اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: الگوی مراکز نوآوری شرکتی یکی از اولویت‌های معاونت علمی است که برای شروع با شش مجموعه دانش بنیان آغاز شده است.
جدیدترین گوشی سامسونگ به نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپرامولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که در بالای آن یک برش قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد. نمایشگر گلکسی اف ۳۴ توسط شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و با پشتیبانی از فناوری Vision Booster، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
۵ G اصطلاحی است که برای نسل پنجم فناوری شبکه تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند از اینترنت پهن باند پرسرعت با تاخیر کم پشتیبانی کند. برخلاف نسل‌های قبلی فناوری شبکه تلفن همراه، شبکه ۵ G ظرفیت شبکه عظیمی دارد و تجربه کاربری یکسانی را ارائه خواهد داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور از راه‌اندازی آزمایشگاه و هاب بزرگ برای ۳ فناوری تحول آفرین خبر داد.
همانطور که شبکه 5G پیچیده تر می شود و کاربرد های جدیدی مانند اتومبیل های خودران، اتوماسیون صنعتی، واقعیت مجازی، سلامت الکترونیک و موارد دیگر ظهور می کنند، یادگیری ماشینی در تحقق چشم انداز 5G ضروری تر خواهد شد.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از وجود ۶۰۰ سایت نسل پنجم در کشور خبر داد.
رییس جمهور همزمان با روز جهانی ارتباطات، ۶ پروژه مهم ارتباطی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را افتتاح کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تاکید کرد: تولید ۶ واکسن در پلتفرم‌های متنوع دستاورد علمی کشور در مواجه با کووید ۱۹ است.
۶ هزار و ۵۴۶ دستگاه و تجهیزات آزمایشگاهی درحوزه زیست فناوری به یاری پژوهشگران و فناوران داخلی آمدند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم از پایان احداث پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در قم خبر داد و گفت: امسال ۱۰ سایت ۵G دیگر در این شهر به بهره برداری می رسد.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد : کشورهای لبنان، ترکیه، عراق، پاکستان، گرجستان و افغانستان، ۶ کشوری هستند که از محصولات نانوی ایرانی در حوزه های مختلف استفاده کرده اند.
تیم های استارت اپی ایرانی در نشست سرمایه گذاری فناوری TIM۲۰۲۳ با ۶ کشور خارجی در حوزه های سلامت، آی تی، خدمات مهندسی، آموزش، زیست فناوری تفاهم نامه و قرارداد منعقد کردند.
اصفهان- معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری شنبه ۶ اسفند ماه به اصفهان سفر می‌کند.
شرکت لنوو از تبلت Tab P۱۱ ۵G در هند رونمایی کرده است. این تبلت مجهز به فناوری ۵G ، باتری ۷۷۰۰ میلی آمپری و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی است.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: علاوه بر احداث ۶ شهرک فناوری در سطح کشور، مجوز ایجاد ۴۰ شهرک فناوری جدید نیز دریافت شد.
۶ فناوری مطرح در سطح جهان فرایند آموزش را هوشمندسازی خواهند کرد.
شکی نیست که امروزه فناوری نقش بسزایی در کسب و کار‌ها دارد. از اتوماسیون (خودکار سازی) وظایف گرفته تا برقراری ارتباط با مشتریان و کارمندان فناوری نحوه عملکرد کسب و کار‌ها را متحول کرده است. همان طور که به سمت آینده پیش می‌رویم کسب و کار‌ها هم چنان برای رقابتی ماندن بر فناوری تکیه خواهند کرد. انتظار می‌رود ۲۰۲۳ سال بزرگی برای رشد باشد، زیرا رباتیک و هوش مصنوعی رواج بیش تری پیدا خواهند کرد.
با گذشت ۴ماه از فعالیت نظام ایده‌ها و نیازها، ۶ هزار نیاز و ۶۰۰ ایده برای گره گشایی از مشکلات کشور ثبث شده و براساس آخرین آمار وزارت نفت بیشترین نیاز را به ایده‌های فناورانه اعلام کرده است.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت: امسال بذر حداقل ۵ تا ۶هزار شرکت دانش بنیان جدید را بنا می گذاریم و امیدوار هستیم که طی ۳-۴سال آینده نتایج این بذر را برداشت کنیم.
ستاد توسعه زیست فناوری اعلام کرد برای تجاری سازی مرغ لاین ۶ برنامه راهبردی را در پیش گرفته است.
نسل ششم، آینده ارتباط بی‌سیم است که در مقایسه با نسل‌های قبلی، داده‌های حجیم­‌تری را با سرعت بالاتر انتقال می‌دهد. در این فناوری به کمک امواج تراهرتز، از پهنای باندی جدید که سرعت و ظرفیت بیشتری را برای انتقال اطلاعات فراهم می‌کند، استفاده می­‌شود. به طوری که برآورد می‌شود، انتقال اطلاعات در این فناوری ۱۰۰ برابر سریع‌تر از ۵ G باشد.
ورایزون با همکاری دو غول فناوری کوالکام و ریزر اولین کنسول بازی دستی ۵G جهان با قابلیت پشتیبانی از بازی‌های محلی و ابری را به زودی ارائه خواهد کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات امکانی را فراهم کرده تا کودکان و نوجوانان از محتوای مناسب برخوردار شوند. سرویس «۶، ۵، ۴» از طریق سرشماره#۴۵۶* قابل‌ دسترسی است.
کاخ سفید روز پنج‌شنبه شش اصل را برای اصلاح رویه پلتفرم‌های فناوری بزرگ اعلام و تصریح کرد برای کنترل شرکت‌های بزرگ فناوری ایالات‌متحده، دو حزب کنگره را تشویق به حمایت از خود می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ