آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی منچستریونایتد، می‌گوید هواداران این تیم نباید به دلیل شکست در دربی منچستر همه چیز را تمام شده بدانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنتونی مارسیال، مهاجم مصدوم منچستریونایتد، آماده بازگشت به تمرینات گروهی است.
آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در دیدار فینال جام حذفی برابر منچسترسیتی نخواهد بود.
منچستریونایتد به دلیل مصدومیت آنتونی مارسیال را در فینال جام حذفی در اختیار نخواهد داشت.
یک روزنامه انگلیسی اعلام کرد صبر اریک تن‌هاخ از شکایت‌های دائمی آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، به سر آمده و او امسال تابستان شیاطین سرخ را ترک می‌کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی شیاطین سرخ، از بازگشت مارسیال به ترکیب خوشحال است و حالا می تواند از سیستم چرخشی در خط حمله تیمش استفاده کند.
سرمربی هلندی شیاطین سرخ، از بازگشت مارسیال به ترکیب خوشحال است و حالا می تواند از سیستم چرخشی در خط حمله تیمش استفاده کند.
رونالدو دقیقه ۳۰ به جای مارسیال مصدوم وارد زمین شد و ناجی منچستریونایتد شد.
کریستیانو رونالدو که بعد از مصدومیت آنتونی مارسیال وارد میدان شده بود گل دوم تیمش را وارد دروازه اورتون کرد تا یونایتد نیمه اول بازی مقابل اورتون را با برتری 2-1 به پایان برساند.
کریستیانو رونالدو که بعد از مصدومیت آنتونی مارسیال وارد میدان شده بود گل دوم تیمش را وارد دروازه اورتون کرد تا یونایتد نیمه اول بازی مقابل اورتون را با برتری 2-1 به پایان برساند.
آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخته است.
آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، درباره علت رابطه پرتنشی که با ژوزه مورینیو داشت؛ صحبت کرده و می‌گوید سرمربی پرتغالی به او بی‌احترامی کرده است.
بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی آنتونی مارسیال در تمرینات یونایتد مصدوم شده و دیدار اول شیاطین سرخ در لیگ برتر را از دست خواهد داد. غیبت او احتمال به میدان رفتن رونالدو را افزایش داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ