اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در اختتامیه اردوی انگیزشی-آموزشی کارآفرینی کسب و کارهای خانگی ویژه دختران طرح ملی یاس (یاران آسیب‌ستیز) هلال‌احمر، بر حمایت از اجرای طرح و تداوم و توسعه آن تاکید کرد.
اختتامیه نمایشگاه تخصصی عملکرد و پیشرفت و محلات مردم سالار اسلامی با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
فرزند آیت‌الله مصباح یزدی (ره) در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت گفت: در جریان انقلاب دانشجویانی داشتیم که انقلابی بودند و بسیار پر شور ظاهر شدند و از دیوار سفارتخانه آمریکا بالا رفته و این مرکز جاسوسی را با قاطعیت تسخیر کردند، ولی چند سالی نگذشت که از کار خود توبه کردند و با همان آمریکا دست سازش و دوستی دادند.
اختتامیه نخستین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار می‌شود.
مؤسسه نیکوکاری مهرطه برگزار می کند: اختتامیه دهمین دوره جایزه کتاب مهر با انتخاب و معرفی برترین کتاب رمان سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱اختتامیه دهمین دوره جایزه کتاب مهر با انتخاب و معرفی برترین کتاب رمان منتشرشده در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در حوزه نوجوان، توسط مؤسسه نیکوکاری مهرطه، با همکاری پنج مؤسسه دیگر در تاریخ ۲۶ تیر ماه در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
طرح «مترو اسپرت» که با هدف آشنایی بیشتر مردم با ورزش‌های همگانی در چند ایستگاه مترو تهران اجرا شد، با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.
طرح «مترو اسپرت» که با هدف آشنایی بیشتر مردم با ورزش های همگانی در چند ایستگاه مترو تهران اجرا شد، با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.
طرح «مترو اسپرت» که با هدف آشنایی بیشتر مردم با ورزش های همگانی در چند ایستگاه مترو تهران اجرا شد، با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.
روزنامه جمهوری اسلامی از اهدای کارت هدیه ۲میلیون تومانی به خبرنگاران حاضر در نشست خبری نماینده مدیرعامل طرح جنجالی پتروشیمی میانکاله مازندران خبر داد.
همزمان با برگزاری اختتامیه نخستین رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای توسط همراه اول، از تیم‌های منتخب تقدیر شد.
اختتامیه کلاس مربیگری فوتبال A آسیا امروز در اصفهان و با حضور رئیس کمیته آموزش (ابراهیم شکوری) برگزار شد.
اختتامیه چهل‌ودوم دارالقرآن شهید کارگرسامانی در سالگرد شهادتش
اختتامیه جشنواره تقدیر از نقدهای برتر درباره قوه قضائیه همزمان با ایام ولادت پر سعادت امام زمان (عج) در تهران و با حضور مسئولان عالی قضائی برگزار شد.
مراسم افتتاحیه سه هزار و ۵۰ طرح محرومیت‌زدایی بسیج، صبح امروز با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد.
اختتامیه دومین دوره کارگاه مشاوره ای تخصصی ازدواج ویژه کارکنان مجرد آجا با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد.
آخرین تمرین گل‎‌گهر روز آینده در سیرجان برگزار خواهد شد و سپس این تیم بار دیگر به تهران سفر خواهد کرد.
طرح لباس و پرچم کشور ایران در مراسم افتتاحیه به نمایش در آمد.
رییس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در نشست خبری در آستانه شروع رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به طرح مواضع خود درباره مسائل مختلف مرتبط با این رقابت‌ها پرداخت.
آیین پایانی پنجمین دوره مسابقه دانش‌آموزی نور؛ گرامیداشت ابوریحان بیرونی همزمان با روز جهانی علم درخدمت صلح و توسعه در روز جمعه ۲۰ آبان در تهران برگزار می‌شود.
اختتامیه کلاس مربیگری درجه A امروز در کمپ تیم های ملی برگزار شد.
اختتامیه مجمع عمومی سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه
اختتامیه دهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری
دبیر جشنواره نقد برتر علت تاخیر در برگزاری اختتامیه جشنواره نقد برتر را تعداد بالای آثار ارسالی و استقبال جامعه دانشگاهی و علمی کشور اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ