هر دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۹۲ تومان افزایش قیمت نسبت به روز کاری گذشته با نرخ ۲۸ هزار و ۷۹۳ تومان به فروش رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نرخ دلار محاسباتی قیمت پایه فرآورده‌های نفتی از ۲۸۵۰۰ به ۳۷۹۶۳ تومان افزایش یافت.
نرخ دلار محاسباتی قیمت پایه فرآورده‌های نفتی از ۲۸۵۰۰ به ۳۷۹۶۳ تومان افزایش یافت.
فرزین گفت: موضوع نرخ ارز، همه را نگران کرده، البته در هفته‌های اخیر کاهش یافته است. نوسان نرخ ارز به سایر بازار‌ها علامت می‌دهد و باعث بی‌ثباتی می‌شود.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش نسبت به روز گذشته همراه بود.
نرخ تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در گزارشگری مالی منتهی به اسفندماه 1401 برای هر يورو معادل 265،000 ريال و برای هر دلار آمریکا معادل 250،000 ريال و ساير اسعار بر مبنای نرخ برابری آن به يورو تعیین شد.
افزایش نرخ یورو در ETS از کانال ۳۰ به ۴۱ هزار تومان در شرایطی است که در هفته‌های اخیر، افزایش‌های قابل توجه نرخ ارز در بازار‌های رسمی و غیررسمی باعث طرح این سوال شده است که آیا دولت از این مساله، سود می‌برد؟
امروز مطالبی همچون قیمت پراید چقدر شد؟، نرخ دلار توافقی با کارت ملی در صرافی‌ها چقدر شد؟، پیش بینی روند بازار طلا و سکه،  خبر‌هایی از افزایش سرمایه شرکت‌های پر تراکنش، پیش بینی بورس فردا | در این روز‌ها کدام شرکت‌ها رشد میکنند؟، ده خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه کدامند؟، جزییات و زمان عرضه بلوکی فولاد و فارس،  خبری از عرضه خودرو‌ها در بورس نیست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
در حالی که چند روزی است نرخ ارز در بازار با روند افزایشی مواجه شده است، صبح امروز در شروع معاملات رسمی بازار متشکل ارزی و صرافی‌های مجاز، شاخص ارزی به طرز معناداری قد کشید و به رکورد جدید رسید.
در حالی که چند روزی است نرخ ارز در بازار با روند افزایشی مواجه شده است، صبح امروز در شروع معاملات رسمی بازار متشکل ارزی و صرافی‌های مجاز، شاخص ارزی به طرز معناداری قد کشید و به رکورد جدید رسید.
امروز مطالبی همچون افزایش نرخ دلار و یورو در بازار متشکل و صرافی‌ها، پیش بینی قیمت طلا و سکه و بیت کوین، پیش بینی بورس | فردا شاخص کل به کانال ۱.۵۰۰ واحد سقوط می‌کند؟، نحوه تحویل ربع سکه از بورس کالا | برای تحویل ربع سکه به کجا مراجعه کنیم؟، جزئیات واگذاری سرخابی‌ها اعلام شد، سیگنال خرید دوباره بیت کوین؟ | بازگشت رمزارزها؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو ۳۳ هزار و ۴۵۵ تومان معامله شد. قیمت دلار نسبت به روز گذشته ثابت و یورو  ۸۸ تومان افزایش داشت.
نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو ۳۳ هزار و ۱۶ تومان معامله شد که نرخ دلار ثابت و یورو ۳۲۰ تومان افزایش قیمت داشت.
صالح آبادی گفت: ارزش دلار به دلیل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از ۰.۵ به چهار درصد طی چند مرحله تقویت شده است. در بیش از ۹۰ کشور، نرخ‌های بهره را افزایش دادند و این افزایش به ویژه در آمریکا، منجر به تقویت دلار شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: ارزش دلار آمریکا به دلیل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از ۰.۵ به چهار درصد طی چند مرحله تقویت شده است. در بیش از ۹۰ کشور، نرخ‌های بهره را افزایش دادند و این افزایش نرخ بهره به ویژه در آمریکا، منجر به تقویت دلار شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: دلار در دنیا تقویت شد؛ چرا که ارزش دلار به دلیل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از ۰.۵ به چهار درصد طی چند مرحله تقویت شده است. در بیش از ۹۰ کشور، نرخ‌های بهره را افزایش دادند و این افزایش نرخ بهره به ویژه در آمریکا، منجر به تقویت دلار شد.
بانک مرکزی متوسط قیمت دلار و یورو در هفت ماه ابتدای امسال را اعلام کرده که نرخ فروش این دو نوع ارز در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۱۶.۴ و ۳.۵ درصد رشد داشته است.
نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی امروز ۲۹ هزار و ۶۸۹ تومان شد که نسبت به روز گذشته افزایش داشت.
در اولین روز آذر، قیمت دلار در بازار توافقی با افزایش اندک مواجه شد. این در حالی است که امروز بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار به صورت توافقی معامله شده است.
هر دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۲۰ تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با نرخ ۲۸ هزار و ۹۰۳ تومان به فروش رسید.
امروز مطالبی همچون راهکار فرانسه برای مقابله با گرانی تخم‌مرغ، افزایش قیمت دوباره در یک خودروسازی، آخرین نرخ دلار در صرافی‌ها چقدر است؟، چرا دلالی دلار رونق گرفته است؟، چگونه با سرمایه خرد در بازار ملک سرمایه گذاری کنیم؟ کدام نماد‌ها در مراحل افزایش سرمایه قرار دارند؟، قیمت طلا چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به اوضاع نابسامان لبنان تنها راه پایان این بحرانها را استفاده لبنان از منابع نفت و گاز خود دانست.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به اوضاع نابسامان لبنان تنها راه پایان این بحرانها را استفاده لبنان از منابع نفت و گاز خود دانست.
فعالان بازار ارز در آخرین روز هفته، شاهد افزایش قیمت دلار و یورو توافقی بودند. این در حالی است که در روز‌های اخیر، بهای یورو از دلار کمتر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ