استقلال در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالدو که اکنون در عربستان سعودی و تیم النصر فوتبال بازی می‌کند، اخیراً تبلیغ‌هایی از سایت ورزشی LiveScore، برند سلامتی Therabody و صرافی ارز دیجیتال Binance در حساب خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. رونالدوی پرتغالی که پدر ۵ فرزند است، درآمد خوبی از اینستاگرام دارد چرا که ۵۹۷ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند و بیشترین تعداد فالوئر در این شبکه اجتماعی است.
قرعه رقابت های لیگ برتر بیست و سوم برای ساکت الهامی طوری رقم خورده که تیم او از ابتدا تا پایان مسابقات کار سختی در پیش خواهد داشت.
تمرین تاکتیکی شاگردان حسین عبدی قبل از بازی حساس با قطر به مدت یک ساعت برگزار شد.
در آستانه بازی حساس با پرسپولیس، بازیکنان هوادار بدون استرس برای سرمربی تیم‌شان جشن تولد گرفتند.
تصویری از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر سه ساعت مانده به آغاز جدال حساس پرسپولیس و نساجی مازندران را می‌بینید که اکثر سکوها با پرچم‌های قرمز پوشیده شده است. پرسپولیس امروز در صورت کسب پیروزی در خانه نساجی قهرمان لیگ برتر بیست‌ودوم می‌شود. بازی از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد
هیچ جشن قهرمانی برای رئال مادرید در کار نیست و بازیکنان امروز ساعت 16:30 به وقت تهران باید در کمپ تمرینی والدبباس حاضر شوند.
سایت «گل پوینت» پرتغال در پایان این بازی حساس آمار و امتیازات بازیکنانی که در استادیوم لوز به میدان رفتند را منتشر کرد. بر اساس آمار این وب سایت، طارمی با کسب ۶.۹ امتیاز بهترین بازیکن زمین لقب گرفت
ساکت الهامی یازده مرد ابتدایی خود برای ترکیب اصلی هوادار را انتخاب کرد.
گل گهر توانست با ارائه یک بازی خوب و حساب شده در نیمه نخست، با برتری 2 بر صفر به رختکن برود.
تیم ملی بسکتبال ایران فردا از ساعت 9:30 صبح به وقت تهران در یک بازی حساس به مصاف ژاپن می رود.
حدود یک ساعت مانده به مسابقه حساس لیورپول - رئال در آنفیلد، هواداران قهرمان سابق اروپا آرام آرام سکوهای ورزشگاه را پر می‌کنند.
بازی سوم سریک و سایپا امروز ساعت 14 از آنتن پخش می‌شود.
ساکت الهامی یازده نفر اصلی خود برای بازی حساس با نفت مسجد سلیمان را انتخاب کرد.
دروازه بان تیم ملی هندبال ایران در گفتگو با سایت فدراسیون جهانی به عملکرد خوبش در بازی اول اشاره کرد و گفت: در حساس ترین شرایط دیدار برابر شیلی گفتم خدایا کمک کن تا در این دیدار پیروز شویم.
یران باید همین امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در دومین تقابل به مصاف مونته‌نگرو برود؛ بازی‌ای بسیار حساس که نتیجه‌اش در سرنوشت ایران در رقابت‌های جهانی تأثیر بسزایی دارد.
کنفرانس خبری کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران پیش از بازی حساس با آمریکا را میتوانید از آنتن تماشا کنید.
شاگردان کی‌روش امروز و در فاصله دو روز تا بازی حساس با امریکا، یک جلسه تمرینی برگزار خواهند کرد.
تماشاگران دو تیم ملی فوتبال ایران و ولز که از ساعات ابتدایی صبح امروز در مسیرهای منتهی به ورزشگاه احمد بن علی حضور داشتند با شور و اشتیاق بالا منتظر شروع این دیدار حساس هستند.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۲۹ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد، این در حالی است که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز این شاخص روی عدد ۱۳۰ یعنی بازه ناسالم قرار داشته است.
امروز (جمعه) ۲۰ آبان ۱۴۰۱، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، از ساعت ۱۷:۰۰ در تهران به مصاف چین رفت که این دیدار با حساب ۷۲ - ۸۱ به سود چین پایان یافت.
آلیسون بکر در دیدار حساس با سیتی به عنوان دروازه‌بان، فراتر از انتظار درخشید؛ او مقابل هالند کلین‌شیت کرد و تک گل بازی را هم ساخت.
رئال مادرید و بارسلونا از ساعت ۱۷:۴۵ امروز در دیداری حساس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند.
ساکت الهامی با چند تغییر ترکیب اصلی تیمش را مقابل سپاهان پرستاره چیدمان کرده است.
سایت «الکوره» در گزارشی با تیتر آمریکا بعد از ۲۴ سال سیلی ایران را تلافی می‌کند؟ به این بازی حساس پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ