ضرغامی به آلودگی‌های بصری که در شهر تهران وجود دارد، اشاره می‌کند و می‌گوید همه ما خرابه‌هایی که سال‌ها در آن زباله جمع شده و فضای شهری را نازیبا کرده دیده‌ایم، این خرابه‌ها سال‌ها بلاتکلیف رها شده و حتی زباله‌های آن هم جمع‌آوری نمی‌شود، درحالی‌که می‌توان از این فضا‌ها به نفع شهر استفاده کرد و هرگاه صاحبان آن پیدا شدند، این فضا به آن‌ها تحویل داده شود، اما این فضا‌ها تبدیل به زباله‌دانی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدعزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما که به‌شدت در فضای مجازی فعال شده است، قبل‌تر عکسی از شام عروسی‌اش در سال ۶۱ را منتشر کرد.
سیدعزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما که به‌شدت در فضای مجازی فعال شده است، قبل‌تر عکسی از شام عروسی‌اش در سال ۶۱ را منتشر کرد.
در پی سفر وزیر میراث فرهنگی به استان قزوین، نماینده مجلس و استاندار این شهر در حضور عزت‌الله ضرغامی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.
عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برگزاری رویداد‌هایی که تولید شادی دارند می‌تواند دوقطبی‌ها را کم کند و حتماً به رفع آن کمک می‌کند؛ این رویداد‌ها مردم ما را در مناسبت‌های شاد گرد هم می‌آورد تا همه در یک شادی ملی شریک شوند؛ بنابراین برگزاری این شادپیمایی‌ها حتماً در برطرف کردن آسیب‌های گذشته مؤثر است.
عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در سفر یک روزه خود به شهرستان فریمان از خانه موزه شهید مطهری، سد تاریخی فریمان، سنگ‌بست و پارک کروکودیل و کارخانه قند و برخی دیگر از آثار تاریخی این شهرستان بازدید کرد.
همزمان با فرارسیدن هفته صنایع دستی، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از نمایشگاه داربافته‌های عشایر قشقایی بخش وردشت روستای مهرگرد شهرستان سمیرم استان اصفهان بازدید کرد.
عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه نشست هیات دولت درباره بازداشت مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس گفت: خانم ادهم همکار خوب، متخصص، کارشناس، متعهد و مومنه ما بعد از دو شب بازداشت امروز صبح با قید وثیقه آزاد شد.
عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی گفت: من از ادبیاتی که در مورد خر سواری مطرح کردند نمی‌خواهم استفاده کنم ولی بعضی از این بناها تبدیل به سگدونی شده است. من در صفحه خودم جاهایی را نشان دادم که یک بنایی ۱۰۰ ساله است و یک زمانی کاروانسرا بوده یا محلی بوده در کوچه پس کوچه‌های شهرهای مختلف، درب را که باز کرده‌ایم سگها پارس کرده‌اند و مجبور شدیم برویم پشت بام همسایه و از آنجا محل را ببینیم.
عزت‌الله ضرغامی گفت: دنیا باید با ایران آشنا شود و راهی جز این نداریم. ‌رسانه‌های جهت‌دار خارج باید بیایند و ایران را ببینند.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از تاریخ 18 بهمن 1401 به مدت 4 روز با حضور مهندس عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آغاز به کار کرد.
در حالیکه نماینده خمینی‌شهر پس از نشست وزیر میراث فرهنگی با کمیسیون فرهنگی مجلس، با عزت‌الله ضرغامی بحث می‌کرد، مهدی باقری نماینده زنجان تلاش کرد مانع فعالیت خبرنگاران شود. او خبرنگاران را متهم به حاشیه‌سازی و تشنج‌آفرینی کرد./نسیم آنلاین
عزت‌الله ضرغامی بیان کرد: معتقدم در حال حاضر یکی از موضوعاتی که می‌توان با مردم صحبت کرد، گردشگری است. اخبار، تصاویر و ویدئو‌های مثبت از ایران باید به دنیا مخابره شود. شبکه تصویری و تلویزیونی ایجاد کردیم که در فضای تلویبیون به صورت آزمایشی در حال فعالیت است.
عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی خواست با بازداشت شدگان اعتراضات اخیر در کشور مستقیما گفت و گو کنند.
سید عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویر منتشره درباره جلسه‌ای با حضور برخی مسئولان با نام شورای ملی گفت‌وگو، اظهار کرد: جلسات ثابت و مفیدی با دوستان از گرایش‌های سیاسی مختلف داریم که در این جلسات درباره موضوعات گوناگون اجتماعی فرهنگی و سیاسی گفت‌وگو می‌کنیم.
«سید عزت‌الله ضرغامی» در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویر منتشر شده درباره جلسه‌ای با حضور برخی از مسئولان تحت عنوان شورای ملی گفت‌وگو، اظهار کرد: جلسات ثابت و مفیدی با دوستان از گرایش‌های سیاسی مختلف داریم که در این جلسات درباره موضوعات مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی گفت‌وگو می‌کنیم.
روابط عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به برخی شبهات ایجاد شده پس از سخنرانی عزت‌الله ضرغامی در دانشگاه صنعتی شریف، در اطلاعیه‌ای دیدگاه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را درباره «حجاب» تبیین کرد.
مراسم گرامیداشت سیزدهم آبان‌ در دانشگاه شریف با حضور عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد. در این مراسم ضرغامی درباره وضعیت سیاسی کشور سخنرانی کرد و به سوالات برخی از دانشجویان پاسخ داد.
منابع خبری گزارش داده‌اند دولت کانادا ۶ فرد و چهار نهاد را به بهانه نقض حقوق بشر در ایران در فهرست تحریم قرار داده است.
عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشارِ توییتی در فضایِ مجازی موضع خود را نسبت به عملکردِ ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشخص کرد.
عزت‌الله ضرغامی همزمان با روز جهانی گردشگری، ایران‌هراسی را مهم‌ترین مسأله گردشگری ایران دانست و گفت:‌ در کشور ما اینگونه موضوعات مانند «مار و پله» است. درست در جایی که پله موفقیت را طی می‌کنی با یک نیش به پله اول برمی‌گردی!
عزت‌الله ضرغامی همزمان با روز جهانی گردشگری، ایران‌هراسی را مهم‌ترین مسأله گردشگری ایران دانست و گفت:‌ در کشور ما اینگونه موضوعات مانند «مار و پله» است. درست در جایی که پله موفقیت را طی می‌کنی با یک نیش به پله اول برمی‌گردی!
طرح مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق به درخواست عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و دستور رئیس مجلس شورای اسلامی، به کمیسیون انرژی برگشت.
عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دو کشتی کروز با مجموع ظرفیت ۳ هزار مسافر به ایران آمده‌اند و فردا می‌خواهم با صاحبان آنها مذاکره کنم.
نرگس آبیار، داستان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما حدود دو هفته پیش، قبل از آن‌که اتفاقات باغ عفیف‌آباد واکنش‌برانگیز شود، دیداری با عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشت. ضرغامی هم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این دیدار نوشت: «با خانم نرگس آبیار کارگردان ارزنده کشورمان ملاقات داشتم. جناب قاسمی همسر ایشان و تهیه‌کننده سینما هم حضور داشتند. خانم آبیار از فعالان جدی در حوزه میراث فرهنگی کشور است. در مورد بافت تاریخی یزد و به ویژه منطقه شاهدیه که از آن‌جا بازدید کرده بودم، مطالب خوبی را مطرح کردند. در مورد پروژه‌های سینمایی آینده‌شان هم گفت‌وگو کردیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ