مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: یکی از اقداماتی که از شش ماه پیش صورت گرفت تدوین پیش نویس آئین‌نامه تجمعات بود که در حال حاضر این پیش نویس ارائه شده و امیدواریم که فرآیند تصویبش انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات تاکید کرد که وزارت کشور در انتخابات هیچ سوگیری سیاسی ندارد و از رأی مردم به عنوان امانت و حق الناس صیانت خواهد کرد.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور بر لزوم گفتگوی سیاسی میان احزاب و تشکل‌های سیاسی در موضوعات حکمرانی و نقش تسهیل‌گر وزارت کشور تأکید کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را بررسی کرده و مواد ۵۵ و ۵۶ این طرح را به تصویب رساندند.
مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور را موظف کرد تا در حداقل یک هشتم حوزه‌های دارای تعدد کرسی مجلس، انتخابات را به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار کند.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشور در آستانه دو انتخابات مهم باید زودتر تکلیف فرمانداران و مجریان انتخابات را مشخص کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت کشور را مکلف کردند تا ستادی تحت عنوان ستاد انتخابات کشور با وظایف مشخص تشکیل دهد.
معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: پیش نویس تفاهم نامه ارتقا همکاری‌های تجاری وصنعتی ایران با کشور مالی در حوزه بنگاه‌های کوچک و متوسط و شهرک‌های صنعتی با همکاری وزارت امورخارجه تدوین می شود.
وزیر کشور گفت: این وزارتخانه همواره سعی کرده است به خوبی به وظایف خود عمل کرده و در میدان باشد تا بتواند امکانات را برای رفع مشکلات بسیج کند.
وزارت کشور با اعلام شناسایی و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس، اعلام کرد: تعدادی از روی شیطنت یا ماجراجویی و عده‌ای هم با انگیزه‌های معاندانه و با هدف ایجاد رعب و وحشت و ایجاد بدبینی نسبت به نظام وجود دارد.
بر اساس مصوبه مجلس، به وزارت کشور اجازه داده می‌شود به منظور جلب و تجهیز و مدیریت منابع در حوزه پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، حسابی تحت عنوان حساب کاهش آسیب‌های اجتماعی افتتاح کند.
وزیر آموزش و پرورش در رابطه با مسمومیت دانش آموزان گفت: به دلیل اینکه این موضوع بین بخشی است، در دولت تصمیم بر این شد که با محوریت وزارت کشور جلسه‌ای تشکیل و اطلاع رسانی صورت گیرد.
وزارت کشور: بازگرداندن هواپیمای خانواده دایی دستور شورای امنیت نبود
میراحمدی در پاسخ به این سوال که در ماجرای بازگرداندن همسر علی دایی و دخترش به تهران گفته شد که این موضوع مصوبه شورای امنیت کشور بوده آیا تایید می‌کنید، گفت: در این موضوع متاسفانه دیدم، یکی از افراد غیرمسئول در مصاحبه‌ای این موضوع را گفته است. خوب است دوستانی که اظهارنظر می‌کنند، در چارچوب مسئولیت خود و اطلاعات متقن خودشان صحبت کنند.
وزیر کشور با بیان اینکه وزارت کشور موافق تجمعات قانونی است، گفت: دستورالعمل تجمعات قانونی تهیه شده است و در صورت رعایت اطمینان از امنیت تجمع کنندگان، مشکلی با این مساله نداریم.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: خود وزارت کشور یک طرف ماجرا است و نمی‌تواند بانی تشکیل کمیته حقیقت‌یاب باشد، البته می‌تواند عضو باشد که قطعا عضو است و حضور دارد اما کار باید دست یک نهاد ترجیحاً غیردولتی باشد. برای مثال پیشنهاد من این است که سازمان تبلیغات اسلامی کمیته حقیقت‌یاب تشکیل دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از وزارت کشور می‌خواهم نسبت به افرادی که اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند واکنش نشان دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از وزارت کشور می‌خواهم نسبت به افرادی که اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند واکنش نشان دهد.
مدیر کل سیاسی وزارت کشور در گفت‌وگو با ویژه‌برنامه شبکه لبنانی برای پوشش تحولات اخیر ایران گفت، بر خلاف تبلیغات رسانه‌های مغرض، امنیت در کل شهرهای ایران برقرار است.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد در سند راهبرد دفاع ملی جدید این کشور، چین مهمترین چالش پیش‌روی واشنگتن است.
مدیر کل سیاسی کمیسیون ماده ده احزاب وزارت کشور گفت:‌ پیش‌نویس قانون برگزاری تجمعات نوشته شد و یکی از سرفصل‌های مهم این پیش‌نویس درباره مسئولیت برگزاری تجمعات است که بر عهده نیروی انتظامی قرار داده شد.
مدیر کل سیاسی کمیسیون ماده ده احزاب وزارت کشور گفت:‌ یکی از اقدامات کمیسیون ماده ده احزاب در شش ماه گذشته، تدوین پیش‌نویس برگزاری تجمعات بود که این پیش‌نویس در نهایت نوشته شد. در گذشته این موضوع تعیین تکلیف نشده بود اما امیدواریم با تنظیم پیش‌نویس قانون برگزاری تجمعات جمع‌بندی نهایی صورت بگیرد.
نماینده اراک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع برگزاری تجمعات اعتراضی با نظر وزارت کشور و مرکز پژوهش‌ها در حال بررسی است تا به یک پیش‌نویس قانونی تبدیل شده و به صحن مجلس بیاید.
مدیر کل دفتر سیاسی وزارت کشورگفت: هیچ درخواست تجمعی در هیچ استانی تا این لحظه به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب واصل نشده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: با وجود گذشت یک ماه هنوز دستورالعملی درباره قانون درآمد پایدار و هزینه‌های شهرداری‌ها ابلاغ نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ