اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان از پایبندی خود به قرارداد با سپاهان خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌کل بانک مرکزی پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار را مهم و ضروری دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنندبه هیئت انتظامی‌ معرفی می شوند.
دبیر شورای نگهبان گفت: قانون اساسی وظایفی خطیر برعهده نهاد شورای نگهبان گذاشته و تاریخ انقلاب اسلامی نشان‌دهنده پای‌بندی اعضای شورای نگهبان به انجام این وظایف قانونی است.
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: دولت در عمل اثبات کرده روابط خارجی خود و منافع ملت ایران را به موضوع خاصی گره نزده و نخواهد زد.
وینگر چپ‌پای سپاهان به حواشی نقل و انتقالاتی پیرامون خود واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی تخریب سد «کاخوفکا» در جنوب اوکراین، ضمن مخالفت با جنگ، تهدید جان انسان‌ها و تخریب تأسیسات غیرنظامی، پایبندی همه طرف‌های درگیر به اصول بین‌المللی را خواستار شد.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از پرداخت 80 درصد مطالبات تیم فوتبال این باشگاه خبر داده است.
وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد که این کشور مذاکره با طرف‌های توافق غلات را پیگیری می‌کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جمهوری آذربایجان باید خودش را ملزم و پایبند به رعایت توافق آتش‌بس ۲۰۲۰ در قره‌باغ بداند و اقدامی برخلاف این توافق انجام ندهد.
امیر قلعه نویی همچنان به سبک سال های اخیر خود حداقل در مورد پست مهاجم نوک پایبند بوده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برجام یک معامله با دو سر بوده است که یک سر آن جمهوری اسلامی ایران است و طرف دیگر آنها هستند، وقتی سمت دیگر تعهدات خود را انجام نمی‌دهد و تحریم‌ها را لغو نمی‌کند دیگر دلیلی ندارد ما پایبند به تعهدات باشیم و ایران طبق قانون راهبردی کار می‌کند.
نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: مراکز دیپلماتیک در قوانین بین‌المللی مصونیت دارند و جمهوری اسلامی نیز به این موضوع پایبند و همواره بر تأمین امنیت نهادهای دیپلماتیک تاکید داشته است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: از جمله اهداف غربی‌ها از اغتشاشات اخیر امتیازگیری در مذاکرات هسته‌ای بود، ما بر اصولمان در مذاکرات هسته‌ای پایبند مانده‌ایم.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این کشور برغم نقض مکرر آتش بس مربوط به کریسمس از سوی اوکراین، به آن پایبند بوده است.
علیرغم تغییرات عمده ای که در ترکیب تیم استقلال صورت گرفته، چند بازیکن استقلال اما همچنان فرصت بازی پیدا نکرده اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مرحوم شیبانی مجاهدی خستگی‌ناپذیر، مدیر و سیاستمداری پاکدست و همواره ساده زیست و پایبند به اصول بود.
صدراعظم آلمان در آستانه سفر به چین گفته است که برلین به سیاست چین واحد در مورد تایوان پایبند است.
سرپرست پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی گفت: عموم مردم صرف نظر از اینکه پایبندی به عفاف در مصوبات قانونی کشور مطرح باشد،یا نه به دلیل مسلمان بودن، پایبند قانون الهی عفاف هستند.
نخست وزیر سوئد امروز در سخنانی اعلام کرد که کشورش به توافق ناتو با ترکیه پایبند است.
پادشاه عربستان با اشاره به تصمیم اخیر اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت به‌رغم هشدار‌های آمریکا، گفت که کشورش به شدت تلاش می‌کند تا ثبات و توازن در بازار جهانی نفت برقرار شود از جمله از طریق حفظ توافق اوپک پلاس و کشور‌های هم‌پیمان.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان ما کاملاً معتقد و پایبند به حجاب و دین هستند اما اینکه این معلمان نقش تربیتی خود را به خوبی ایفا می‌کنند یا خیر معلوم نیست.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی ضمن تاکید بر لزوم پایبندی بانک‌ها در پرداخت سود علی‌الحساب به سپرده‌ها از معرفی مدیران متخلف به هیئت انتظامی بانک‌ها خبر داد.
سخنگوی شرکت نفت یمن ضمن متهم کردن سازمان ملل به همکاری با ائتلاف متجاوز سعودی در زمینه محاصره علیه مردم یمن، از توقیف سه کشتی حامل فرآرده های نفتی در بنادر یمن توسط این ائتلاف خبر داد.
نماینده روسیه در سازمان ملل متحد گفت اگر اوکراین به اجرای توافقات مینسک پایبندی نشان می داد نیازی به عملیات نظامی نبود.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: به نظارت در چارچوب برجام که قبلاً پذیرفته بودیم پایبندیم. بازگردند به برجام و آنچه که در برجام تفاهم شده بود و تعهد طرفین بود را اجرا کنند و ما هم به آن پایبندیم. نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ