بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان اکنون یحیی گل محمدی برابر آلومینیوم و در استادیوم آزادی با حضور هواداران به دنبال پیروزی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه که پاری‌سن‌ژرمن را در سفر به تولوز همراهی کرده بود به جمع بازیکنان تیمش در بازی امروز برگشت و روی نیمکت حضور دارد.
لیورپول در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد مقابل بورنموث با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.
لیورپول که در اوایل بازی با بورنموث روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 28 با ضربه تماشایی لوئیس دیاز کار را به تساوی کشاند و کمتر از 10 دقیقه بعد با گل صلاح پیش افتاد.
بویان کرکیچ با بارسلونا برای حضور در تیم مدیریت ورزشی به ریاست دکو توافق کرد و پس از سال ها به باشگاه کاتالان بر می گردد.
تیم تراکتور اولین جلسه تمرینی جدی خود برای لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کرد.
به نظر می رسد که استقلال با دو تغییر نسبت به دیدار قبل، به مصاف ملوان برود.
سانتی کاسورلا در بازگشت احساسی به فوتبال اسپانیا به تیم رئال اوویه‌دو پیوست.
مراسم تشییع پیکر آیت‌الله حسن صانعی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد. پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود.
پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود.
اگرچه برخی فکر می‌کنند حسن روحانی این روز‌ها در پی وضعیت اقتصادی کشور، به فکر حضور در عرصه قدرت افتاده است، اما به نظر می‌رسد این شیخ «اعتدال‌گرا» از همان ابتدا تصمیمی برای خالی کردن عرصه به رقیبانش نداشته و حالا در تلاش است تا به امتحان شانس مجددی که ندارد، بپردازد.
پرسپولیس درحالی سه‌شنبه شب ۹۰ دقیقه در ورزشگاه کاظمی تمرین کرد که دو بازیکن مصدوم این تیم در تمرینات گروهی حاضر بودند.
شیخ دیاباته امروز در بخشهایی از تمرین پرسپولیس شرکت کرد.
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور شیخ دیاباته و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره برگزار شد.
حضور مهاجم اهل مالی در تمرینات گروهی پیش از دیدار با ذوب آهن، امیدواری کادرفنی را برای در اختیار داشتن این بازیکن در این جدال افزایش داده است.
حضور مهاجم اهل مالی در تمرینات گروهی پیش از دیدار با ذوب آهن، امیدواری کادرفنی را برای در اختیار داشتن این بازیکن در این جدال افزایش داده است.
شیخ دیاباته، که در بازی دوستانه مقابل سپاهان از ناحیه کشاله ران آسیب دیده بود، آماده بازگشت به تمرینات گروهی است.
شیخ دیاباته که در بازی دوستانه مقابل سپاهان از ناحیه کشاله ران آسیب دیده بود، آماده بازگشت به تمرینات گروهی است.
شیخ محمد بن زاید آل نهیان در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بازگشت مجدد وی به قدرت پس از یک سال و نیم را تبریک گفت.
علی تهرانی در سال ۱۳۷۴ به ایران بازگشت و پس از بازداشت در دادگاه ویژه روحانیت محاکمه شد و به زندان رفت و تا ۱۳۸۴ دوران محکومیت خود را پشت سر گذاشت و پس از آزادی دیگر اظهارنظر و یا فعالیت سیاسی نکرد.
مهاجم اهل مالی پرسپولیس برای نخستین بار در لیست این تیم حضور دارد.
مهاجم اهل مالی پرسپولیس امروز در بخشی از تمرینات گروهی شرکت کرد.
یک رسانه فرانسوی اعلام کرد شیخ دیاباته به دنبال بازگشت به فوتبال فرانسه بود اما نتوانست تیمی پیدا کند و حالا راهی پرسپولیس خواهد شد.
در شرایطی که شیخ دیاباته مشکلات خانوادگی را مانعی برای بازگشت به فوتبال ایران و اینبار حضور در پرسپولیس مطرح کرده، این باشگاه امیدوار به ادامه مذاکره و راضی کردن این مهاجم است.
پیشکسوت آبی پوشان در واکنش به احتمال بازگشت شیخ دیاباته به لیگ برتر ایران و پیوستن به تیم پرسپولیس، گفت: شاید هم او می‌خواهد کفش طلایش را بگیرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ