متهم برای دفاع از خودش گفت: شب حادثه متوجه شدم که قصد تعرض به من دارد به همین خاطر قرص‌های خواب‌آوری را که به خاطر ترک اعتیاد مصرف می‌کردم، در غذایش ریختم. اما او چند قاشق بیشتر نخورد و پس از آن هم خوابید. صبح روز بعد به محض اینکه از خواب بیدار شد، حالش به هم خورد و روی زمین افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: خطای پرستار موجب آسیب دیدگی انگشت نوزاد دختر ۹.۵ ماهه در بیمارستان آیت الله موسوی زنجان شد.
تصاویری از رفتار وحشیانه پرستار پرورشگاه با دختربچه کوچک در انگلیس را مشاهده می‌کنید.
محمد شریفی‌مقدم دبیرکل خانه پرستار گفت: سالانه بیش از ۳ هزار پرستار از ایران مهاجرت می‌کنند. پرستاران در بدو ورود به کشور‌های اروپایی ماهانه ۴ هزار دلار معادل ۲۰۰ میلیون تومان ما حقوق می‌گیرند و بعد از چند ماه حقوقشان به ۷ تا ۸ هزار دلار معادل ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان ما افزایش پیدا می‌کند. پرستارانی که در کشور ما حقوق اداره کاری یعنی ماهانه ۸ تا ۱۰ میلیون تومان معادل ۲۰۰ دلار بیشتر دریافت نمی‌کنند!
طلاق خانم پرستار درکابوس خیانت به مهندس تهرانی
پرستار سه فرزند شاهزاده ویلیام از زمانی که شاهزاده جورج هشت ماهه بود، عضوی از خانواده آن‌ها شد. او که اغلب در لباس‌فرم سنتی کنار آن‌ها است، نماینده یکی از مشهورترین موسسات آموزشی پرستاربچه در بریتانیا است.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محله پرستار باید حداقل ۳ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
بررسی های محله ای برای اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده پرستار نشان می دهد که حداقل ۱ میلیون با رهن ۲۰۰ میلیون تومان باید پرداخت شود.
دبیرکل خانه پرستار هرچند که آمار مهاجرت پرستاران را اعلام می‌کند، اما تاکید می‌کند که همکاران پرستارش، از اعلام این آمار دل‌خوشی ندارند، او می‌گوید: «همکارانم می‌گویند آمار از مهاجرت پرستاران را اعلام نکنید، چون بجای اینکه مشکلات را حل کنند، سنگ‌اندازی می‌کنند برای موسسات کاریابی و راه‌های مهاجرت تا پرستاران برای خروج از کشور دچار مشکل شوند.»
اجاره یک واحد آپارتمان ۹۰ الی ۱۰۰ متری در منطقه پیروزی در محله پرستار حدود ۳ میلیون الی ۱۲ میلیون تومان در ماه است.
سرقت ۷۰۰ میلیونی پرستار قلابی از زن ۹۱ ساله
رسانه ها از اعتصاب بیش از ۷ هزار پرستار در 2 بیمارستان شهر نیویورک واقع در آمریکا خبر می دهند.
پرستار قلابی به دام پیرزن باهوش افتاد!
با توجه به شیوه و شگرد زن جوان، مشخص شد که شقایق، همان سارق سریالی زنان و مردان کهنسال است. با این احتمال، شکات با شقایق مواجهه حضوری شدند و زمانی که از سوی آن‌ها شناسایی شد، زن سارق به سرقت‌های سریالی‌اش اعتراف کرد.
کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در تعقیب زن سابقه‌داری هستند که به بهانه پرستاری از زنان سالخورده قدم در خانه‌هایشان گذاشته و پس از بیهوش کردن آن‌ها با غذای مسموم دست به سرقت طلاهایشان زده است.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی شهرداری را مکلف خواهیم کرد تا ساخت سردیس و یادبود شهدای پرستار و نصب این المان‌ها را در میادین و معابر شهر تهران را در دستور کار خود قرار دهد.
رئیس سازمان نظام پرستاری استان تهران در خصوص وضعیت استخدام پرستارانی که در زمان اوج شیوع کرونا تمدید طرح شدند، گفت: برنامه رسمی تاکنون برای استخدام این افراد صورت نگرفته است. واقعیت این است که علی‌رغم تاکیدات مقام معظم رهبری که نباید به پرستار نگاه کارگر فصلی داشته باشیم، اما برنامه رسمی و برگزاری آزمونی برای استخدام این پرستاران صورت نگرفته است و نه تنها جذبی صورت نگرفته است که حتی تعدیل هم صورت گرفته است.
معاون پرستاری وزارت بهداشت درباره وضعیت مهاجرت پرستاران گفت: آمار رسمی از مهاجرت پرستاران نداریم، اما بر اساس اعلام سازمان نظام پرستاری، سالانه حدود ۱۲۵۰ هزار نفر برای گوداستندینگ (گواهی مورد نیاز برای مهاجرت) درخواست می‌دهند.
معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان نظام پرستاری در خصوص وضعیت مهاجرت پرستاران، اظهار کرد: آمار مهاجرت تقریبا مشابه سال گذشته و حدود ۲۰۰۰ نفر سالانه و به طور میانگین ۲۰۰ پرستار در هر ماه است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودزنی محکوم مالی پس از دستگیری/ سرگذشت دزد عهدشکن/ تبرئه پرستار خانگی از اتهام قتل عمد/ بستری قاتل خیالاتی در تیمارستان/ انتقام جویی با انتشار تصاویر خصوصی ناکام ماند/ درگیری بر سر ارثیه خانوادگی با قتل داماد پایان یافت/ معمای جسد سوخته/ مجازات مرگ برای نامادری که پسر شوهرش را کشت
تبرئه پرستار خانگی از اتهام قتل عمد
رئیس سازمان نظام پرستاری کشور گفت: بیکار شدن نیرو‌های طرحی پرستاری که زحمات زیادی در دوران همه‌گیری کرونا به دوش کشیدند، رفتار درست و شایسته‌ای نیست و باید دست اندرکاران مربوطه به اهمیت حرفه پرستاری که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید زیادی دارند، توجه کنند.
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از غرق شدن پرستار جوان در سد آیدوغموش میانه خبرداد و گفت: پیکر مرد جوان پس از تلاش نیروهای امدادی از سد آیدوغموش بیرون کشیده شد.
متهم گفت: به خاطر قتل ۸۰ درصد پشیمانم! ولی از این که او را طلاق دادم خیلی نادم هستم، چون نباید این کار را می‌کردم و او متوجه می‌شد که نباید با من این گونه رفتار کند!
رئیس کل سازمان نظام پرستاری: در زمان اوج کرونا به بیش از ۱۰ هزار نفر نیرو‌های طرحی با وجود اینکه طرح آن‌ها به اتمام رسیده بود و می‌توانستند استراحت یا کار دیگری را شروع کنند گفته شد که دوره دیگری را با مزایای طرحی مشغول کار شوند و در واقع این نیرو‌ها به سربازی می‌مانند که دوره سربازی آن‌ها به پایان برسد و به آن‌ها گفته شود یک دوره دیگر با همان حقوق و مزایا به عنوان سرباز آن هم در خط مقدم جبهه مشغول شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ