فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای بازی در فیلم «تگزاس ٢» قرارداد بستم ولی همسرم اجازه نداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزا روهریگ بازیگر مجار در این فیلم در نقش «مسیح»، ماتیاس اسخونارتس بازیگر بلژیکی در نقش «پتروس»، توفیق برهم بازیگر فلسطینی در نقش «یوحنا»، مارک رایلنس بازیگر بریتانیایی در نقش «شیطان» و لیلا حاتمی در نقش «مریم مجدلیه» ظاهر شده‌اند. همایون ارشادی دیگر بازیگر ایرانی این فیلم است. متیو کازویتس بازیگر فرانسوی این فیلم هم به تازگی گفته است مالیک روزی ۵ ساعت فیلمبرداری می‌کرد و ۳ هزار ساعت فیلم برای تدوین وجود دارد. هنوز روشن نیست پس از تدوین کدام شخصیت‌ها در فیلم باقی می‌مانند چون مالیک پس از تدوین «خط باریک سرخ» همه نقش بیلی باب تورنتون، میکی رورک، ویگو مورتنسن و بیل پولمن را حذف کرد. همین بلا سر بازیگران «به سوی شگفتی» هم آمد و همه بازی جسیکا چستین و بری پیپر حذف شد. کریستین بیل هم همین تجربه را برای «ترانه به ترانه» دارد.
تاثیر کریستیانو رونالدو بر مراسم و جشن‌های مردم در عربستان سعودی را ببینید.
فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شرایطی ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید که پرسپولیس با شکست حریف دیرینه خود در وقتهای اضافه عنوان قهرمانی این مسابقات را هم بعد از لیگ به دست آورد.
گل اول و تساوی استقلال به پرسپولیس توسط محمدحسین مرادمند در دقیقه ۱۰۰ بازی در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، بار دیگر از ژوزه مورینیو به تندی انتقاد کرد و گفت او با خوش‌شانسی محض به فینال لیگ اروپا رسیده است.
صحنه‌ای که بازیکنان استقلال در بازی با پرسپولیس اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.
یکی از دانش‌آموزان می‌گوید: در کلاس بودیم که یک دفعه بویی شبیه مایع سفیدکننده آمد. اول معلم ما بو را حس کرد بعد کم کم حال بیشتر بچه‌ها بد شد. نفس بعضی از بچه‌ها تنگ شد و بعضی هم چشم‌هایشان شبیه کاسه خون شد اما معلم نمی‌گذاشت از کلاس بیرون بیایند و می‌گفت دارند فیلم بازی می‌کنند.
فیلم گل‌های بازی جذاب لیورپول ۲ رئال مادريد ۵
مهدی عبدی در بازی ون پارس فرصت‌های خوبی برای گلزنی به دست آورد اما نتوانست از آنها استفاده کند.
حواشی و جنجال های بازی عجیب و غریب لیگ برتر والیبال همچنان ادامه دارد.
در حین برگزاری بازی دو تیم فرانسه و تونس از مرحله D رقابت های جام جهانی یک جیمی جامپ با پرچم فلسطین وارد زمین شد.
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابت‌های جام‌جهانی برابر انگلیس با نتیجه ۶بر۲ شکست را متحمل شد.
در حاشیه بازی ایران و انگلیس ؛ به دلیل برخورد شدید بیرانوند و مجید حسینی، بیرانوند از ناحیه بینی دچار مصدومیت جدی شد.
فیلم پاس گل زیبای مهدی طارمی در بازی مقابل بوآویشتا که منجر به گل دوم پورتو شد را مشاهده می‌کنید.
لحظه عصبانیت عجیب و شدید ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اخراجش از سوی داور بازی مقابل گل گهر سیرجان را مشاهده می‌کنید.
مهاجم مشهور سوئدی و باشگاه میلان ایتالیا در یک فیلم که مضمونی تاریخی دارد در نقش سرباز رومی ظاهر شد.
خبرنگار شبکه آلمانی اعلام کرد: پهپادهای انتحاری ایرانی بسیار قدرتمند بوده و کارآیی بالایی دارند.نیروهای روسی از این پهپادها در زاپروژیا برای هدف قرار دادن تسلیحات آمریکایی استفاده می کنند.
فردین معصومی بعد از پخش فیلم باخت سنگینش مقابل بلال ماخوف در شبکه ورزش امیدوار است که این اتفاق، عمدی صورت نگرفته باشد.
گلزن حرفه‌ای پرسپولیس در دومین بازی رسمی، دومین گلش را هم روی پاس دانیال اسماعیلی‌فر مقابل هوادار تهران به ثمر رساند.
مورایس سرمربی تیم سپاهان شب گذشته با حضور در استادیوم آزادی بازی دو تیم پرسپولیس – فولاد را از نزدیک تماشا کرد.
بازی پر تنش چلسی و تاتنهام بارها به درگیری توخل آلمانی و کونته ایتالیایی منجر شد. بعداز درگیری بچگانه دو مربی بر سر شادی گل‌ها، در پایان مسابقه هم توخل هنگام دست دادن ، دست کونته را رها نکرد!! چیزی نمانده بود که دو مربی همدیگر را کنک بزنند. دربی لندن دو بر دو مساوی تمام شد. باوجود پایان مسابقه داور هردو مربی را اخراج کرد.
«عبور مستقیم» ایران خودرو از بحران خودروهای ناقص
سه مستند سینمایی با موضوع کارنامه دو فیلمساز مطرح تاریخ سینما، فدریکو فلینی و آندری تارکوفسکی روی پرده این دوره از جشنواره می‌رود.
فیلم سینمایی سیاه باز که ابتدا در فصل بهار شجاعت به خرج داد و به پس از بازگشایی سینماها به دلیل پاندمی کرونا، به اکران درآمد و هم اکنون به صورت اکران آنلاین در پلتفرمهای نمایشی در دسترس مخاطبان است، یک فیلم نوآر با مایه های کمدی سیاه است که نمایش آن یک غنیمت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ