آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس اواخر این هفته (به وقت محلی) به اوکراین و روسیه سفر می‌ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با رد ادعای واهی اوکراین تصریح کرد: خبری از مین یا مواد منفجره در نیروگاه زاپروژیا نیست.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای بررسی وضعیت نیروگاه اتمی زاپروژیا به اوکراین می‌رود.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، روز دوشنبه (۷ فروردین) در دیدار از مواضع ارتش در خط مقدم زاپوریژیا جوایزی را به سربازان و مقامات پلیس اهدا کرد. سفر زلنسکی به منطقه و محل استقرار بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا در کنار رافائل گروسی، رئیس آژانس انرژی اتمی سازمان ملل انجام شد.
گروهی از نیروهای ویژه روسیه مواضع شبه نظامیان اوکراینی را مورد حمله قرار دادند.
سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان گفت: اگر مسئولان ایران در سازمان انرژی اتمی در سفر آقای گروسی بتوانند با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی و مقامات بالاتر گره‌ای از بن‌بست ایجاد شده در تعاملات ایران و آژانس بگشایند، بستری فراهم می‌شود که گره‌های دیگر هم در مذاکرات معلق مانده برجام باز شود و به سمت توافق احیای برجام حرکت کنیم، در غیر این‌صورت روز به روز مسایل پیچیده‌تر می‌شود و گره‌ها کورتر خواهد شد.
وزیر امور خارجه ترکیه با رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره نیروگاه اتمی زاپروژیا در اوکراین تلفنی گفتگو کرد.
وزرای خارجه اتحادیه اروپا «صبحانه غیر رسمی» با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به میزبانی اتریش برگزار شد که به طور خاص به موضوعات مرتبط با اوکراین و ایران اختصاص داشت.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی حضور ناظران این آژانس در تاسیسات هسته ای اوکراین را برای جلوگیری از حادثه هسته ای ضروری دانست.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از سفر قریب الوقوع خود به اوکراین و روسیه خبر داد.
گروهی از هولیگان‌های بدنام روسیه که همواره در زد و خورد‌های فوتبالی حضور دارند قرار است پس از گذراندن دوره‌های آموزشی به جنگ اوکراین اعزام شوند.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در سخانی اعلام کرد: حضورمان را در همه نیروگاه‌های اتمی اوکراین تقویت می‌کنیم.
رسانه ها از سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کشورهای روسیه و اوکراین در آینده نزدیک خبر می‌دهند.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد شواهدی از تلاش اوکراین برای بکارگیری بمب کثیف وجود ندارد.
دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در بیانیه ای ادعا کرد: نشانه هایی از آماده سازی «بمب کثیف» در اوکراین نیافتیم!
مدیرکل آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی امروز به هشدار روسیه پیرامون احتمال استفاده اوکراین از «بمب کثیف» واکنش نشان داد.
گروهی از داوطلبان چچنی که در کنار نیرو‌های اوکراینی با نیروهای ارتش روسیه و چچنی‌های حامی آنها می‌جنگند، پوتین را دشمن بشریت می‌دانند و امیدوارند جنگ اوکراین به رژیم پوتین پایان دهد.
رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به خبرنگاران در کی‌یف گفت: این موضوعی است که به قوانین بین‌المللی مربوط می‌شود، ما می‌خواهیم جنگ فوراً متوقف شود و البته موضع آژانس این است که این تأسیسات یک تأسیسات اوکراینی است.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هفته آینده برای رایزنی درباره ایجاد منطقه امن در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا راهی مسکو و کی‌یف می‌شود.
زلنسکی به خاطر حواشی بازدید گروسی از نیروگاه جنجالی زاپوریژیا به شدت از دست او و آژانس عصبانی ست. کارکنان اوکراینی حاضر در نیروگاه اشغال شده به دست نیرو‌های روسی، بیش از حد کار می‌کنند و استرس دارند، شرایطی که به گفته آنها، ممکن است به بروز اشتباهات خطرناک از جانب آنان منجر شود
رئیس جمهور اوکراین می گوید ماموریت آژانس بین المللی انرژی اتمی به توافقات صورت گرفته درباره نیروگاه زاپروژیا عمل نکرده است.
رئیس جمهور اوکراین می گوید ماموریت آژانس بین المللی انرژی اتمی به توافقات صورت گرفته درباره نیروگاه زاپروژیا عمل نکرده است.
رسانه ها از دیدار مدیرکل سازمان انرژی اتمی و رئیس جمهور اوکراین در کی یف خبر می دهند.
رافائل ماریانو گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای گفت: با شنیدن اخباری از گلوله‌باران در بزرگترین نیروگاه اتمی اروپا که تاکیدی بر خطر بسیار واقعی یک فاجعه هسته‌ای است، عمیقا نگران شده‌ام.
دبیرکل ناتو تأکید کرد که کشورهای اروپایی همچنان باید به حمایت تسلیحاتی از اوکراین ادامه دهند، و اجازه ندهند روسیه در این جنگ پیروز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ