فیلم لحظه اصابت موشک‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مقر تروریستها در کردستان عراق مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین موشک بالستیک قاره‌پیمای اتمی عملیاتی شوروی به اسم R-5 پوبدا توسط صنایع هوافضای یوزماش طراحی و تولید شد، این صنایع پس از فروپاشی شوروی رونق خود را از دست داد.
لحظه اصابت موشک فتاح به هدف فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشکی که امروز رونمایی آن صورت گرفت، موشکی است که در دنیا کم نظیر است به نحوی که با رونمایی این موشک ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری شد. موشک فتاح به دلیل فناوری که دارد هیچ ضد موشکی برای آن وجود ندارد در حالی که برای سایر سلاح‌ها مانند تانک، ناو، هواپیما و غیره موشک ضد آن وجود دارد و حتی برای سایر موشک‌ها هم ضدموشک‌هایی ساخته شده است. موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست برای اینکه موشک‌های ضدموشک طبق یک بردار مشخص حرکت می‌کنند که البته سرعت آنها از سرعت کمی هم برخوردار است. منبع: صداوسیما
خبرگزاری آماج نیوز نیز به نقل از منابع محلی گزارش داده که «درگیری شدید میان مرزبانان ایرانی و طالبان در روستای مامکی، ولسوالی کنگ جریان دارد. این خبرگزاری همچنین مدعی شده است که موشک‌های ایران حتی به شهر زرنج نیز اصابت کرده است. این ادعا توسط مرزبانی ایران تکذیب شد.
با رسیدن موشک‌های مقاومت فلسطین به منطقه حولون واقع در نزدیکی تل‌آویو و فعال شدن پدافند موشکی صهیونیست‌ها، وحشت از تکرار اصابت این موشک‌ها صهیونیست‌ها را فراگرفته است.
اوریت استروک وزیر ماموریت های ملی رژیم صهیونیستی با انتشار فیلمی از وارد آمدن آسیب به خودرو خود در شهرک سدیروت خبر داد.
گفته می‌شود تصاویر محل اصابت موشک‌های مقاومت در عسقلان تهیه شده است که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک پایگاه خبری عرب زبان از اصابت موشک‌های پیشرفته نیروهای مقاومت به مناطقی از جنوب تل‌آویو خبر داد.
نیروی‌های روسیه از موشک‌های ضدزره دهلاویه ایران که در واقع کپی موشک ضد زره کورنت خودشان است استفاده می‌کنند، حال برخی منابع روسی مدعی شدند ویدیو مربوط به شلیک و اصابت این موشک به زرهپوش اوکراینی است.
به گزارش منابع خبری خبرها حکایت از اصابت موشک‌ها و راکت‌ها به مناطق صهیونیست نشین و ساختمان‌های شهری را دارند.
تلویزیون‌های شهرک‌نشین‌های صهیونیست با تصاویری از حملات موشکی و اصابت موشک‌ها به شهرک‌ها هک شدند.
نیرو‌های اوکراینی هنگام عقب راندن نیرو‌های روسی در منطقه دونتسک، پیاده نظام و خودرو‌های زرهی روسیه را در انفجار‌های بزرگ منفجر کردند. در این فیلم دراماتیک، تعدادی از اهداف روسی را می‌توان دید که در حال دود شدن هستند و خودرو‌های زرهی پس از اصابت موشک‌ها و حملات توپخانه اوکراینی در آتش می‌سوزند.
سردار نقدی گفت: بازدارندگی آن‌ها در بمب اتم است، اما ما موشک بالستیکی درست کردیم که در عرض هشت ثانیه در موضع اصابت از هر پدافندی عبور می‌کند و این موشک هم نقطه‌زن و از اختراعات جمهوری اسلامی است، در دنیا هیچکدام از موشک‌های بالستیک نقطه‌زن نبودند به جز یک موشک اسکندر روسیه که ۳۰۰ کیلومتر هم بیشتر برد نداشت.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اصابت موشک‌های «هیمارس» آمریکایی به کشته شدن ۶۳سرباز روسی در ساختمانی در شهر اشغالی «ماکییوکا» در شرق اوکراین منجر شد. این اعترافی غیرعادی برای ارتشی است که اغلب از اعتراف به خسارات جدی خودداری کرده است.
منابع خبری عراق از اصابت ۸ فروند راکت «گراد» به پایگاه نظامی ترکیه‌ای «زلیکان» در موصل خبر دادند.
یک مقام اطلاعاتی آمریکا در مصاحبه با آسوشیتدپرس از کشته شدن دو نفر بر اثر سقوط موشک های روسیه در لهستان خبر داد.
در پی اصابت موشک‌های ایران به مقر یک حزب کردی-ایرانی در شهر کویه در نزدیکی اربیل، مرکز منطقه خودمختار کردستان در شمال عراق، حداقل یک نفر کشته شد.
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در میدان گازی کومور در سلیمانیه عراق بر اثر اصابت 4 فروند راکت خبر دادند.
رسانه‌های اوکراینی از احتمال اصابت موشک به دفتر «زلنسکی» در پی حمله هوایی ارتش روسیه به کی‌یف خبر دادند.
فعالان شبکه‌های اجتماعی تصویری را منتشر کرده اند که نشان می‌دهد کمال کریمی یک عضو ارشد گروهگ تروریستی موسوم به حزب دموکرات کردستان ایران در حال مصاحبه است که چند انفجار پی در پی رخ می‌دهد. این فعالان شبکه‌های اجتماعی مدعی شده اند این انفجار‌ها مربوط به اصابت موشک‌های سپاه پاسداران ایران به مقر گروهک تروریستی است.
شهردار خارکف با بیان اینکه یکی از موشک‌ها به خانه‌ای اصابت کرد و یک زن در این حمله جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: خانه‌ای در همان منطقه به دلیل سقوط قطعات موشک در آتش سوخت.
منابع عراقی شامگاه دوشنبه از اصابت چند فروند راکت به اربیل در شمال این کشور خبر دادند.
برخی منابع خبری بامداد شنبه گزارش هایی تایید نشده از اصابت راکت به نزدیکی پایگاه آمریکا در میدان نفتی العمر در دیرالزور سوریه منتشر کردند.
لاپید با اشاره به ترور خالد منصور، یکی از رهبران برجسته جنبش جهاد اسلامی گفت، این تلاش عملیاتی و اطلاعاتی و دستاوردی فوق‌العاده است. ارتش اسرائیل حمله به اهداف و فعالان و ناکام گذاشتن شلیک موشک‌ها در اصابت به هدف را ادامه می‌دهد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که در شرایط کنونی عجله‌ای برای پایان نبرد و درگیری با دشمن صهیونیستی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ