وزارت اقتصاد اعلام کرد: تاکنون ۹۹ درصد نانوایان یعنی حدود ۸۰ هزار نانوایی در سراسر کشور به کارتخوان‌های هوشمند مجهز شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۹۹ درصد تالاب گاوخونی خشک شده و این تالاب خود به کانون خیزش گرد و غبار تبدیل شده است.
رضایی با اشاره به رعایت ۹۹ درصدی افراد با تذکر لسانی ماموران و گشت‌های امنیت اخلاقی در حوزه هنجار‌های اجتماعی و عفاف و حجاب گفت: تنها یک درصد افراد در برابر قانون جری بوده که برابر قانون با آنان به صورت جدی برخورد خواهد شد و فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است و ملاک تنها کسب رضایت مردم و خدای متعال است.
اگر توانستید به این تست‌ها جواب صحیح دهید آی کیو شما از ۹۹ درصد افراد بالاتر است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی حدنگاری شده اند و کمتر از ۱ درصدی که باقی مانده مربوط به پرونده‌هایی بوده که در دستگاه قضایی مطرح است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مفتخریم که بگوییم ۹۹ درصد اراضی ملی کشور حدنگاری شده است
شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: مالکیت ۹۹ درصد اراضی ملی این استان تثبیت شده است.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه تاکنون ۱۹۸ میلیارد تومان برگ سبز چای از چایکاران خریداری شده است، گفت: بیش از ۹۹ درصد برگ سبز چای خریداری شده درجه یک است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هدف طرح مالیات بر سوادگری معطوف به فعالیت افرادی است که دست به دلالی کاذب می‌زنند و اخذ مالیات در قالب طرح فوق به بیش از ۹۹ مردم اصابت نمی‌کند.
هافبک تیم پرسپولیس با بیان اینکه پیروزی امروز ما را امیدوار کرده است گفت: حریف ما در هفته های بعد سپاهان است و باید بازیهایمان را با برد به پایان برسانیم.
معاون استاندار تهران تاکید کرد: ۹۰۰۰ نانوایی در سطح استان تهران وجود دارد که ۹۹ درصد آن‌ها به کارتخوان مجهز شده‌اند و به صورت آنلاین می‌توان سهمیه آرد دریافتی و میزان پخت آن‌ها را رصد کرد و به این ترتیب شاهد کاهش قاچاق آرد در مدت اجرای طرح بوده ایم.
حجت‌الاسلام عظیمی زندگی‌اش را وقف مردم و تبلیغ کرده است. خودش می‌گوید خیلی از روزها ۲۴ساعته درحال پیگیری مشکلات مردم است و از اینکه مبلّغ است خوشحال است. این گفتگو درباره «تبلیغ» است...
به نوشته روزنامه ایران ورزشی، امیر قلعه‌نویی سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.
روسیه بعد از برگزاری همه‌پرسی، لوهانسک در منطقه شرقی دونباس در اوکراین را به خاک خود الحاق کرد. دولت‌های غربی و کی‌یف این اقدام روسیه را نقض قوانین بین‌المللی می‌خوانند.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: ۹۹ درصد واحدهای نانوایی به کارتخوان مجهز شده‌اند که با اجرای فاز دیگر این طرح، هدررفت حوزه آرد و گندم به حداقل می‌رسد.
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان پوشاک گفت: ۹۹ درصد پوشاک وارداتی از طریق قاچاق وارد کشور شده و این شرایط هر روز بدتر می‌شود.
بانک مرکزی ایران نیز از سال ۹۹ این دامنه را برای نرخ بین‌بانکی در نظر گرفته است و در حال حاضر این دامنه ۱۴ تا ۲۲ درصد تعریف شده است.
بانک مرکزی ایران نیز از سال ۹۹ این دامنه را برای نرخ بین‌بانکی در نظر گرفته است و در حال حاضر این دامنه ۱۴ تا ۲۲ درصد تعریف شده است.
اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تاکنون ۹۹ درصد دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس اردبیل ثبت نام کرده‌اند و یک درصد باقیمانده هم در حال تکمیل فرایند ثبت نام هستند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دیگر در مسئله برجام جایی برای مذاکره نیست، در مورد آنچه که لازم بوده توافق ضمنی و نهایی انجام شده و در چارچوب اعلامیه طرفین انشا‌الله انجام خواهد شد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دیگر در مسئله برجام جایی برای مذاکره نیست، در مورد آنچه که لازم بوده توافق ضمنی و نهایی انجام شده و در چارچوب اعلامیه طرفین انشا‌الله انجام خواهد شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ۹۹ درصد اسناد دفاع مقدس فاقد طبقه‌بندی هستند و ستاد کل نیروهای مسلح آمادگی‌ صدور مجوزهای لازم برای انتشار آن‌ها را دارد.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون نفر برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام کرد: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
هر آنچه که باید درمورد سرخک بدانیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ