دمنوش لاغری زنجبیل به دلیل داشتن طعم و طبعی گرم، سوخت و ساز بدن را تا حدودی افزایش می‌دهد. زمانی که اشتهایتان زیاد است، زنجبیل تازه را به صورت معکب‌های کوچک خرد و خشک کرده و آن را به غذا‌ها و چای خود اضافه کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنار یک رژیم غذایی اصولی و برنامه ورزشی این توصیه ها چربی سوزی تان را دوبرابر می کند.
داشتن مقدار بیش از حد چربی در ناحیه شکم یکی از بزرگترین عوامل خطر برای سوزش سر دل است. اگر اضافه وزن دارید یا چاق هستید، کاهش وزن ایده خوبی است. چاقی منجر به افزایش فشار در معده می‌شود که به نوبه خود محتویات معده را به مری می‌راند که می‌تواند باعث سوزش سر دل شود.
نتایج یک مطالعه نشان داد شام دیرهنگام موجب افزایش قندخون و کاهش روند چربی سوزی می‌شود.
ادویه های لاغری کننده ای وجود دارد که برای افراد چاق بسیار مناسب است، مصرف این ادویه جات موجب افزایش سوخت و ساز بدن می شود و کمک بسیاری به لاغری می کند.
همه ما دوست داریم که در فصل تابستان اندام متناسبی داشته باشیم. مصرف چای سبز می‌تواند در این راه به ما کمک کند. هنگامی که مصرف چای سبز با ورزش همراه شود، فلاونید‌ها و کافئین چای سبز موجب چربی سوزی بیشتر شده و فرد وزن بیشتری کم می‌کند. یکی دیگر از دلایلی که مصرف چای سبز قبل از ورزش موجب کاهش وزن می‌شود، داغی چای است. این داغی درست خلاف باور همگانی است که فکر می‌کنند نوشیدنی خنک موجب افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود.
از آنجایی که سوشی حاوی پروتئین بدون چربی، چربی‌های سالم و کربوهیدرات است می‌تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد.
بر اساس نتایج تحقیقات جدید کنگره اروپایی چاقی در دوبلین ایرلند، طب سوزنی گوش همراه با یک رژیم غذایی کنترل‌شده می‌تواند به طور قابل توجهی وزن بدن، شاخص توده بدن و چربی آن را کاهش دهد.
اگر به دنبال کاهش وزن هستید، چربی‌سوزی بی‌نهایت مهم است. لازم است تعداد کالری‌هایی را که طی رژیم غذایی روزانه‌تان دریافت می‌کنید بررسی نمایید و می‌توانید این کار را با یک کالری شمار انجام دهید تا به روش درست و بادقت در روند کسر کالری مصرفی قرار بگیرید و بتوانید در نهایت به طور مؤثر چربی بسوزانید.
تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن یک وعده غذایی کامل قبل از خواب می‌تواند باعث شود بدن کالری‌های اضافی را به‌جای سوزاندن انرژی، به عنوان چربی ذخیره کند.
تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن یک وعده غذایی کامل قبل از خواب می‌تواند باعث شود بدن کالری‌های اضافی را به‌جای سوزاندن انرژی، به عنوان چربی ذخیره کند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک ساختمان هفت طبقه تجاری_ انباری که کاربری اصلی آن در زمینه تولید و فروش پارچه‌های رویه کفش و مصنوعات چرمی بوده در طبقه همکف ۲ مغازه در کنار یکدیگر به وسعت ۳۰ متر دچار آتش سوزی شده است.
گل کلم خاصیت فراوانی دارد که یکی از مهم‌ترین خواص آن تنظیم چربی خون بدن است؛ گل کلم می‌تواند چربی خون بالا را پایین بیاورد و آن را تنظیم کند.
طبق مطالعه جدیدی که در مجله مواد مغذی (Nutrients) منتشر شده است، خوردن روزانه ۲۵ گرم «بلوبری» خشک‌شده منجمد (معادل یک فنجان بلوبری طبیعی) می‌تواند کارایی ورزشی را بهبود بخشد و به چربی‌سوزی بیشتر بدن در حین ورزش منجر شود.
بر اساس این مطالعه، توانایی چربی‌سوزی برای تأمین انرژی در افرادی که تا دیروقت بیدار می‌مانند، در سطح پایین‌تری قرار دارد؛ این موضوع، به معنای امکان ذخیره‌ی چربی‌ها در بدن و افزایش احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ و بیماری‌های قلبی‌عروقی است.
از سوی دیگر، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف مقادیر زیاد سرکه سیب تأثیر منفی دارد، با توجه به اینکه سرکه یک ماده بسیار اسیدی است که باعث تهوع، سوزش گلو و ورم معده می‌شود و همچنین باعث کاهش پتاسیم در بدن می‌شود؛ که به نوبه خود منجر به تداخل منفی با برخی دارو‌ها مانند انسولین و دیورتیک‌ها می‌شود.
داده‌های جمع آوری شده از بیش از ۹۰۰۰۰ نفر نشان می‌دهد که ورزش در زمان بعدازظهر می‌تواند به افزایش طول عمر فرد کمک کند. با این وجود، ورزش صبحگاهی احتمالا باعث چربی سوزی بیش تری می‌شود.
چغندر یا Beta Vulgaris دارای پروتئین و چربی بسیار کمی است. خام یا پخته آن حدود ۸ تا۱۰ درصد کربوهیدرات دارد که بیشتر شامل قند‌های ساده مثل گلوکز (۷۰ درصد) و فروکتوز (۸۰ درصد) است.
به گفته متخصصان، داشتن یک رژیم غذایی سالم می تواند به بهبود روند هضم مواد غذایی کمک کند. از سوی دیگر غذاهایی که سرشار از چربی اشباع‌شده هستند به پوشش روده آسیب می‌رسانند و سلامت کلی فرد را در خطر قرار می‌دهند.
به گفته متخصصان، داشتن یک رژیم غذایی سالم می‌تواند به بهبود روند هضم مواد غذایی کمک کند. از سوی دیگر غذا‌هایی که سرشار از چربی اشباع‌شده هستند به پوشش روده آسیب می‌رسانند و سلامت کلی فرد را در خطر قرار می‌دهند.
کروم پیکولینات مکملی است که بسیاری از مردم آن را مصرف می‌کنند، زیرا برای کاهش حساسیت به انسولین، سوزاندن چربی و عضله سازی تبلیغ می‌شود.
معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: روز گذشته یک لنج چوبی باری با ۸ نفر خدمه در ۸۰ مایلی از بندر چابهار دچار آتش سوزی شده بود که ۴ نفر خدمه آن توسط یک کشتی خارجی و با هماهنگی مرکز (MRCC) چابهار نجات یافتند.
توانایی چربی‌سوزی برای تأمین انرژی در افرادی که تا دیروقت بیدار می‌مانند، در سطح پایین‌تری قرار دارد؛ این موضوع، به معنای امکان ذخیره‌ی چربی‌ها در بدن و افزایش احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ و بیماری‌های قلبی‌عروقی است.
گل کلم به‌دلیل فیبر بالا گوارش را کُند و احساس سیری ایجاد می‌کند و در نتیجه فرد به‌طور خودکار به مصرف کالری کمتری طی روز روی خواهد آورد. خاصیت دیگری که در گل کلم به کاهش وزن کمک می‌کند، پرآب‌بودن این ماده غذایی است.
نوشیدن مایعات کافی در تابستان یکی از مهم‌ترین توصیه‌های حفظ سلامت بدن است. البته بعضی نوشیدنی‌ها علاوه بر تامین رطوبت بدن به چربی‌سوزی نیز کمک می‌کنند که در کنار تغذیه متعادل و ورزش منظم راهکار مناسبی برای رسیدن به تناسب‌اندام خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ