وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آژانس پرسش‌هایی درباره سه محل دارد که می‌گوید در آن‌ها اورانیوم پیدا کرده است، ما آماده‌ایم به این پرسش‌ها پاسخ دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بحبوحه افزایش احتمال حمله نظامی کشورهای غرب آفریقا به نیجر، وزیر دفاع بورکینافاسو تأکید کرد که این کشور از نیجر حمایت خواهد کرد.
رییس‌جمهور روسیه در رایزنی امروز خود با نخست‌وزیر ارمنستان گفت: آماده‌ایم به‌تهیه پیش‌نویس پیمان صلح میان ایروان و باکو کمک کنیم.
یک مقام ارشد دولت لیتوانی اعلام کرد که این کشور حاضر است در صورت لزوم مرزهای خود را به روی روسیه ببندد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: ترجیح ما گزینه دیپلماتیک است و فکر می‌کنم که این واقعا ثابت شده است که مؤثرترین و پایدارترین راه برای اطمینان از عدم دستیابی ایران به بمب (هسته ای) است.
ترکیب پرسپولیس برای دربی احتمالا یک تغییر نسبت به شهرآورد قبلی خواهد داشت
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد و برنده دستکش طلایی فصل لیگ برتر، می‌گوید شیاطین سرخ برای پیروزی بر منچسترسیتی در فینال جام حذفی آماده‌اند.
رسانه ها به محورهای گوناگون دومین دور از دیدار میان رؤسای جمهور روسیه و چین در کاخ کرملین خبر پرداختند.
تولید ۹۷ درصد داروی کشور در داخل افتخارآمیز است و این شرکت‌ها باید حمایت شوند. در بازدید من از پارک علم فناوری، مسئولین می‌گفتند که آماده‌ایم در زمینه دارویی مهاجرت معکوس صورت پذیرد و آمادگی داریم برای کسانی که دیده‌اند در کشور زمینه کاری نیست و مهاجرت کرده‌اند، این زمینه کاری فراهم شود.
اطمینان دارم که شاهد پیشرفت در همه حوزه‌ها خواهیم بود البته در این مسیر با چالش‌هایی نیز روبه‌رو می‌شویم و برخی موارد وجود دارد که باید با هم آن‌ها را انجام داده و حل و فصل کنیم تا ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بتوانند اعتمادسازی و اعتمادافزایی کنند.
اطمینان دارم که شاهد پیشرفت در همه حوزه‌ها خواهیم بود البته در این مسیر با چالش‌هایی نیز روبه‌رو می‌شویم و برخی موارد وجود دارد که باید با هم آن‌ها را انجام داده و حل و فصل کنیم تا ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بتوانند اعتمادسازی و اعتمادافزایی کنند.
سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان که به فینال صعود کرده‌اند، در آستانه این دیدار حساس درباره شرایط تیم خود توضیحاتی داد.
نماینده آمریکا در امور ایران در مصاحبه ای با تکرار ادعای مضحک این کشور درباره آمادگی واشنگتن برای ادامه مذاکرات غیرمستقیم با ایران، گفت: دیپلماسی هرگز تمام نمی شود.
راب بائر رئیس کمیته نظامی ناتو در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آرتی‌پی پرتغال گفت این بلوک تحت رهبری آمریکا برای رویارویی مستقیم با روسیه آماده است.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل با انتقاد از سیاست‌های یکجانبه آمریکا با تاکید بر اینکه فشار، ارعاب و رویارویی راه حل نیست و به جایی نمی‌رسد، خطاب به آمریکا گفت: فریب را متوقف کنید.
گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس در آستانه دیدار فردا با ایران در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ تاکیدکرد: تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا آماده است تا در هر نقطه‌ای مشت پولادین و نابودکننده ملت ایران را بر سر دشمنان فرود آورد.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که کشورش آماده است تا در حل معضل غذا در جهان مشارکت کند.
سرمربی تراکتور می‌گوید این تیم به خوبی از تعطیلات لیگ برتر استفاده کرده و به آمادگی لازم رسیده است.
سرمربی تراکتور می‌گوید این تیم به خوبی از تعطیلات لیگ برتر استفاده کرده و به آمادگی لازم رسیده است.
نماینده آمریکا در جلسه شورای حکام در بیانیه‌ای درباره احیای توافق هسته‌ای ادعا کرد: ما آماده‌ایم فورا توافقی برای بازگشت دوجانبه به اجرای کامل برجام انجام دهیم. چیزی که کم داریم، شریکی راغب و آماده در ایران است.
سخنگوی کاخ سفید شامگاه سه‌شنبه در ادعایی تکرامی گفت که واشنگتن آماده بازگشت به توافق هسته‌ای 2015 با ایران است.
امیرحسین توخته تاکید کرد که تیم ملی از هر نظر آماده حضور در مسابقات جام واگنر است.
بازیکن نساجی می گوید که مردم عادی شهر قائمشهر می توانند یک روزه مشکلات استادیوم شهید وطنی را حل کنند.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، بعد از پیروزی 6-0 مقابل پوماس در خوان گامپر از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت بارسا برای شروع فصل جدید آماده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ