قیمت طلا ممکن است در هفته آینده شاهد جهش کوتاه مدت باشد اما احساسات همچنان ضعیف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواپیمایی گزارش مربوط به سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام‌که منجر به جان باختن معلم خلبان ‌و دانشجوی این پرواز شد را منتشر کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، ارزش سهام عدالت همچنان در سراشیبی سقوط + جدول، در اولین نشست خبری عرضه اولیه فصبا چه گذشت؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۰ تیر ۱۴۰۲، خروج پول‌های حقیقی از ۱.۵ همت گذشت!، خبر منفی برای سهامداران شپنا و خبر مثبت برای سهامداران شبریز؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دادستان عمومی و انقلاب اراک اظهار کرد: با توجه به شرح و علل حادثه، میزان مسئولیت سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی ۳۰ درصد، میزان مسئولیت شهرداری اراک ۳۰ درصد و میزان مسئولیت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک ۴۰ درصد بر اساس نظریه اولیه کارشناسی اعلام شده است.
مدافع جوان تیم فوتبال پرسپولیس پس از سقوط تیمش به جمع سرخپوشان باز می‌گردد.
ویدیویی از سقوط غیر منتظره صاحب خودرو که باعث فرار سارقان شد را ببینید.
جدیدترین رنکینگ تنیسورهای برتر مرد جهان منتشر شد.
هفته ماقبل پایانی رقابت های فصل جاری لیگ برتر حساسیت بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که دنبال فرار از منطقه سقوط دارند پیدا کرده است.
فیلمی از لحظه سقوط یک جنگنده اف ۱۶ آمریکایی در نزدیکی پایگاه هوایی آمریکا در کره جنوبی، در فضای مجازی منتشر شده است. منبع: ایرنا
شایعات در مورد سلامتی و سرطان پوتین از زمان آغاز تهاجم به اوکراین در 24 فوریه 2022 به طور مکرر منتشر شده است. برخی از موارد حضور عمومی پوتین، که در آنها از نظر جسمی متزلزل و ناخوشایند به نظر می‌رسید، به گمانه‌زنی‌ها در مورد داشتن یک بیماری جدی، دامن زد.
پنتاگون آخرین لحظات پرواز پهپاد آمریکایی MQ-9 Reaper بر فراز دریای سیاه را منتشر کرده است.
منابع وابسته به اقلیم کردستان عراق جزییات جدیدی از سقوط بالگرد در دهوک در شمال عراق منتشر کردند.
ویدئویی از آخرین لحظات پرواز هلیکوپتر حامل وزیر ورزش که روز گذشته در بافت سقوط کرد در شبکه‌های اجتماعی منتشر و پربازدید شده است.
تصاویرى از لاشه و محل حادثه بالگرد وزیر ورزش در کرمان منتشر شده است.
طبق جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل با یک پله سقوط مشخص شده است.
ویدیویی ترسناک از سقوط یک خودرو به داخل خیابان منتشر شده است که در پی این حادثه صدمات جدی به عابران پیاده وارد شد.
منابع خبری تصاویری از لحظه سقوط هواپیمای مسافربری در نپال را منتشر کرده اند، بر اساس آخرین خبرها این حادثه تاکنون ۴۰ کشته داشته است.
منابع خبری تصاویری از لحظه سقوط هواپیمای مسافربری در نپال را منتشر کرده اند، بر اساس آخرین خبرها این حادثه تاکنون ۴۰ کشته داشته است.
نخستین رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس روی میز در سال جدید میلادی در حالی برادران منتشر شد که برادران عالمیان با سقوط مواجه شده اند.
طلای جهانی امروز دوشنبه پس از ثبت بدترین هفته خود در پنج هفته اخیر، تحت فشار افزایش ارزش دلار در حالی کاهش یافت که معامله‌گران منتظر نشانه‌های بیشتر در مورد استراتژی نرخ بهره بانک‌های مرکزی بودند.
باهنر گفت: بعضی‌ها خواب‌های خرگوشی می‌بینند که نظام چهار روز دیگر سقوط می‌کند؛ نسل‌های امروز باید بدانند که از همان روز اول انقلاب، دشمنان به ویژه استکبار جهانی می‌گفتند که این انقلاب نهایتاً یک ماه یا ۲۰ روز دیگر می‌ماند و همیشه خودشان منتظر آن بودند.
عکس‌های جدیدی از روز سقوط بازار سهام در سال ۱۹۲۹ منتشر شده است که نشان می‌دهد مردان و زنان وحشت‌زده به این واقعیت دست پیدا کرده‌اند که بیشتر پولی که سرمایه‌گذاری کرده‌اند دیگر از بین رفته است.
در ادامه تحقیقات، پدر "آرنیکا قائم‌مقامی" گفته که با هک شدن آی‌پی‌ تلفن همراه، عکس‌های دخترش به عنوان ضرب و جرح در جریان اغتشاشات توسط ماموران پلیس در فضای‌مجازی منتشر شده است که بابت این موضوع از عاملان این اتفاق شکایت دارد.
رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی روسیه، تصاویری از لحظه سقوط جنگنده این کشور به مناطق مسکونی را منتشر کردند.
یک فروند جنگنده سوخو ۳۴ روسیه در مناطق مسکونی شهر ییسم سقوط کرد. طبق اولین اطلاعات منتشر شده توسط خبرگزاری اینترفکس این جنگنده از نوع سوخو۳۴ بوده است. جنگنده روسی روی مناطق مسکونی شهر سقوط کرده و گفته می‌شود خلبان روسی از این حادثه جان سالم به در برده است. هنوز اطلاعاتی از میزان تلفات جانی این حادثه منتشر نشده است.
ویدئویی از لحظه هدف قرار گرفتن هواپیمای جنگنده روسیه توسط یک موشک ارتش اوکراین منتشر شده که پس از هدف قرار گرفتن و سقوط، آتش عظیم و شعله ور هواپیما را دربر می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ