پلیس سوئیس اعلام کرده که در این حادثه هیچ کس آسیب ندیده و آشوبگران پس از شلیک گلوله‌های پلاستیکی متفرق شدند. به گفته پلیس سوئیس، ۲ آشوبگر که وارد محوطه سفارت ایران شده بودند، بازداشت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهریار- رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری چهار مأمور قلابی در شهر اندیشه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلحانه که از شهروندان با تهدید و ایجاد رعب و وحشت سرقت می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری متهمی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.
فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ فیشینگ حرفه ای با کلاهبرداری ۱۰ میلیاردریالی در این استان خبرداد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق به عنف منزل در شمال شهر تهران خبر داد.
جانشین پلیس آگاهی فراجا از دستگیری ۹۷ نفر در اجرای مرحله سوم طرح سراسری شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز خبر داد.
شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: ۲۰ مظنون در پی حادثه تروریستی شاه چراغ دستگیر شده اند، در واقع هرکس که کوچک‌ترین نقشی در این رابطه داشته، در استان و خارج استان دستگیر شده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره جعل سند اراضی ملی در شهرستان تالش خبر داد.
وزارت کشور عربستان اعلام کرد که در هفته منتهی به ۹ آگوست، ۱۴ هزار و ۲۴۴ نفر در این کشور به خاطر نقض قوانین اقامت، کار و امنیت مرزی دستگیر شده‌اند.
رئیس کل دادگستری استان فارس بیان کرد: تروریست اصلی که اقدام به تیراندازی در حرم کرده و بلافاصله دستگیر شده بود، در اختیار بازپرس قرار گرفته و بازجویی و تحقیقات از او در حال انجام است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل درگیری و تخریب شیشه بانک تجارت فیروز آباد در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.
ناآرامی ها در فرانسه برای دومین شب متوالی در نقاط مختلف این کشور با شدت و خشونت بیشتری ادامه یافت و پلیس تعدادی از معترضان را دستگیر کرد.
ناآرامی ها در فرانسه برای دومین شب متوالی در نقاط مختلف این کشور با شدت و خشونت بیشتری ادامه یافت و پلیس تعدادی از معترضان را دستگیر کرد.
جزئیات بیشتری از ابعاد شورش اخیر در حومه شهر پاریس، پایتخت فرانسه مشخص شده است.
معترضان وابسته به گروه Just Stop Oil، فینال مسابقات قهرمانی راگبی در انگلستان را با دویدن به زمین و پاشیدن پودر نارنجی رنگ به سمت بازیکنان، قطع کردند. در نتیجه این رویداد دو تظاهرکننده دستگیر شدند. این گروه در صفحه توییتر خود نوشت: زمان برای مقابله با بحران آب و هواست. تا زمانی که دولت [بریتانیا]سوخت‌های فسیلی جدید را متوقف نکند، به اقدامات مخرب ادامه خواهیم داد.
روز چهارشنبه ۱۲ آوریل، معترضی که در تلاش برای حمله به امانوئل مکرون در درب ورودی دانشگاه آمستردام بود دستگیر شد. پلیس این فرد را که با سر دادن شعار‌هایی به سمت امانوئل مکرون دوید، دستگیر کرد. این اتفاق در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از دانشگاه آمستردام هلند به همراه پادشاه ویلم الکساندر رخ داد. مهاجم به دلیل اخلال در نظم عمومی و تهدید دستگیر شد. تصاویر کانال AT۵ نشان می‌دهد که چگونه فردی به سمت مکرون می‌دود، اما خیلی سریع توسط محافظان امنیتی متوقف می‌شود. از ابتدای سال جاری معترضان علیه لایحه افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال در فرانسه دست به تجمع و اعتصاب زدند.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه فرزندان برخی نمایندگان در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند و گروه دیگری تابعیت دوگانه دارند، آیا شورای نگهبان این موضوع را برای انتخابات سال آینده لحاظ می کند؟ گفت: برای انتخابات عجله دارید و زمان زیادی باقی مانده و مبنای ما قانون است و تا ان زمان باید دید قانون انتخابات چگونه است.
این بازیکن سابق استقلال، که پس از چهار پنج سال بازی در بلژیک به لیگ داخلی بازگشته، استوری در حمایت از معترضان منتشر کرده بود که باعث شده خیلی ها غیبت او در تمرینات را به دستگیری اش ربط دهند.
جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در ناآرامی‌های روزهای اخیر استان پلیس با معترضان مدارا و خویشتن‌داری کرده است، گفت: فراخوان‌های فضای مجازی تحت مدیریت دشمن با ورود متخصصانه پلیس فتا به خوبی شناسایی شد.
این بیانیه می‌افزاید؛ پس از تلاش معترضان برای عبور از خطوط پلیس و پرتاب راکت به سمت ماموران، افسران بیشتری در محل حاضر شدند.
خبرنگاران آسوشیتدپرس در مسکو شاهد دستگیری ده‌ها نفر در ۱۵ دقیقه اولیه اعتراضات شبانه بودند. نیرو‌های پلیس با ادوات سنگین نظامی در خیابان‌ها حصور داشتند و با معترضانی که فریاد می‌زدند «نه به جنگ» برخورد می‌کردند.
در پی دستگیری دو تن از اعضای گروه اسلامگرای حماس، معترضان فلسطینی در نابلس با نیروهای امنیتی فلسطین درگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ