«کارت‌خوان نداریم» یا «کارت‌خوان خراب است» از جمله ترفندهایی برای فرار از مالیات است که امروزه در تعدادی از اصناف پردرآمد مثل مراکز درمانی، دفاتر وکلا و مطب پزشکان تکرار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و نیز کسب جایگاه دوم شبکه بانکی در سهم از بازار کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در تیرماه سال جاری شد.
رئیس اتاق اصناف ایران از چهار اشکال اساسی بر بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان‌های صنفی خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: در عملیات نیرو‌های فراجا در شهرستان قزوین ۲۴۰ کارت‌خوان از فروشندگان البسه و پوشاک قاچاق در قزوین کشف و ضبط شد.
دبیر شورای عالی پیشگیری ‌و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم اعلام کرد: اشخاصی که به جای استفاده از کارتخوان از مردم درخواست پول نقد، سکه، ارز و... کنند، به عنوان شخص مظنون به معاملات مشکوک به پولشویی تحت بررسی قرار می‌گیرند و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
ابلاغ کارمزدهای جدید برای کارتخوان ها می تواند درآمدهای عملیاتی پایداری را برای شبکه بانکی و پرداخت کشور به وجود بیاورد.
آموزش و پرورش اعلام کرد:دریافت هرگونه وجه مجاز صرفاً از طریق دستگاه کارت‌خوان یا واریز به شماره کارت مجازی یا حساب‌جاری با پیش‌شماره ۴۱۵ به نام مدرسه مجاز است.
بسیاری از ما جمله ی «کارت‌خوان موجود است» را در نقاط مختلف بارها دیده‌ایم و در هر بار مراجعه به فروشگاه‌ها با تعدادی از دستگاه‌های کارت‌خوان مواجه شدیم که خدمات را به افراد ارائه می دهند.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: تاکنون ۹۹ درصد نانوایان یعنی حدود ۸۰ هزار نانوایی در سراسر کشور به کارتخوان‌های هوشمند مجهز شده‌اند.
بهترین‌‌‌ روش ناکام گذاشتن این کلاهبرداران ایجاد فضایی است که مشتری خودش در امینت خاطر رمز عبور خود را وارد کند. اگر به هر دلیلی نیاز هست دستگاه کارت‌خوان در محدوده فروشنده باشد، بهتر است از یک صفحه کلید جانبی (پین‌‌‌پد) برای وارد کردن رمز عبور مشتری استفاده شود.
سبحانیان، معاون وزیر اقتصاد گفت: وقتی نانوایی ها برای دریافت سهمیه بیشتر آرد، برای هر مشتری دو بار کارت می کشند؛با همه این ها مصرف آرد کاهش یافته است.
معاون استاندار تهران تاکید کرد: ۹۰۰۰ نانوایی در سطح استان تهران وجود دارد که ۹۹ درصد آن‌ها به کارتخوان مجهز شده‌اند و به صورت آنلاین می‌توان سهمیه آرد دریافتی و میزان پخت آن‌ها را رصد کرد و به این ترتیب شاهد کاهش قاچاق آرد در مدت اجرای طرح بوده ایم.
سالاریان گفت: ضمن اینکه بسیاری از پزشکان هم هستند که پروانه مطب دارند، اما نسبت به بازگشایی مطب اقدام نکرده‌اند و در کلینیک‌های خصوصی کار می‌کنند. کلینیک‌های خصوصی که درآمد، مسئولیت و سرمایه‌گذاری آن برعهده شخص دیگری است و اصلا الزامی ندارد که کارتخوان داشته باشد.
عزیزی مدیرکل مبارزه با فرارهای مالیاتی گفت: مطبی از کارت‌خوان یک شغل معاف از مالیات مثل محصولات کشاورزی استفاده می‌کرده که در حال تکمیل اطلاعات هستیم تا به مرجع قضایی ارسال شود.
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: ادعای برخی از مسئولان سازمان امور مالیاتی مبنی بر اینکه ۵۰ درصد جامعه پزشکی کارتخوان ندارند، کذب محض است.
امروز مطالبی همچون این نمادها از یکشنبه حجم مبنا ندارند، پیش بینی مهم از بورس فردا، پالایش یکم باز هم رشد خواهد کرد؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا اول بهمن، خبری مهم برای نماد‌های پالایش، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، "غدانه" دوشنبه ۳ بهمن عرضه می‌شود، بورس در دی ماه ۱۴۰۱ چگونه بود؟، چرا معامله گران حاضرند سکه را گران بخرند؟، ، ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون سازمان امور مالیاتی از برخورد قضایی با تمامی مودیانی که از حساب، کارت بانکی یا دستگاه کارت‌خوان دیگری برای کتمان درآمد یا اجتناب از پرداخت مالیات استفاده کنند، خبر داد.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: ۹۹ درصد واحدهای نانوایی به کارتخوان مجهز شده‌اند که با اجرای فاز دیگر این طرح، هدررفت حوزه آرد و گندم به حداقل می‌رسد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در طرح ساماندهی مودیان مالیاتی، ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه کارت‌خوان به پرونده‌های مالیاتی وصل شد.
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در طرح ساماندهی مودیان مالیاتی، ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه کارت‌خوان به پرونده‌های مالیاتی وصل شد.
برخورد با جرایم مالیاتی همه اصناف یک مطالبه عمومی و شهروندی بوده و سازمان امور مالیاتی کشور با جدیت پیگیر مطالبات مردمی است.
برخورد با جرایم مالیاتی کلیه اصناف یک مطالبه عمومی و شهروندی بوده و سازمان امور مالیاتی کشور با جدیت پیگیر مطالبات مردمی است.
برخورد با جرایم مالیاتی کلیه اصناف یک مطالبه عمومی و شهروندی بوده و سازمان امور مالیاتی کشور با جدیت پیگیر مطالبات مردمی است.
مدیر کل دفتر بازرسی سازمان امور مالیاتی گفت: برای پزشکانی که مردم برای آنها گزارش فرار مالیاتی ثبت کرده‌اند، پیامک اخطار ارسال شده است و تمام پزشکان مکلف به استفاده از دستگاه پوز هستند.
مدیرکل دفتر بازرسی گفت: برای پزشکان و دندانپزشکانی که مردم برای آن‌ها گزارش فرار مالیاتی ثبت کرده‌اند، پیامک اخطار ارسال شده است و تمامی پزشکان و دندانپزشکان مطابق قانون مکلف به استفاده از دستگاه پرداخت بانکی (پوز) هستند.
رئیس اداره اجرایی مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی از غیرفعال شدن ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه کارتخوان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ