در آستانه جام جهانی و در سومین حضور پیاپی تیم ملی ایران در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال جهان سردار آزمون، ستاره تیم ملی، به‌عنوان سفیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که رسانه مطرح آلمانی گفته سردار تا ده روز آینده به میلان می رود رسانه های ایتالیایی می گویند هنوز توافقی در کار نیست.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی و تیم بایرلورکوزن ممکن است با یک تصمیم جالب همه را شگفت‌زده کند.
یک رسانه آلمانی از موسی دیابی، کریم دمیربای و سردار آزمون به عنوان نامزدهای ترک بایر لورکوزن یاد کرد.
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ پیست در بخش بانوان با حضور سردار آزمون به عنوان یک حامی مالی و سرمایه گذار در این رشته به پایان رسید.
سردار آزمون در برنامه فوتبال‌ برتر در پیشبینی قهرمان آینده لیگ، از پرسپولیس به عنوان شانس اول قهرمانی نام برد.
حضور دائمی سردار آزمون در لباس استقلال، آرزویی است که نکونام به عنوان سرمربی آبی ها دارد.
سردار آزمون در تمرین استقلال به عنوان مهمان حاضر شد و زیر نظر جواد نکونام همبازی سابقش در تیم ملی با استقلالی ها تمرین کرد.
چهار گل در تورنمنت کافا، جایگاه سردار آزمون به عنوان یک گلزن ملی را تقویت کرد.
باشگاه مونشن‌ گلادباخ اعلام کرد جراردو سیوانه به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است. سیوانه مربی پیشین بایرلورکوزن بود و سابقه مربی‌گری سردار آزمون را داشت.
سردار آزمون، ستاره ایرانی بایرلورکوزن در مدت اخیر آمار جذابی از خود به جای گذاشته و می‌تواند خود را به عنوان بازیکن ثابت به ترکیب اصلی تیم ژابی تحمیل کند.
سردار آزمون به عنوان بازیکن تعویضی یک گل فوق العاده زد تا حتی تحسین گزارشگر آلمانی را نیز برانگیزد.
انتظار می رفت سردار آزمون مقابل بایرن مونیخ حداقل به عنوان یار تعویضی به میدان برود اما این اتفاق رخ نداد.
سردار آزمون به دلیل مسائل شخصی از امیر قلعه‌نویی برای اردوی تیم ملی مرخصی گرفت.
یک نشریه آلمانی به تمجید از سردار آزمون پرداخت و او را به ققنوسی تشبیه کرد که از خاکستر بلند شده است. در این گزارش عنوان شده که کار بازیکن تیم ملی ایران قبل از این تمام شده بود!
یک نشریه آلمانی به تمجید از سردار آزمون پرداخت و او را به ققنوسی تشبیه کرد که از خاکستر بلند شده است. در این گزارش عنوان شده که کار بازیکن تیم ملی ایران قبل از این تمام شده بود!
مهاجم ایرانی بایر لورکوزن شایعات جدایی از این تیم را رد کرد و عنوان کرد دوست دارد در تیم آلمانی بماند و به بازیکن مفیدی تبدیل شود.
سردار آزمون همانند بازی قبل از روی نیمکت کار را در رقابت‌های بوندس لیگا آغاز می‌کند و امیدوار است مقابل بوخوم فرصت بازی پیدا کند.
دبل تیرک سردار و قلی‌زاده که با خوش‌شانسی ولز تبدیل به گل نشد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سردار آزمون بعد از غیبت در ترکیب اصلی دیدار برابر انگلیس در تقابل با ولز به عنوان یکی از 11 بازیکن اصلی ایران به مدان می رود.
در معرفی کوتاه گروه دوم جام جهانی از سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش به عنوان سه ستاره کلیدی ایران یاد شده است.
خبر‌های رسیده حاکی از آن است محمد محبی به اردوی تیم ملی دعوت شده است و نگاه کارلوس کی روش به او به عنوان جانشین سردار آزمون است.
مهدی پاشازاده به انتخاب خسرو حیدری به عنوان دستیار ساپینتو واکنش نشان داد.
ایجنت سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایر لورکوزن معتقد است این مهاجم می‌تواند عنوان آقای گلی بوندس‌لیگا آلمان را کسب کند.
ایجنت سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایر لورکوزن معتقد است این مهاجم می‌تواند عنوان آقای گلی بوندس‌لیگا آلمان را کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ