وزارت دفاع قطر یادداشت تفاهمی با وزارت دفاع امریکا پیرامون مقدمات فنی تامین امنیت جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر امضا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، لایحه موافقتنامه همکاری های امنیتی و انتظامی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قرقیزستان‌ تصویب شد.
نیروهای امنیتی ترکیه طی عملیاتی در استان های بورسا و قیصری ۲۱ تبعه خارجی متهم به همکاری با گروهک تروریستی پ.ک.ک و داعش را بازداشت کردند.
ایالات متحده و هند در مورد همکاری امنیتی مذاکره کردند.
وزیر دفاع کشورمان در حاشیه اجلاس همکاری سازمان شانگهای با «شیر علی میرزا» وزیر دفاع تاجیکستان دیدار و گفت و گو کرد.
وزیر دفاع کشورمان در حاشیه اجلاس همکاری سازمان شانگهای با «شیر علی میرزا» وزیر دفاع تاجیکستان دیدار و گفت و گو کرد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سازمان همکاری شانگهای یک نهاد تشریفاتی نیست بلکه در صدد پاسخگویی به یک نیاز مبرم امنیتی و سیاسی می‌باشد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با مشاور امنیت ملی عراق از سفر قریب الوقوع دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان به عراق جهت امضا سند همکاری امنیتی با این کشور خبر داد.
عربستان سعودی و یک کشور اروپایی توافق امنیتی به امضا رساندند.
سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز در واکنش به حمله صهیونیست های اشغالگر به اردوگاه جنین، از توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی خبر داد.
محافل امنیتی رژیم صهیونیستی از همکاری گردان های شهدای الاقصی و گروهان های قدس شاخه های نظامی جنبش فتح و جنبش جهاد اسلامی در شمال کرانه باختری ابراز نگرانی کردند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از وی خواست که به همکاری های امنیتی با تل آویو ادامه دهد.
نیروهای امنیتی ترکیه ادعا کردند که ۱۸ تبعه خارجی مظنون به همکاری و ارتباط با گروهک های تروریستی داعش و القاعده را در استانبول بازداشت کرده اند!
اشرف ابراهیم عطوه فرمانده نیروی دریایی مصر صبح امروز شنبه در سفر رسمی وارد سلطان نشین عمان شد.
ارتش ایالات متحده و لیتوانی در حال بررسی گسترش همکاری اطلاعاتی و امنیتی هستند.
روسای امنیتی روسیه و ویتنام درباره وضعیت جهان از جمله تحولات اوکراین دیدار و گفتگو کردند.
واشنگتن علاوه بر اینکه با این همکاری موافق است، خواهان گسترش و توسعه ساختار دفاعی مشترک میان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، اسرائیل، عراق، اردن و مصر است.
گروهی از محققان با همکاری پژوهشگر ایرانی ابزاری ساخته اند که یک شکاف امنیتی در وای فای را شناسایی می کند.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دستگاه سیگنال‌یابی که ما در اختیار داریم این قدرت را دارد که سیگنال دستگاه‌هایی کوچک در حد یک بند انگشت را که به راحتی می‌توان آن را جاسازی کرد، شناسایی کند. در واقع این دستگاه دانش بنیان این فرصت را برای شناسایی سیگنال‌های ابزار‌های تقلب در اختیار ما می‌گذارد.
نیروهای حشد شعبی با همکاری ارتش عراق عملیات امنیتی گسترده ای را در استان دیالی شروع کردند.
وزارت دفاع قطر یادداشت تفاهمی با وزارت دفاع امریکا پیرامون مقدمات فنی تامین امنیت جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر امضا کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره تداوم همکاری امنیتی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی در تعقیب فعالان فلسطینی هشدار داد.
فرماندهی نیروهای مرزی عراق امروز دوشنبه نشستی با همتای سوری خود برگزار کرد که موضوع آن بررسی استحکام مرزها و خنثی سازی هر تحرک تروریستی بود.
همزمان با نزدیک شدن به فصل گرم سال ضرورت صرفه جویی در مصرف برق به منظور جلوگیری از خاموشی و ناپایداری جریان برق اهمیت پیدا کرده است؛ مسئله مهمی که در سال جاری برای مواجه با آن تدابیر ویژه ای مثل پرداخت پاداش به مشترکین صرفه جو در نظر گرفته شده است.
با تاکید وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه بر هم افزایی و هماهنگی، به نظر می رسد دوره جدیدی از همکاری این دو دستگاه اطلاعاتی برای تامین امنیت کشور و خنثی سازی توطئه های دشمنان آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ