شروع کار امیر غفور در شهداب یزد با شکست همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غفوری گفت: شامگاه گذشته یکی از ماموران پلیس راهور استان کرمان طبق قانون به یک خودرو متخلف که راننده خانم آن مشغول صحبت با تلفن همراه بوده ایست می‌دهد و ضمن تذکر به ممنوعیت صحبت با تلفن همراه حین رانندگی با برداشتن شماره پلاک از راننده طلب مدارک می‌کند، اما راننده با بی توجهی به تخلف ارتکابی شروع به طفره رفتن و داد و فریاد و پس از پیاده شدن به سمت مامور حمله ور شده و مامور را از ناحیه کتف زخمی می‌کند.
‍پشت خط زن تیم ملی والیبال بلغارستان به شهداب یزد پیوست.
علی اصغر مجرد، ملی پوش والیبال ایران به باشگاه راپید بخارست رومانی پیوست و هم‌تیمی امیر غفور شد.
شهداب با معروف و غفور بازهم به سانتوری و موزرسکی باخت
در هر صورت آقای بهروز عطایی از آقای امیر غفور برای حضور در تیم ملی دعوت کردند، دو نوبت هم از ایشان دعوت کردند، ولی ایشان نیامدند. در هر حالی امیر غفور یکی از ستاره‌های والیبال ایران است و از سرمایه‌های والیبال ایران محسوب می‌شود. این هم تیم ملی هست، تیم ملی ۱۶ یا ۲۰ بازیکن می‌خواهد که وارد رقابت با هم و وارد رقابت‌های جهانی شوند. تیم ملی والیبال ما سال بسیار سختی دارد. این تصمیم خود امیر غفور بود که به تیم ملی نیاید و این تصمیم از طرف خودش بود، چون بهروز عطایی او را دعوت کرد. تصمیم امیر غفور به نیامدن بود.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران به خداحافظی امیر غفور با بازی های ملی واکنش نشان داد.
اعلام دعوت شدن غفور از سوی رییس فدراسیون، آن هم یک هفته پیش از اعلام اسامی کادر فنی، خود ناگفته‌هایی از تحمیل و دخالت روسا در امور فنی تیم ملی دارد. این پازل با اضافه‌شدن افشاردوست به دستیاران عطایی کامل شده است...
اولین نشست رسمی ستاد بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ به ریاست غفور کارگری و با حضور روسای فدراسیون‌هایی که در این بازی‌ها نماینده خواهند داشت، برگزار شد.
شهداب یزد با امیر غفور، ارزشمندترین بازیکن لیگ والیبال و با هدایت محمدرضا تندروان دوباره قهرمان لیگ شد.
امیر غفور و امین اسماعیل نژاد نشان دادند که از رابطه خیلی خوبی با یکدیگر برخوردار هستند.
رئیس فدراسیون والیبال گفت: افتخار والیبال این است که باشگاه‌های بخش خصوصی حضور پررنگی در لیگ دارند و ما با ازدیاد پیشنهاد برای حضور در لیگ برتر مواجه هستیم.
شهداب یزد و پاس گرگان، امیر غفور یا امین اسماعیل نژاد کدام یک مرد اول میدان خواهد شد؟
امین اسماعیل‌نژاد از امیر غفور به‌عنوان اسطوره و الگوی خود یاد کرد.
تیم پاس گرگان در دیدار جذاب و دیدنی موفق به شکست هورسان رامسر شد تا با اقتدار به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند و حریف شهداب یزد در این مرحله شود.
امیر غفور بازیکن تیم والیبال شهداب یزد عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار دوم پلی‌آف لیگ برتر مردان را به خود اختصاص داد.
امیر غفور و امین اسماعیل نژاد ستاره های درخشان روز اول مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال بودند.
مهدی مهدوی در رابطه با راز هماهنگی اش با امیر غفور صحبت کرد.
غفور کارگری، رئیس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در پیست توچال در آخرین روز از رقابت‌های آزاد قهرمانی کشور پارااسکی و مراسم اختتامیه این مسابقات شرکت نمود.
لحظاتی قبل از بازی فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان
سردار غفور کارگری به عنوان یکی از سرداران سپاه پاسداران، در لیست تحریمی‌های اتحادیه اروپاست و نمی‌تواند تیم‌های ورزشی پارالمپیک را در بسیاری از مسابقات برون‌مرزی همراهی کند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش دلیل انصراف از حضور در انتخابات ریاست کمیته ملی پارالمپیک را حضور غفور کارگری عنوان کرد.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شوند.
امیر غفور در این فصل برای شهداب یزد توپ می زند و فردا این تیم با گیتی پسند اصفهان رقابت خواهد کرد.
جواد نکونام در نشست خبری پیش از شروع لیگ رسما اعلام کرد وریا غفوری را برای پست مدافع راست جذب نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ