اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس در نشست امروز جهت ساماندهی بازار سرمایه که مدتی است با تلاطم همراه شده و ذینفعان خود را دچار چالش کرده، مصوباتی را به تصویب رساندند تا این بازار بار دیگر در مسیر تقویت و رونق قرار گیرد.
باشگاه استقلال درصدد به خدمت گرفتن سامان فلاح است.
قیمت خرید و فروش دلار امروز پنجشنبه در سامانه‌های نیما و سنا بدون تغییر نسبت به دیروز باقی ماند.
مذاکرات برای تعیین قیمت واقعی گندم و تامین رضایت گندمکاران ادامه دارد.
در حالی که بسیاری از گندم کاران چشم انتظار رونمایی از قیمت خرید تضمینی گندم بالای نرخ ۱۷ هزار تومان بودند، وزارت جهاد کشاورزی نرخ کمتری را اعلام کرد؛ رقمی که باعث گلایه کشاورزان و برخی نمایندگان مجلس شده است.
مسئول طرح گیاهان و محصولات قندی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در راستای سیاست‌های حمایتی از کشاورزان، نرخ خرید تضمینی چغندر قند بهاره نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته است.
سخنگوی دولت گفت: بنا بر پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و با تصویب هیئت دولت، قیمت خرید تضمینی گندم کشاورزان عزیز هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان تعیین شد.
رئیس بنیادملی گندمکاران و سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با ارائه توضیحاتی درباره علت تأخیر در اعلام قیمت تضمینی خریدگندم اعلام کردند هنوزجلسه ای برای تعیین قیمت تضمینی خریدگندم تشکیل نشده است.
یک کارشناس مسکن گفت: قدرت خرید خانه اولی ها اگر افزایش پیدا کند بازار اجاره بها به تعادل خواهد رسید.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی موسسه نور به ریاست قاضی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مزیدی در گرگان برگزار شد. جلسه دوم دادگاه به طرح شکایت و ارائه ادله و مستندات وکلای تعاونی اعتباری کارسازان آینده و موسسه اعتباری نور برگزار گذشت.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی موسسه نور به ریاست قاضی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مزیدی در گرگان برگزار شد.جلسه دوم دادگاه به طرح شکایت و ارائه ادله و مستندات وکلای تعاونی اعتباری کارسازان آینده و موسسه اعتباری نور برگزار گذشت.
رئیس‌جمهور گفت: هرگونه خرید و فروش ارز از سوی هر شرکت و دستگاهی خارج از مسیر و قیمت تعیین شده از سوی بانک مرکزی تخلف محسوب می‌شود.
قیمت پروفیل مبلی و 5 نکته برای خرید
بازار خرید و فروش مسکن در آخرین روز دومین هفته از ماه آخر پاییز در منطقه مرکزی تهران قیمت ها با کمی تغییرهمراه بوده است.
بازار خرید و فروش مسکن در آخرین روزهای دومین هفته از ماه آخر پاییز در شمال تهران با قیمت های نجومی همراه بوده است.
بازار خرید و فروش مسکن در آخرین روزهای دومین هفته از ماه آخر پاییز در شمال تهران با قیمت های نجومی همراه بوده است.
نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش نرخ ارز و افزایش نرخ اونس جهانی از عوامل اصلی رشد قیمت طلا و سکه هستند و در این بین افزایش تقاضا نیز قیمت ها را بالاتر می برد.
بر اساس اعلام بانک مرکزی به‌زودی قیمت خرید و فروش ارز به مردم با نرخ توافقی به تفکیک هر یک از صرافی‌ها منتشر خواهد شد.
بابل - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به نهایی شدن قیمت برنج گفت: قیمت خرید تضمینی برنج هفته بعد اعلام می شود.
اطلاعات جدید نشان می دهد متوسط قیمت خرید محصول و سرویس در اپ در فروشگاه اپ استور اپل نسبت به سال گذشته میلادی ۴۰ درصد رشد کرده است.
وزیر جهاد کشاورزی مصوبه شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی در خصوص قیمت خرید تضمینی چغندقند بهاره و پاییزه و سیاست های حمایتی دولت در این زمینه را اعلام کرد.
تجهیزات ویژه‌ای که از داوطلبان کنکور کشف شده است، ابزاری است که از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند، این تجهیزات در کسری از ثانیه می‌توانستند اطلاعات را به خارج از محل برگزاری آزمون ارسال و پاسخ‌ها را دریافت کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: محصولات قرار است به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری و با سود کمتر در اختیار مردم قرار گیرند.
آزاد سازی صادرات دام زنده و مرغ و تخم مرغ، اعلام قیمت جدید روغن نباتی و کاهش 10 درصدی قیمت ها و پرداخت مطالبات گندمکاران از جمله مهم ترین اخبار حوزه کشاورزی در هفته جاری است.
همدستی خواهران دوقلو برای جیب بری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ