رئیس‌جمهور گفت: تداوم حیات و اثربخشی آثار فرهنگی و تاریخی در گرو بهره‌برداری صحیح و شایسته از این آثار و امکان بازدید و استفاده مردم از آن‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از تداوم جستجو برای پسر ۱۷ ساله غرق شده در رودخانه کارون خبر داد.
وزارت محیط زیست، برنامه ریزی عمرانی و تغییرات اقلیمی ترکیه به طور رسمی با ساخت سد الجزیره بر روی رودخانه دجله در استان شرناق موافقت کرد.
مقامات جزیره قناری در اسپانیا می‌گویند به علت تداوم آتش‌سوزی‌ها احتمالا مجبور شوند هزاران نفر را از محل‌های اقامت خود تخلیه و به مکان‌های امن منتقل کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: تحریم اقدامی غیردوستانه در روابط جمهوری اسلامی ایران و اروپا است و بدانید تداوم این وضعیت به نفع اروپا نیست‌.
تداوم جولان آلاینده ازن در هوای تهران
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در برخی از مناطق استان خبر داد.
بازداشت فلسطینیان ساکن کرانه باختری از سوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.
واشنگتن در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز خود در منطقه و با ادعای واهی «اذیت و آزار» کشتی‌های تجاری به دست ایران، بیش از ۳هزار نیرو به خاورمیانه اعزام کرد.
درگیری‌ها میان نظامیان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان در جریان است.
هتاکان به قرآن در دو کشور سوئد و دانمارک با حمایت کامل پلیس این دو کشور به اقدامات شنیع خود ادامه می‌دهند.
بازیکنان تیم ملی زنان ایتالیا بعد از حذف از جام جهانی بیانیه‌ای منتشر کرده و حمایت نشدن از طرف فدراسیون فوتبال این کشور را تنها دلیل حذف زودهنگام‌شان دانستند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دیشب و بامداد امروز ۱۶ شهروند فلسطینی از جمله ۲ تن از فرماندهان جهاد اسلامی را در نقاط مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.
باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن یک بازیکن اسپانیایی که سابقه بازی در ایران را دارد به توافق رسید.
تداوم افزایش دمای تهران تا فردا
آسمان تهران فردا (۱۲ مرداد) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۹ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۳ مرداد) صاف، تا قسمتی ابری، از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه اوت از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد و نمایندگان کشورمان همچون ماه های گذشته جایگاه خود را بهبود بخشیدند.
دوران ترامپ، علاوه بر دوران پایان حیات معاهده با ایران پیش از سال ۵۷، زمان پایان حیات چند معاهده امضاشده با اتحاد جماهیر شوروی پیش از فروپاشی نیز بود. پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد، یک معاهده کنترل تسلیحات بود که در سال ۱۹۸۷، چهار سال پیش از آن چه فروپاشی شوروی می‌بود، امضا شد و مثل خیلی توافق‌های دیگر، پس از حذف شوروی با حضور روسیه به‌عنوان میراث‌دار ارشد شوروی، تداوم یافت.
فیلمی که از اردوگاه اشرف منتشر شد، ظاهرا فاقد نیروی جوان بودند، متوسط سن حاضران آن اردوگاه باید بالای ۵۵ تا ۶۰ و ۶۵ سال باشد. چنین گروهی نیاز نیست کشته شوند یا بمیرند، به قول حافظ «بر او نمرده به فتوای من نماز کنید.» جوان یعنی آینده، مجموعه‌ای که آنان را ندارد، یعنی فاقد آینده است. همان‌گونه که زاد و ولد موجب ادامه حیات جامعه می‌شود، در سازمان‌ها و حکومت‌ها و نهاد‌ها نیز زاد و ولد موجب تداوم حیات آن می‌شود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تداوم ارسال کمک نظامی به اوکراین در بحبوحه جنگ این کشور و روسیه خبر داد.
درگیری‌های جاری در خیابان‌های خارطوم نشان دهنده تداوم روح قبیله‌گرایی در سودان و حیات برنامه‌های برنارد لوئیس در دستگاه سیاست‌خارجی قدرت‌های استعماری در منطقه غرب آسیا است.
دبیرکل ناتو دلیل اصلی تداوم حمایت آمریکا از اوکراین در جنگ این کشور با روسیه و همچنین لزوم شکست مسکو در این جنگ را افشا کرد.
امام جمعه موقت تهران گفت: همبستگی مهم‌ترین عامل خلاق و عنصر اصلی تداوم حیات اجتماعی و نظام اخلاقی است. مسئله دشمنان حجاب نیست، مسئله آنان از بین بردن همبستگی و فروپاشی نظم اجتماعی است.
یوزپلنگ ایرانی یکی از نمادهای نشان‌دهنده حیات است که تلاش زیادی برای تداوم نسل آن انجام شده ، حال این نماد ملی قرار است به نماد کالایی سرطان‌زا و کشنده تبدیل شودسیگار با نماد یوزپلنگ ایرانی.
هلیا یوز ماده که حاصل زایمان هرب در سال ۱۳۹۸ است، حالا مادر بزرگترین سرمایه ثبت شده جمعیت یوز‌های آسیایی ایران است. او به دور از اسارت و در دل طبیعت در زایمانی موفق صاحب ۴ توله شده که اگرچه هنوز جنسیت شان اعلام نشده، اما حالا نوید بخش تداوم زنجیره حیات یوز‌های آسیایی و نماد زیبای حیات وحش ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ