نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: طرحی در کمیسیون در حال بررسی است که بستر مناسبی را ابرای شنیده شدن اعتراضات و نظرات مردم در خصوص موضوعات مختلف فراهم کرده و زمینه پاسخگو بودن مسئولان را نیز فراهم می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ تجلیل شد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید جلسه‌ای غیرعلنی درباره موضوع بنزین برگزار و در این زمینه شفاف‌سازی کند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ تجلیل شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ تقدیر شد.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس مخالف قیمت گذاری دستوری هستیم و این اقدام را نوعی تحمیل زیان به تولیدکننده، بدون جبران درخور انتظار زیان وی می‌دانیم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سازوکار بازپرداخت بدهی و ایفای تعهدات قطعی دولت به بانک‌ها را تعیین کردند.
معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فراجا گفت: امروز مجلس یازدهم با موافقت به تقاضای رسیدگی لایحه حمایت از عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی، یکبار دیگر انقلابی بودن خود را ثابت کرد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که نهاد قانونگذاری کشور از صبا آذرپیک شکایت کرده است.
سید کاظم دلخوش اباتر، عضو کمیسیون قضایی مجلس، درباره بررسی لایحه حجاب و عفاف در مجلس به تابناک، توضیح داد: ۱۵۰۰ پیشنهاد دیگر از سوی نمایندگان برای تکمیل این لایحه مطرح شده است؛ ضمن آنکه بررسی بر اساس اصل ۸۵ نیز توصیه شده است، زیرا در حال حاضر مجلس درگیر بررسی بودجه و برنامه هفتم توسعه است و زمان کافی برای پرداختن به این لایحه را ندارد.
مجلس نمایندگان آمریکا بدنبال انجام  تحقیقات پیرامون عملکرد رابرت مالی است.
مهاجری درباره قالیباف گفت: او به‌دنبال یک بازی دوگانه است؛ اول اینکه بتواند رئیس مجلس شود و دوم اینکه، از صندلی ریاست مجلس برای رسیدن به کرسی ریاست‌جمهوری ۱۴۰۴ استفاده کند. به همین دلیل، جریان جبهه پایداری، با یک پارادوکس مواجه است، از یک طرف اگر به نفع آقای قالیباف کار کند، عملاً آقای رئیسی را برای انتخابات ۱۴۰۴ ضعیف می‌کند و اگر بخواهد آقای قالیباف را تضعیف کند، به این معنا است که مجبور است به اصولگرایان سنتی و اصولگرایان معتدل میدان بیشتری دهد.
وزیر کشور به‌دنبال حمله مسلحانه که به شهادت عضو مجلس خبرگان منجر شد، در تماس تلفنی با استاندار مازندران ضمن دریافت آخرین اطلاعات این حادثه، بر بررسی سریع و همه‌جانبه این موضوع تاکید کرد.
رئیس مجلس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز ضعف ما در عرصه اقتصاد و معیشت مردم است و مهمترین مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی است، خطاب به همه کشورهای اسلامی نیز گفت که بدانید قدرت جمهوری اسلامی ایران نه تنها تهدیدی برای کشورهای اسلامی نیست، بلکه ما به دنبال امنیت همه کشورهای جهان اسلام هستیم.
رئیس مجلس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز ضعف ما در عرصه اقتصاد و معیشت مردم است و مهمترین مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی است، خطاب به همه کشورهای اسلامی نیز گفت که بدانید قدرت جمهوری اسلامی ایران نه تنها تهدیدی برای کشورهای اسلامی نیست، بلکه ما به دنبال امنیت همه کشورهای جهان اسلام هستیم.
معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن به‌دنبال این است که روی اذهان تأثیرگذاری کند، گفت: دشمن به‌دنبال ایجاد تردید در توحید و خداشناسی است.
به‌نظر می‌رسد مجلس یازدهم ساز دیگری را کوک کرده و به‌جای شنیدن صدای مردم به‌دنبال قطع کردن امواج ارتباطی برای ارسال و شنیدن این صداهاست. رفتاری که شاید بتوان آن را نوعی واکنش معکوس نسبت به اعتراضات و مطالبات مردم قلمداد کرد. طرح الحاق یک ماده به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) که به‌تازگی از سوی مجلس مطرح شده و اتفاقاً بازتاب منفی گسترده‌ای در جامعه داشته است، یکی از همین‌ها است.
معاون اول قوه‌قضاییه گفت: بدنبال توسعه صلح و سازش و استفاده از ظرفیت‌های مردم و معتمدان مجلس برای حل و فصل اختلافات هستیم و درخواست داریم لایحه قانون شورای حل اختلاف هرچه سریع‌تر تصویب شود.
عضو کمیسون شورا‌های مجلس با بیان اینکه دولت با این لایحه به‌دنبال ایجاد یک رویه یکسان در تعطیلات است، ادامه داد: لذا دولت با این لایحه به‌دنبال این است که پنجشنبه‌ها را برای همه ایرانی‌ها در سراسر کشور تعطیل اعلام کند، این یک قدم رو به جلو برای ساماندهی تعطیلات است.
طرح جدیدی در مجلس در دست بررسی است که بندهای آن نشان می‌دهد مجلس به‌دنبال جرم‌انگاری از فیلم‌برداری و تصویربرداری وقایع روز و اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی است.
وزیر اقتصاد گفت: متاسفانه از اظهارات بنده درباره موضع رئیس مجلس سوء برداشت شده و برخی به‌دنبال فرصت برای تفرقه افکنی میان دولت و مجلس‌اند در زمانی که شرایط خاص کشور بیش از پیش نیازمند همکاری است.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث و اتفاقات اخیر پیامی روشن بهمراه داشت و بار دیگر نشان داد سازمان سیا و موساد بدنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش هستند.
حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس جمهور در صحن علنی مجلس گفت: وحدت و انسجام ملی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و دشمن را ناامید می کند.
احمد علیرضابیگی نماینده مجلس نزدیک به احمدی‌نژاد در این رابطه گفت: ادامه یا عدم تداوم عضویت آقای احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام حادثه مهمی است که می‌تواند تفسیر‌ها و تأویل‌های بسیاری به‌دنبال داشته باشد.
دفتر نانسی پلوسی برخی گزارش‌ها را که در آن گفته شده در صورت پیروزی جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان، او به دنبال تغییر سمت خود خواهد بود، رد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ