید برق قرار گرفتند.
وزیر آموزش و پرورش از افزایش ۴۳ درصدی ردیف اعتباری خیرین در بودجه امسال خبرداد و گفت: ۲ هزار پروژه با استعداد ۱۰ هزار کلاس درس با شروع سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.
یک معلم گفت:دانش‌آموزان پایه دوازدهم امسال واقعاً مظلوم واقع شدند، کلاس دهم و یازدهم آن‌ها به‌دلیل شیوع کرونا تقریباً به‌صورت مجازی برگزار شد، امسال که به‌صورت حضوری در مدارس بودند من خودم به عمق ضعف آموزش مجازی خصوصاً در مدارس دولتی پی بردم، از طرفی بخشی از آموزش آن‌ها در پایه دوازدهم همزمان شد با اعتراضات سال گذشته در کشور که تقریباً برای اولین بار بود که دانش‌آموزان هم در اعتراضات نقش داشتند، برای همین واقعاً حال‌شان خوب نبود، سرکلاس درس حوصله کافی نداشتند و شدیداً بی‌انگیزه بودند.
جریان فساد با تمام قوا به پیکره حاکمیت و مردم حمله می‌کند و این نشان می‌دهد در مسیر فسادزدایی قرار گرفتیم، اما قطعا فاصله زیادی با انتظار جامعه در رفع فساد داریم. در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد تسهیلات کلان کشور، تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد است که در مسیر غلط قرار گرفته و جریان‌های فساد و قدرت نیز در مقابل شفافیت مقاومت می‌کنند، لذا به نظر من باید این مسیر را ادامه دهیم و تا انتها پیش برویم و در برخی از بخش‌ها که هنوز شروع نکردیم، ورود کنیم.
در حالی که به روزهای پایانی اولین ماه سال جدید نزدیک می شویم، پاسکاری عجیب میان شورای رقابت و وزارت صمت مبنی بر اعلام قیمت های جدید خودرو، بسیاری از مردم و متقاضیان خرید خودرو را دچار سردرگمی کرده است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : راکبین قبل از روشن نمودن موتورسیکلت خود حتما از کلاه کاسکت استفاده نمایند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : راکبین قبل از روشن نمودن موتورسیکلت خود حتما از کلاه کاسکت استفاده نمایند.
قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به رغم پشتوانه‌هایی که در اسناد کلان و بالادستی داشته، نتوانسته در یکسال اول اجرا به توفیق چندانی منجر شده و حتی اوضاع نامطلوب کشور در حوزه خانواده و جمعیت را تثبیت نماید. شروع نامطمئنی که بعید است به فرجامی دلچسب در آینده منجر شود مگر آنکه بازنگری در دستور کار قرار گرفته و تغییراتی را شاهد باشیم.
عنبری در ادامه اظهار می کند: حدود ۶ روز در مسیر بودیم و آنها، ما را به یک جنگلی در سومالی بردند و شروع به بازجویی و آزار و اذیت کردند؛ شرایط خیلی سختی داشتیم و فکر نمی کردیم دوباره به وطنمان برگردیم؛ از رفتاری که با ما داشتند کلا نا امید شده بودیم و هیچ ارتباطی در طول این ۸ سال با خانواده نداشتیم.
با توجه به آنکه «پرورش استعداد‌ها و کمک به تقویت خلاقیت» یکی از اهداف آموزش و پرورش محسوب می‌شود، اما در اکثر موارد، مدارس به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه موجب تضعیف و حتی تضییع خلاقیت می‌شوند. این در حالی است که خلاقیت در آموزش‌وپرورش به‌اندازه سواد اهمیت دارد و باید به آن، به همان اندازه توجه داشت، زیرا هر کودکی دارای پتانسیل ذاتی خلاقیت است، اما این مسئله خودبه‌خود اتفاق نمی‌افتد بلکه نیاز به آموزش و جهت‌گیری مناسب دارد. با توجه به شروعِ پرورش خلاقیت از کلاس درس، معلمان نقش بسیار مهمی در ایجاد و تقویت این فرایند ایفا می‌کنند.
کلاس مربیگری درجه A آسیا از امروز در تهران شروع شده و ستاره‌های سابق فوتبال در این دوره حضور دارند.
یک عملکرد کم‌نقص، ضربات حساب شده و نفوذهای خطرناک حاصل عملکرد مهاجم جدید تراکتور در نخستین بازی بود.
توماس توخل و آنتونیو کونته که دیروز در جریان دیدار تیم‌هایشان، چلسی و تاتنهام، درگیر شدند تنها دو مربی لیگ برتری بودند که پیش از شروع فصل جدید در جلسه توجیهی مربیان شرکت نکردند.
در شروع کار‌ها ممکن است هیچ سر و صدا و مزاحمتی شما را از کارتان دور نکند. اما وقتی در کوران یک کار هستیم، هر تحریک محیطی‌ای می‌تواند مزاحم شود. از همان اول خیالتان را راحت کنید، نوتفیکیشن‌های گوشی را کلا خاموش کنید، مودم را نیز همین طور، بهتر است با موسیقی جانبی کار یا مطالعه نکنید. حتی تنقلاتی که تشریفات خوردنشان حواس‌پرت کن است، مناسب نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ