اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی را درباره برکناری مدیر کل ارشاد گیلان مطرح کرد و گفت: هیچ گزارش منفی قبل از این انتشار خبر نبوده است.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
الیور کان، مدیرعامل باشگاه بایرن مونیخ به شایعات پیرامون برکناری‌اش واکنش نشان داد.
دبیر کل فدراسیون فوتبال به خبر برکناری اش از این فدراسیون واکنش نشان داد و گفت: حضور تیم ملی روسیه در تورنمنت آسیای مرکزی (کافا) هنوز قطعی نشده است.
برخی از رسانه‌ها در مورد تغییر سید رضا فاطمی امین وزیر صمت گمانه زنی‌هایی مطرح و چالش‌هایی همچون صنعت خودرو، بازار لوازم خانگی، فولاد و مس را عاملی برای تغییر وزیر اعلام کردند.
فاطمی امین وزیر صمت شایعات برکناری خود را رد کرد.
رئیس هیات فوتبال استان تهران گفت: خبر برکناری‌ام صحت ندارد و الان هم در دفتر کارم هستم!
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از باخت تیم فوتبال جوانان ایران مقابل عراق و عدم صعود به جام جهانی راضی نیست.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد که برکناری سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در دستور جلسه هیات مدیره نیست.
مدیررسانه ای باشگاه استقلال نسبت به شایعات مطرح شده درباره برکناری ریکاردو ساپینتو واکنش نشان داد و آن را شایعه خواند.
فلیکس سانچز در واکنش به برکناری‌اش می گوید زمان آن رسیده بود که مسئولیت تیم قطر را دیگران برعهده بگیرند.
مدیرعامل سابق استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به جدایی خود از این باشگاه واکنش نشان داد.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال واکنش نشان داد و با بیان اینکه دلیل این تغییر را نمی‌داند، آن را تصمیم هیات مدیره این باشگاه دانست!
معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد در جریان دلیل برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی باشگاه استقلال نیست!
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال واکنش نشان داد و آن را تصمیم هیات مدیره این باشگاه دانست.
از اتفاقات اخیر به خصوص واکنش برخی بازیکنان استقلال در فضای مجازی به عنوان یکی از دلایل اصلی برکناری آجورلو یاد می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت این باشگاه گفت: از این وضعیت کاملا غافلگیر و شوکه شده‌ام چون هیچکس آن را پیش بینی نمی‌کرد.
اتفاقات اخیر که یکی از دلایل شکست پرسپولیس برابر تراکتور بود احتمال تشکیل جلسه اضطراری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را مطرح کرد اما یک عضو هیات مدیره این موضوع را رد کرد.
واکنش مبهم به برکناری آجورلو از مدیرعاملی استقلال
دستیار دراگان اسکوچیچ درباره اخراج از تیم ملی ایران با کنایه عنوان کرد: "کارلوس کی‌روش پس از اینکه دیگران کار را برای او انجام دادند، شرایط راحتی خواهد داشت. "
با توجه به نتایج اخیر بایرلورکوزن بعید نیست که جراردو سیوانه از هدایت این تیم برکنار شود.
احتمالا جلسه دیروز جهت اطلاع از نحوه دریافت مطالبات این مربی بوده است و مشخص خواهد کرد طی چند روز آتی او نیز به فیفا شکایت می‌کند یا راه صلح را در پیش می‌گیرد.
سرمربی تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ است و هیچ بحثی در خصوص تغییر سرمربی در هیات رییسه مطرح نشده و اسکوچیچ تا پایان جام ملت‌های آسیا با ایران قرارداد دارد
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق، ادعاها مبنی بر مخالفت دکتر حسن روحانی با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ