کوهرنگ- بارش سنگین برف کوهرنگ را زیر خود دفن کرده، شرایط اضطراری در این شهرستان اعلام و برخی واحدهای مسکونی نیز تخلیه شده است؛ مسئولان می‌گویند تجهیزات برای امدادرسانی به مردم کافی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شاخص هوای کلان‌شهر اصفهان امروز ۳۱ تیر با میانگین ۱۵۳ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.‌
همچنین در خراسان‌رضوی سد‌‌‌ دوستی با موجودی مخزن ۱۲۳میلیون مترمکعب، ۱۰‌درصد پرشدگی در این بازه زمانی داشته و نسبت به سال گذشته کاهش ۵۷درصدی را به خود دیده است. از سوی دیگر سد طرق با ۵میلیون مترمکعب، تنها با ۱۴‌درصد پرشدگی، نسبت به سال گذشته در میزان پرشدگی خود کاهش ۵۰درصدی داشته است.
شاخص آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۱۶۲ یعنی ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار گرفت.
شاخص آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۱۶۲ یعنی ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار داشته است.
ساحل عاج، کشوری در غرب آفریقا بزرگ‌ترین تولیدکننده کاکائو در جهان، به بزرگ‌ترین تولیدکننده بادام هندی تبدیل شده است. تولید از ۴۰۰ هزار تن در سال ۲۰۱۱ به یک میلیون تن در سال ۲۰۲۲ افزایش یافت و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ به همین میزان برسد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تاد بولی، مالک چلسی، روز یکشنبه در دیدار مقابل نیوکسل در ورزشگاه حضور نخواهد داشت تا با خشم و شعارهای تند هواداران مواجه نشود.
جنوب شهرستان پلدختر، مناطق چم‌گز، پاعلم و چن گرداب طبق اعلام هواشناسی در وضعیت قرمز قرار دارد که اطلاع‌رسانی لازم به مردم این مناطق انجام شده است.
بخش کشاورزی در هفته جاری با نوسانان قیمتی بازار گوشت آغاز شد. وزارت جهاد کشاورزی بنا دارد با مدیریت بازار کالاهای اساسی مردم دغدغه کمتری در تامین مایحتاج خود در ماه مبارک رمضان داشته باشند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر در استان آذربایجان غربی وضعیت قرمز اعلام کرده است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز سوم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۵۸ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز دوم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۶۶ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.‌
کیفیت هوای تهران تنها در یک ایستگاه قابل‌قبول است.
اهواز - هوای کلانشهر اهواز برای همه افراد در وضعیت قرمز آلوده قرار دارد این در حالی است که مدارس و ادارات این شهرستان امروز فعال هستند.
وضعیت قرمز ۳۰ ایستگاه سنجش کیفیت هوای تهران
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و پنجم دی‌ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۶۳ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.‌
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین ۱۵۹ و در شرایط ناسالم است همچنین ۲۹ ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد شرایط ۲۶ ایستگاه به رنگ «قرمز» درآمده است.
تداوم وضعیت قرمز کیفیت هوای تهران
تهران بعد از تحمل ۴روز «وضعیت اضطراری»، باز هم «تصمیمات موازی آلودگی هوا» به خود دید. مصوبات اخیر در پایتخت برای بحران «هوای سمی»، به جای آنکه از جنس «کاهنده ذرات معلق و گازهای آلاینده هوا» باشد، عملا «سبک زندگی در آلودگی» را به شهروندان ابلاغ کرده است. در آخرین مصوبه، «دورکاری برای اقلیت‌ها» یعنی کارمندان دارای شرایط خاص تجویز شده است که به‌دلیل عدم برقراری ارتباط بین این تصمیم و منشأ آلودگی، شرایط قرمز تا زمان «باد و باران» تمدید خواهد شد. این مدل مواجهه با بحران، آلودگی را گارانتی می‌کند.
مدیرکل هواشناسی استان تهران عنوان داشت: با توجه به شاخص آلایندگی بالا از مردم می‌خواهیم از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.
تداوم وضعیت قرمز کیفیت هوای تهران
وضعیت قرمز در ۲۵ ایستگاه کیفیت هوای تهران
تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات پزشکی، از تبعیض‌ها در روند صدور مجوز‌ها، گلایه دارند و معتقدند سیاست‌ها نیازمند اصلاحات اساسی است. احتمال دارد که بحران کمبود دارو در حوزه تجهیزات پزشکی هم تکرار شود.
کمبود اقلام پزشکی مصرفی در حوزه قلب و عروق، مغز، ارتوپدی، چشم و... منجر به تهدید جان بیمار خواهد شد. این در حالی است که تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان این قبیل کالا‌های پزشکی، در دسترس هستند و هیچ مشکلی برای تأمین نیاز بیمارستان‌ها ندارند.
بازیکنان مس کرمان در سومین روز هم در تمرینات این تیم شرکت نکردند تا اعتراض خود را نسبت به موضوع مشکلات مالی و عدم توجه باشگاه را نشان دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ