یک وبسایت خبری فوتبال ترکیه ادعا کرده که مهدی طارمی با باشگاه فنرباغچه به توافق شخصی رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد سردار آزمون در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته است.
یکی از اتفاقات جالب در این جلسه استماع احتیاط گراش هنگام صحبت کردن بود. او که حالا تحت سوگند صحبت می‌کرد حاضر نشد برخی ادعا‌هایی که پیش از این در رسانه‌های مطرح کرده بود را باز کند. برای نمونه او پیش از این از یک سفینه فضایی بزرگ به اندازه زمین فوتبال در اختیار دولت آمریکا به رسانه‌ها گفته بود، اما در این جلسه حاضر به صحبت درباره جزئیات این ادعا نشد و اعلام کرد به دلیل مسائل امنیتی تمایلی به صحبت در این باره ندارد.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید هدف تیمش مثل هدف بزرگترین تیم‌های اروپا و رسیدن به قهرمانی است.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: جزایر سه گانه بوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ، جزء لاینفک و ابدی سرزمینی جمهوری اسلامی ایران هستند و هرگونه ادعا در این باره را دخالت در امور داخلی و قلمرو سرزمینی خود می‌دانیم و چنین ادعا‌هایی را از جانب هر طرفی مطرح شود محکوم می‌کنیم.
معاون ورزشی باشگاه استقلال در آخرین حرفهایش مدعی شده که کار پیوستن دروازه بان ملی پوش پرسپولیس به این تیم تمام شده است.
برخی گروه‌های هواداری سپاهان مدعی شده‌اند که رضا اسدی جزو سهمیه بزرگسالان زردپوشان محسوب نمی‌شود.
جانفرانکو زولا، ستاره سابق چلسی ادعای بزرگ درباره رومن آبراموویچ، مالک سابق باشگاه لیگ برتری را تایید کرد.
طبق برآورد‌های CSIS، ساخت هواپیمای C ۹۱۹، تا امروز حدود ۴۹ میلیارد دلار هزینه داشته؛ هرچند که تعیین دقیق رقم این هزینه غیرممکن است؛ چرا که داده‌های دقیقی درباره امور مالی COMAC در دسترس نیست. البته این هواپیما، اولین هواپیمای بومی کمپانی COMAC نیست؛ اما به دلیل ابعاد بزرگ C ۹۱۹، حالا این هواپیما در کانون توجه قرار گرفته است. هواپیمای C ۹۱۹، گنجایش ۱۹۲ مسافر را دارد و می‌تواند تا ۵۵۵۰ کیلومتر پرواز کند.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان تاکید کرد که مهم‌ترین هدف در بازی برابر پیکان حفظ روند صعودی تیم است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان یک بار دیگر از کیفیت بالای فوتبالیست‌های ایرانی تمجید کرد.
سرمربی تیم ملی قطر گفت که تلاش می‌کند تا سطح فنی تیمش به تیم‌های بزرگ جهان نزدیک شود.
مربی تراکتور در خصوص تازه ترین اتفاقات مربوط به این تیم توضیحاتی ارائه داد.
وب‌سایت فناوری Input با مقایسه‌ای میان گلکسی اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس، اتهاماتی را مبنی بر استفاده از ترفندهای هوش مصنوعی برای تولید عکس‌های اغراق‌آمیز علیه سامسونگ برانگیخت. علاوه بر این، یک یوتیوبر به‌نام الکسی بکسی نیز با انتشار ویدیویی ادعا کرده که این غول کره‌ای از حقه‌های نرم‌افزاری برای ایجاد نتایج چشم‌گیر برای عکس‌های با بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری استفاده می‌کند.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند آینده یورگن کلوپ در لیورپول با تهدید مواجه است و بعد از شکست دیشب مقابل رئال مادرید مذاکراتی در هیات‌مدیره باشگاه درباره استعفای او انجام شده است.
یک رسانه فرانسوی می‌گوید با وجود اخبار اخیر درباره قریب‌الوقوع بودن تمدید قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن او تمایل دارد تابستان امسال این باشگاه را ترک کند.
سردار رحیمی فرمانده پلیس تهران بزرگ گفته است، درباره ادعای رسانه‌های آذربایجانی باید گفت فردی با انگیزه شخصی برای آزاد کردن همسرش که مدعی بود در طبقه چهارم سفارت بوده، به آنجا حمله کرده است.
دبیرکل ناتو در مصاحبه هایی با تکرار ادعای بی اساس محور غرب درباره درخواست کمک روسیه از ایران در عملیات ویژه نظامی مسکو ادعا کرد: تانک‌ها تغییر بزرگی را در جنگ اوکراین ایجاد خواهند کرد.
دانشمندان سیبری ادعا می‌کنند که یک مقبره دارای شواهدی از فرهنگ باستانی جدید و ناشناخته است.
در حالی که گفته می‌شد تیم ملی فوتسال ژاپن کادر فنی خود را پس از دیدار با عربستان تقویت کرده‌ است، این ادعا از سوی سرمربی ژاپن تکذیب شد.
رئیس جمهور اوکراین با ادعای نقشه روسیه برای انفجار سدی بزرگ در منطقه خِرسون، از کشورهای غربی خواست تا به مسکو درباره این نقشه، هشدار دهند.
جواد کریمی قدوسی گفت: می‌خواستند در آتش‌سوزی بزرگ اوین یک جمعی از زندانی‌ها کشته شوند و مهدی هم با آن سوابقش کشته شود و برای جمهوری اسلامی مظلوم چه پاپوشی درست کنند.
جواد کریمی قدوسی گفت: می‌خواستند در آتش‌سوزی بزرگ اوین یک جمعی از زندانی‌ها کشته شوند و مهدی هم با آن سوابقش کشته شود و برای جمهوری اسلامی مظلوم چه پاپوشی درست کنند.
ستاره جوان والیبال ایران با لژیونر شدن اهداف بزرگی در سر دارد.
کالین کال، معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا گفت که جلوگیری از یک رقابت تسلیحات هسته‌ای از زمان پایان جنگ سرد تاکنون به یک چالش بسیار بزرگ تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ