مهاجم تیم ملی فوتبال هلند بار دیگر به بی احترامی مسی به او در جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچستریونایتد در بیانیه‌ای رسمی تکلیف سه بازیکن این تیم را مشخص کرد.
منچستریونایتد تصمیم گرفته، ووت وخهورست را نگه ندارد و مهاجم قرضی برنلی را به تیمش برگرداند. اریک تن‌هاخ اکنون چهار مهاجم دیگر را زیر نظر دارد.
تصاویری از عصبانیت آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، از ووت وخهورست، مهاجم هلندی این تیم، در جریان شکست دیشب این تیم از سویا در لیگ اروپا خبرساز شده است.
اریک تن‌هاخ به انتقادها از او بابت استفاده از ووت وخهورست در خط حمله یونایتد واکنش نشان داد و گفت علت اصلی بازی کردن مهاجم هلندی قدرت بدنی و آمادگی جسمانی بالای او است.
ووت وخهورست، مهاجم هلندی یونایتد، با اشاره به درگیری‌هایش با فرانکی دی‌یونگ در دیدار شیاطین سرخ و بارسلونا می‌گوید وظیفه دارد برای بازیکنان حریف آزاردهنده باشد.
وخهورست معتقد است که منچستریونایتد در این فصل در پی کسب چهارگانه خواهد بود.
ووت وخهورست، بازیکن هلندی جدید منچستریونایتد، در دیدار امشب مقابل لیدز عملکرد خوبی داشت ولی روی کین می‌گوید از او انتظار بیشتری دارد.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی یونایتد، به ووت وخهورست، هم‌تیمی‌ هلندی جدیدش، لقب بوبو یا احمق داده که اشاره به درگیری مشهور او با لیونل مسی در جام جهانی قطر دارد.
ووت وخهورست هلندی اولین گل خود با پیراهن منچستریونایتد را به ثمر رساند.
ووت وخهورست، ستاره جدید منچستریونایتد، می‌گوید وقتی بعد از جام جهانی قطر مدیران این باشگاه انگلیسی با او تماس گرفتند باورش نمی‌شد مدیران یونایتد پشت خط هستند.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو، ووت وخهورست، مهاجم تیم ملی هلند، پس از فسخ قرارداد قرضی با بشیکتاش راهی منچستریونایتد می‌شود.
باشگاه منچستریونایتد با مهاجم بلند قد هلندی به توافق نهایی دست پیدا کرد و قرار است که قراردادش امروز بسته شود.
هواداران یونایتد در آغاز بازار زمستانی چشم به‌راه تدارک باشگاه برای خرید یک مهاجم جدید هستند .
مدافع سابق تیم فوتبال منچستریونایتد از مدیران این باشگاه خواست به جای «ووت وگهورست» مهاجم تیم ملی هلند، مهدی طارمی را از باشگاه پورتو به خدمت بگیرند.
شیاطین سرخ در نظر دارند تا پیش از جذب یک مهاجم بزرگ در تابستان، ووت وخهورست را در مارکت زمستانی به خدمت بگیرند.
مدیر ورزشی بشیکتاش به منچستریونایتد اطلاع داد بشیکتاش برای انتقال ووت وخهورست در ژانویه چه انتظاراتی دارد.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو و چند منبع معتبر انگلیسی، منچستریونایتد با ووت وخهورست، مهاجم تیم ملی هلند، برای جانشینی رونالدو به توافق رسیده است.
ووت وخهورست، مهاجم هلندی، می‌گوید از این که لیونل مسی اسمش را به خوبی یاد گرفته خوشحال است.
خبرنگاری که بعد از دیدار آرژانتین و هلند با لیونل مسی مصاحبه کرد و شاهد درگیری لفظی عجیب او با وخهورست بازیکن هلند بود برای اولین بار درباره آن مصاحبه جنجالی توضیح داد.
لیونل مسی هنگام شروع مصاحبه خود با شبکه TyC Sports خطاب به واوت وگهورست بازیکن تیم ملی هلند گفت: «به چی نگاه می‌کنی احمق؟! آره با خود توام، از اینجا دور شو احمق...»
یک روزنامه‌نگار مدعی شده که درگیری بین مسی و وگهورست در پی یک سوءتفاهم به وجود آمده است.
گلزن تیم ملی هلند می گوید قصد داشته است با مسی دست بدهد ولی کاپیتان آرژانتین دستش را دراز نکرده است.
گل دوم تیم ملی ایران به ولز همچنان دیرهنگام‌ترین گل تاریخ ادوار جام جهانی است.
ووت وگهورست، مهاجم 30ساله هلندی که در اواخر نیمه دوم بازی مقابل آرژانتین وارد بازی شد دو گل به ثمر رساند تا کار به وقتهای اضافه کشیده بشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ